Tyara

My Little Ponies!

15 indlæg i dette emne

Det her er et meget mærkeligt spørgsmål, men....

Jeg har en veninde i England som samler på My Little Ponies (de der plastic-heste, fremstillet af Hasbro), og hun påstår hårdnakket at der er nogle heste der kun blev solgt i visse europæiske lande (altså ikke i England), bl.a. Danmark.

Jeg havde selv nogle stykker som barn, men de er for længst væk....

Men jeg vil så høre omder meget, meget tilfældigvis skulle være nogen af jer tøser der har nogle (eller om jeres børn har ;) ) om som evt. vil af med dem? Jeg tror gerne hun vil betale penge for dem.

Det er et skud i tågen, men hun er en god veninde (som i øvrigt også skal giftes i år!!), så jeg prøver. ;) :horse:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa..

Dem har jeg MANGE af på loftet, jeg skal nok tage en kigger om et par dage..

Jeg har ikke haft dem fremme i mange mange år.. Mine er købt sidst i 80érne og "lever" de endnu må din veninde gerne købe dem.. Eller få dem.. ;)

Jeg har forøvrigt også en frisørsalon til dem, men som sagt så har jeg ikke set dem i mange år, så jeg ved ikke om de "lever" endnu... :):birthday:

Knus Maibritt

0

Del dette indlæg

Det lyder rigtig godt. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Og som sagt haster det overhovedet ikke, så du skal ikke rende livet af dig for at lede efter gammelt legetøj. :bamsekram: :horse:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en stor forskel på de "nulevende My Little Pony" og de ældre af slagsen - legede selv med dem som barn, men det var fordi min lillesøster havde TONSVIS af dem! Men dem som sælges i dagens Danmark er IKKE ens med dem som blev solgt i "gamle dage". Hvad forskellen er...? Hmm - jeg vil mene at de "gamle" var noget mere "nuttede og buttede" end nutidens ponu'er. Og så synes jeg at de gamle var flottere og mere detaljerede end de moderne.

Men :mellow: - jeg synes de er HERLIGE!!

0

Del dette indlæg

Arno,

det er netop derfor min veninde samler på de gamle modeller. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :horse:

Det, plus det at de i 80erne kun blev solgt i nogle lande. I dag kan man jo købe det samme bras over det hele. (Min bedstemor kunne ikke have sagt det bedre. Puha! ;))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Hmm jeg havde vist også en hest eller 2, skal lige prøve at kigge efter dem hjemme hos mine forældre. Jeg har aldrig selv været specielt vilde med dem, da jeg legede mere med biler osv. Jeg har altid været en rigtig drenge-pige :)

Men jeg synes da det er dejligt at se, at alle prøver at hjælpe..... også dig Martin :mellow: *fnis* :super: du har jo nok den største samling, når alt kommer til alt. :respekt:

Glæder os til at se samlingen :lol:

:lol: Iben

0

Del dette indlæg

Det var da en sjov hobby :lol:

Jeg tror faktisk også jeg har 1 eller 2 til at ligge på loftet - ku' da være jeg sku' lure en dag ved lejlighed.

Tyara bor du ik' godt nok i nærheden af Kbh? Så de er til at aflevere hvis det er?

KH

Jo, jeg bor i Kbh. :respekt: Tak til alle jer der vil kigge efter ponyer! Det kunne jo være min veninde fandt nogle der mangler i samlingen. :D
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer