LAN

Musik til bryllupsfest?

10 indlæg i dette emne

Vi håber selvfølgelig på et brag af en fest, når nu vi "om lidt" skal kirkevelsignes, men hvad for noget musik ville få DIG ud på dansegulvet?

Kom med alle jeres yndlings danse-sange, så jeg kan få lidt idéer til hvad vi skal blande af musik.

Det kan være alt fra "twist & shout" til "chip chip", "(I've had) The time of my life" og "Please don't leave me"....

- Kort sagt ALT MULIGT (og umuligt) MUSIK! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hits´ene fra de gode gamle 80´ere er altid populære som dansenumre - og sætter I Let´s twist again i anlægget, tør jeg næsten garantere fyldt dansegulv.

Tænk efter: Hvad får dig og din mand ud på dansegulvet? De numre SKAL I naturligvis have med på jeres playliste, så jeres gæster også kommer ud og svinger træbenet.

Rigtig god fornøjelse med jeres velsignelse og jeres fest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

alt muligt..nyt, spritnyt, gammelt, de udødelige sange..osv. Jeg regner med at abba, beatles og andre i den genre skal være med i vores jukebox, men der skal også være de nye og spritnye og dem alle kan syge med på..Bare ikke "giro 413" musik, da jeg totalt bliver irriteret over denne musik..

Men glæder mig bar til at komme ud og rykke den af..

0

Del dette indlæg

Det vi får flest forespørgsler på når vi taler med folk op til festerne er som det bliver sagt 80'er musik, men også 90'er musik (MJ, George Michael, Haddaway m.fl.) Herudover går man ikke galt i byen med nyere musik som Lady Gaga, Aqua, Agnes, Madonna, m.fl. Rent faktisk er der også en tendens til at musik i stil med AC-DC, DAD m.v. (i små doser) er meget populært blandt visse (og på det rigtige tidspunkt ud på natten).

Dansk grandprix musik kan være godt i nogle selskaber men hører ikke hjemme i andre selskaber. Det er meget forskelligt hvorimod Thomas Helmig, One Two, Sanne, Nik & Jay og den stil altid holder. Af nyere dansk musik er Rasmus Seebach og Medina meget efterspurgt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer