Ezri

Specielle strømpebånd

25 indlæg i dette emne

Jeg har set rigtig mange specielle og flotte strømpebånd herinde, men hvor har I fundet dem henne?

Min kæreste kan som sagt rigtig godt lide Star Trek og jeg vil gerne overraske ham med at Star Trek strømpebånd, men jeg kan ikke finde det nogen som helst steder? Kan i dejlige zillaer derude måske hjælpe mig?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har set rigtig mange specielle og flotte strømpebånd herinde, men hvor har I fundet dem henne?

Min kæreste kan som sagt rigtig godt lide Star Trek og jeg vil gerne overraske ham med at Star Trek strømpebånd, men jeg kan ikke finde det nogen som helst steder? Kan i dejlige zillaer derude måske hjælpe mig?

Hejsa

Jeg fik mit Manchester United strømpebånd speciallavet hos Anni's slør - hun er også annoncør herinde. Det var et rigtig fint arbejde hun har lavet, men nu hvor det er Star Trek du søger, så ville jeg prøve at lede på eBay først, hvis du da ikke allerede har gjort det - det kunne jo være der var bid der... De laver jo så meget merchandise... Held og lykke med jagten i hvert fald :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ååårh hvor er I dog fantastiske!!!

Jeg havde slet ikke tænkt tanken, men min mand som er Kæmpe NFL-Chicago Bears-fan, han skal da overraskes med et Bears-strømpebånd til vores velsignelse. :blush:

Har endda lige fundet det på eBay - så tak for idéen selv om det slet ikke var noget jeg søgte. :cheerleader3: :cheerleader3:

Ikke det smukkeste, men det må da lige være sagen på dagen!

http://cgi.ebay.com/Wedding-Garter-w-Chica...id=p3286.c0.m14

0

Del dette indlæg

Ååårh hvor er I dog fantastiske!!!

Jeg havde slet ikke tænkt tanken, men min mand som er Kæmpe NFL-Chicago Bears-fan, han skal da overraskes med et Bears-strømpebånd til vores velsignelse. :cheerleader3:

Har endda lige fundet det på eBay - så tak for idéen selv om det slet ikke var noget jeg søgte. :blush::cheerleader3:

Ikke det smukkeste, men det må da lige være sagen på dagen!

http://cgi.ebay.com/Wedding-Garter-w-Chica...id=p3286.c0.m14

Ej den er da super sød! Den kan du bestemt godt bruge på dagen og jeg er helt sikker på at den nok skal falde i god jord... Min mand var i hvert fald MEGET begejstret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg fik mit Manchester United strømpebånd speciallavet hos Anni's slør - hun er også annoncør herinde. Det var et rigtig fint arbejde hun har lavet, men nu hvor det er Star Trek du søger, så ville jeg prøve at lede på eBay først, hvis du da ikke allerede har gjort det - det kunne jo være der var bid der... De laver jo så meget merchandise... Held og lykke med jagten i hvert fald :cheerleader3:

Jeg fik også mit chelsea-strømpebånd fra Anni´s slør, hun specialdesigner dem gerne, så skriv til hende og hør nærmere

0

Del dette indlæg

Syntes lige jeg vil tilføje, at jeg får et lavet med Leeds United, som er hans favorit fodboldklub .. Og da farverne er de samme som brøndbys så var jeg lidt betænkelig ved det. Dette nævnte jeg for Annie og hun har derfor købt sådan et lille emblem hjem som er Leeds "skjold" .. Så er der ingen tvivl længere :cheerleader3: Glæder mig til at se det. Det er sikkert total "ikke særlig kønt", men ved han vil elske tanken bag ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lige et billede af mit Chelsea- strømpebånd, som Anni´s slør havde lavet :-) Det var lavet i holdets farver, og med emblem. Og så var der skrevet vores bryllupsdato ved den ene sløjfe og vores navne ved den anden

Edit: Jeg vil lige tilføje, at det gav ret bonus, at det var et strømpebånd med hans fodboldhold. Han blev super glad for det, og synes det var top NICE :-) og gæsterne grinede meget, da det blev vist og jeg nævnte, at det var et chelsea bånd :-)

post-34886-1253036797.jpg

Redigeret af Vanni
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare fint Camilla...

Så glæder jeg mig jo endnu mere til, jeg får mit. Tror også det kommer til at skabe stor glæde. Har faktisk tænkt mig at købe et billigt strømpebånd og vise ham det, så han slet ikke ved at jeg har købt det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et spørgsmål vedr. Anni's slør: hvor lang leveringstid er der ca.?

Tiden går jo og der er snart kun 3 måneder til, så jeg skal jo snart træffe en beslutning om jeg vil bestille et Brøndby-strømpebånd hos hende - for at glæde manden, ikke mig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et spørgsmål vedr. Anni's slør: hvor lang leveringstid er der ca.?

Tiden går jo og der er snart kun 3 måneder til, så jeg skal jo snart træffe en beslutning om jeg vil bestille et Brøndby-strømpebånd hos hende - for at glæde manden, ikke mig ;)

Jeg synes faktisk det gik ret hurtigt. Jeg bestilte jo i meget god tid og emblemet til mit strømpebånd var lidt svært at skaffe, jeg fik det da ret hurtigt...

Hvis du skriver til hende, hvornår du skal bruge det, er jeg sikker på, hun nok skal lave det og sende det inden :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg så jo først dette indlæg igår aftes, hvor jeg straks fandt Annies hjemmeside og skrev til hende.

Jeg har fået mail tilbage fra hende, og hun skrev at hendes leveringstid er 3 uger, Men hun ville gerne presse min bestilling ind, så det kunne nåes inden vi skulle giftes, og det er jo lige om snart. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejj sikke en god ide med manden yndlingsklub :lol:

Jeg har kigget lidt på ebay og der kan man vælge en garder toss og en garder keep?? Hvad for en skal man vælge? Og hvad er forskellen? Hvorfor skal man have 2?

hej

keep er for at du kan gemme et og toss er fordi det er meget populært at kaste med strømpebåndet til mændene ligesom damerne gør med buketten, den der griber det er næste i rækken af mænd til at blive gift!!

jeg har valgt dette og beatilt begge to, det er sjove farver og hans navn starter med T kun derfor, syntes de hvide eller lysblå du kan få de fleste steder er forfærdelig grimme.. :balloons:

sådan et her vækker da helt sikkert begejstring.. :thumbsupsmileyanim:

post-40888-1265892785.jpg

0

Del dette indlæg

Hej !!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et strømpebånd med manchester united.... Men hvordan får jeg fat i Anni's slør???

:blush:

:lol::thumbsupsmileyanim:

det gør du lige her

Klikkelik lige her til Anni :)

Jeg takker også mange gange - er igang med at bestille nogle rigtige fine ting :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg så jo først dette indlæg igår aftes, hvor jeg straks fandt Annies hjemmeside og skrev til hende.

Jeg har fået mail tilbage fra hende, og hun skrev at hendes leveringstid er 3 uger, Men hun ville gerne presse min bestilling ind, så det kunne nåes inden vi skulle giftes, og det er jo lige om snart. :thumbsupsmileyanim:

hvad koster det at få det lavet hos annis slør?

0

Del dette indlæg

specielle strømpebånd står til at koste 250 kr. - og må jeg så lige sige at hun er som SENDT fra himmelen hende Anni - jeg tror jeg skal have bestilt en mindre sending :thumbsupsmileyanim: strømpebånd, trusser, lommetørklæde det er så fine priser det hele!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer