Guest BooBride

Korte brudekjoler

13 indlæg i dette emne

Kære Alle I kyndige ud i bryllupsplanlægning, har lige et spørgsmål...

Jeg tænker på at få mig en kort (læs: under knæene, men ikke gulvlang) brudekjole, da jeg ikke tror det vil være mig at have det helt store skrud på om end det er fantastisk smukt også :bearhug:

Er der nogen af Jer, som har erfaringer med korte brudekjoler? De fås jo ikke just mange steder, så det kan ikke være det mest populære... Men det betyder nu heller ikke så meget for mig.

Nogen bud på butikker som forhandler dem?

Tak på forhånd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil foreslå dig at google "short wedding dress". Jeg prøvede lige og det gav en del resultater :thumbsupsmileyanim:

Men ellers er det nok bare at gribe knoglen og ringe rundt til de forskellige butikker. Så kan de hurtigt svare dig på om de har noget hjemme.

Kram T

0

Del dette indlæg

"Supersmuk" i Århus - har efterhånden smidt dette billeder hos et par brides to be, der også ønsker korte kjoler, for jeg synes bare den er så fin! Jeg mener også, hun specialsyer...

post-37330-1253613255.jpg

Ja det kan da også være en mulighed... at få den syet hos en skrædder præcist som du vil have den :thumbsupsmileyanim:

Eller få en kina-skrædder til at gøre det for billige penge :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en brudekjole-serie af Justin Alexander, der hedder "Pure".

Det er økologiske kjoler af bomuld og råsilke uden skadelige kemikalier, hvis du synes, det er en fordel. Men der er i hvert fald op til flere korte kjoler, f.eks. den vedhæftede (håber det virker, har ikke prøvet at vedhæfte billeder før). Stilen er også enkel og uden for mange detaljer, og det kan være, det er sådan noget, du leder efter?

Kjolerne forhandles hos Kennedys i Sabro ved Århus (www.kennedys.dk) og koster fra 7.500 ifølge deres hjemmeside.

post-39396-1253715187.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer