Guest louisecasper

Fra frk. til fru. d. 26. juni 2010

188 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Frisuren til brylluppet

Med hjælp fra min frisør igår har jeg nu endelig besluttet mig for, hvordan mit hår skal sidde. Min frisør og jeg blev hurtigt enige om at det skal sættes på en naturlig måde som er meget mig men alligevel anderledes i forhold til, hvordan jeg normalt vil sætte det. Så jeg er bare super tilfreds.

Her er lige et billede af, hvordan det skal sættes:

post-38629-1275152817.jpg

Redigeret af louisecasper
0

Del dette indlæg

Indendørs billeder af kirken

Nu er jeg endelig kommet i besiddelse af indendørs billeder af kirken. På billederne er der dog pyntet op til høstgudstjeneste.

Det er en meget lille og intim kirke - ligesom vi ønsker det.

Blomsterne på dagen bliver cremefarvede og sart lyserøde bonderoser. Derfor tænker jeg, at der også skal være lidt i kirken. Jeg har snakket med graveren og han sørger for, at der kommer til at stå to buketter med bonderoser ved alteret. Så har vi fået lov til at stå for resten.

Men... Det er en svær kirke og pynte, og der er ikke bænke men stole. Så ved ikke helt hvordan det bliver flottest. Tænker at der ud for hver stolerække i hver side evt kunne ligge nogle afklippet hoveder fra bonderoser. Jeg er dog bange for at min store kjole vil feje blomsterne væk hele vejen op :-)

Er der nogle som har nogle andre gode ideer eller inspiration?

post-38629-1275199330.jpg

post-38629-1275199340.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes næsten at kirken er smuk nok i sig selv! Jeg tror ligesom dig ikke helt det kommer til at fungere med blomsterhovederne på gulvet, men hvad med to buketter på talerstolen? (kan se der er nogle på dine billeder)

0

Del dette indlæg

Indendørs billeder af kirken

Nu er jeg endelig kommet i besiddelse af indendørs billeder af kirken. På billederne er der dog pyntet op til høstgudstjeneste.

Det er en meget lille og intim kirke - ligesom vi ønsker det.

Blomsterne på dagen bliver cremefarvede og sart lyserøde bonderoser. Derfor tænker jeg, at der også skal være lidt i kirken. Jeg har snakket med graveren og han sørger for, at der kommer til at stå to buketter med bonderoser ved alteret. Så har vi fået lov til at stå for resten.

Men... Det er en svær kirke og pynte, og der er ikke bænke men stole. Så ved ikke helt hvordan det bliver flottest. Tænker at der ud for hver stolerække i hver side evt kunne ligge nogle afklippet hoveder fra bonderoser. Jeg er dog bange for at min store kjole vil feje blomsterne væk hele vejen op :-)

Er der nogle som har nogle andre gode ideer eller inspiration?

Jamen jeg vil da gerne komme med nogle inspirationsbilleder, når jeg alligevel har dem liggende :thumbsupsmileyanim:

post-39594-1275226955.jpg

post-39594-1275226965.jpg

post-39594-1275226984.jpg

post-39594-1275226999.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postkort - som gæstebog

Så har jeg også kreeret postkort. De skal ligge frankeret på værelserne sammen med et personligt brev, hvor gæsterne bliver bedt om at skrive en hilsen og sende til os. Når vi modtager alle kortene bliver de så sat ind i en bog sammen med et billede, og det vil så fungere som en gæstebog. På den måde skal gæsterne ikke bruge tid på at skrive i en bog på selve dagen og de kan give sig god tid til, at sætte sig ned og skrive en hilsen.

post-38629-1276547277.jpg

post-38629-1276547285.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postkort - som gæstebog

Så har jeg også kreeret postkort. De skal ligge frankeret på værelserne sammen med et personligt brev, hvor gæsterne bliver bedt om at skrive en hilsen og sende til os. Når vi modtager alle kortene bliver de så sat ind i en bog sammen med et billede, og det vil så fungere som en gæstebog. På den måde skal gæsterne ikke bruge tid på at skrive i en bog på selve dagen og de kan give sig god tid til, at sætte sig ned og skrive en hilsen.

Rigtig god idé!! (selvom jeg nu også er lidt glad for alle de fuldemands-bemærkninger, der kom i vores gæstebog om natten ;))

0

Del dette indlæg

Hej..

Sikke mange fine ting du har gang i.

Må jeg spørge hvilken konditor som skal bage Jeres kage. Synes det lyder ret billigt. Er det en konditor på Lolland?

Mvh Rikke

Tusind tak Rikke...

Det er en konditor i Vordingborg. Skal du bruge kontaktoplysninger kan du sende en mail til l_balslov@hotmail.com

0

Del dette indlæg

Jeg skal bruge et langt slør på omkring 3 m der skal passe til en kjole i creme og det skal være med broderikant.

Jeg ved man kan købe det i brudekjoleforretninger for 3500 kr, men synes godt nok det er dyrt.

Har prøvet at undersøge om man selv kan sy det, men kan ikke finde ud af hvor jeg finder noget broderi til at sætte på.

Er der nogle der kan hjælpe?

Skal giftes d. 26. juni, så det er jo lige om lidt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bliver der ikke et øje tørt

Jeg har godt nok været kreativ her en uge inden brylluppet

Først har jeg beklædt en box med kleenex så den passer til alt det andet. det tog godt og vel 2 timer, men det er jo de små detaljer der tæller.

Det er meningen at den skal stå foran os. Ville nu gerne have lavet en til hver bord, men orkede ikke at lave 4 mere.

post-38629-1276969223.jpg

0

Del dette indlæg

"Og det skal i glas og ramme"

Jeg har lavet et menukort der skal stå på hvert bord, et drinkskort og så en ramme med indholdet i bryllupskagen...

Min computer spejlvender billederne og de er i dårlig kvalitet, men man kan godt få et indtryk af det alligevel.

Først det med bryllupskagen

post-38629-1276970016.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg skal bruge et langt slør på omkring 3 m der skal passe til en kjole i creme og det skal være med broderikant.

Jeg ved man kan købe det i brudekjoleforretninger for 3500 kr, men synes godt nok det er dyrt.

Har prøvet at undersøge om man selv kan sy det, men kan ikke finde ud af hvor jeg finder noget broderi til at sætte på.

Er der nogle der kan hjælpe?

Skal giftes d. 26. juni, så det er jo lige om lidt

har du prøvet at kontakte annies slør. (en annoncør herinde) hun kan måske hjælpe dig..

jeg synes det er nogle flotte menukort og æskerr med servietter du har fået lavet...

nu er der jo under en uge til...

er sommerfuglene begyndt at melde sig???

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Breve på værelserne

Ja, så har vi også lige lavet breve der skal ligge på gæsternes værelser sammen med postkortet.

Vi har i hvert brev skrevet noget meget personligt og ellers står der praktiske information som tid for brunch næste dag, udcheckning fra værelserne osv.

De er blevet rigtig gode og vi har fået skrevet nogle virkelig gode ting i dem.

meningen er, at der skal stå en frisk buket blomster på alle værelserne ved siden af brevene.

post-38629-1276971579.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer