alfahunnen

A&A bryllupsplanlægning 7/8 2010

178 indlæg i dette emne

Vores fotograf bliver Martin Bonde - som vi er blevet bekendt med gennem BK :) Han skal følge os hele dagen og natten - det glæder vi os meget til... :)

Vi håber at der kommer rigtig mange gode billeder ud af det :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at få vores mad fra Tusindfryd - de kommer med en 3-retters menu + kaffe og kransekage + natmad - til en meget fornuftig pris...

Og vi har kun hørt godt om dem :) - så nu er de bestilt til dagen...

Vi glæder os meget til at skulle ned og snakke med dem om den endelig menu :)

http://www.tusindfryd-madservice.dk/defaul...134&pID=133

Ud over det, har vi fået en af vores venner, som er kok, til at komme og skære kød ud og anrette - og helt gratis, jubii...

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg

Musikken er også bestilt... Vi ønskede ikke et band, selvom det selvfølgelig giver en dejlig personlig atmosfære - men vi ønskede ikke at festen skulle lukke efter musik i 3x45 min eksempelvis.

Så der er bestilt en DJ fra Flaslight Gruppen - og det virker som den helt rette beslutning. De kommer minimum 1 time tidligere end gæsterne, spiller under hele middagen og til dans senere - indtil kl. 02.00. Hvis vi ønsker at fortsætte, skal vi bare informere DJ'en om det...

Vi glæder os til musikken kan rulle til den lyse morgen - hvis det bliver aktuelt :)

http://www.flashlight-gruppen.dk/index.php?v=120

0

Del dette indlæg

Uh, hvor du rykker! Det er nogle super gode valg, I har truffet, som jeg tror, I bliver rigtig glade for! Vi har kun bestilt fotograf til vielse, stemningsbilleder og on location, fordi vi synes, det var en stor økonomisk post, men bare så gerne ville have lige dén fotograf.

Din kjole er SMUK, det kan man tydelig se, selv i frøperspektiv! Den minder mig om en, Kinai fik syet i Kina, så kan godt forestille mig, at skørtet lige gør det sidste. I hvert fald klæder den dig så flot og er virkelig fin med de mange detaljer! (kan specielt godt lide blondestropperne)

Det er sjovt at følge én, der skal giftes samme dato, men kan det egentlig passe, at vi er de eneste herinde, der skal i kirken d. 7. august?

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, hvor du rykker! Det er nogle super gode valg, I har truffet, som jeg tror, I bliver rigtig glade for! Vi har kun bestilt fotograf til vielse, stemningsbilleder og on location, fordi vi synes, det var en stor økonomisk post, men bare så gerne ville have lige dén fotograf.

Din kjole er SMUK, det kan man tydelig se, selv i frøperspektiv! Den minder mig om en, Kinai fik syet i Kina, så kan godt forestille mig, at skørtet lige gør det sidste. I hvert fald klæder den dig så flot og er virkelig fin med de mange detaljer! (kan specielt godt lide blondestropperne)

Det er sjovt at følge én, der skal giftes samme dato, men kan det egentlig passe, at vi er de eneste herinde, der skal i kirken d. 7. august?

Hehe, ejj du er da også rigtig godt igang - men man kan jo slet ikke stoppe... Tør slet ikke sige hvor mange timer om DAGEN jeg bruger på nettet pga. bryllupsplanlægning (og størstedelen er nok her på BK) :cheerleader3:

Det er også en stor økonomisk post - men vi var enige om at dét, musik og mad ville vi ikke spare på. Dermed ikke sagt at vi ikke har søgt efter gode tilbud - men vi skal give 7000 for fotografen incl kørsel, 400-500 billeder fremkaldt og alle på cd - så vi synes egentlig det er ok :)

Tak for de søde ord til kjolen - jeg har ikke selv været i tvivl på noget tidspunkt, så dejligt med bekræftelsen. Men der er jo ikke andre end min mor der har set den. Og hun synes jo jeg er smuk i alt :)

Jo jo vi er vist nogle flere - ifølge FrkHelle som har lavet en tråd over 2010 brude er der følgende:

7. august

Carina Louise * Carina og Kenneth * Sct. Thomas Kirke, Frederiksberg, kl 13:00

pilgrim * Britta og Jesper * Balle Kirke, Silkeborg - EJ FASTSAT

Realike * Rikke og Nicki * Jesus Kirken kl 13:00, Festen holdes på Sørup Herregaard

Nitzen1987 * Anita og Jesper * Visborg Kirke * Festen afholdes på restaurant First Floor i Randers

alfahunnen * Ann og Anders * Vor Frue Kirke, Assens, kl 14.00 * Festen holdes på Lundsgaard, Horne

Så vi er lidt :) Det bliver en god dag :)

Hvor er det forresten et vildt fedt sted i skal holde jeres - passer perfekt til temaet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Super fin kjole, den kan jeg godt forstå du er glad for :)

Den klæder dig virkelig godt!

I har godt nok allerede fået mange af de 'tunge' ting på plads - dejligt, så kan man hygge med alle de små detaljer.

Det ser godt ud med DJ, men hvad har i givet? Håber det er okay, at jeg spørger :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fin kjole, den kan jeg godt forstå du er glad for :thumbsupsmileyanim:

Den klæder dig virkelig godt!

I har godt nok allerede fået mange af de 'tunge' ting på plads - dejligt, så kan man hygge med alle de små detaljer.

Det ser godt ud med DJ, men hvad har i givet? Håber det er okay, at jeg spørger :)

Undskyld mit sene svar - havde slet ik set dig :cheerleader3:

Jamen vi skal give 4800 kr fra kl. 18.00-02.00 + 500 kr pr ekstra time hvis det bliver aktuelt :cheerleader3:

Ja det er rigtig lækker at have sindsro med de tungere ting som man bliver nødt til at være ude med i god tid...

Hygger mig i hvert fald meget med alle de små ting :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hejsa og et forsinket velkommen til

Det er bare nogle søde drinkspinde du har fået lavet :cheerleader3:

Mange tak :cheerleader3:

Ja synes også bare de er så fine :thumbsupsmileyanim: - og så har min kæreste oven i købet været med til at lave dem...så det er lidt hyggeligt han er med i det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alfahun :cheerleader3:

Super tråd du har lavet, men jeg er da lige blevet helt stresset - skal giftes få dage efter dig og har Slet ikke så meget på plads :cheerleader3: så var det super med din tråd - har alllerede lånt lidt rundt omkring på dine sider. Må lige sige at din kjole er super smuk på dig!!! Kan godt forstå du har valgt den, og så kan jeg rigtig godt lide teksten på forsiden af jeres invitationer, så det overvejer jeg også nu :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at fælge din videre planlægning!!

0

Del dette indlæg

Hej Alfahun :birthday:

Super tråd du har lavet, men jeg er da lige blevet helt stresset - skal giftes få dage efter dig og har Slet ikke så meget på plads :loveboard: så var det super med din tråd - har alllerede lånt lidt rundt omkring på dine sider. Må lige sige at din kjole er super smuk på dig!!! Kan godt forstå du har valgt den, og så kan jeg rigtig godt lide teksten på forsiden af jeres invitationer, så det overvejer jeg også nu :biggrin:

Glæder mig til at fælge din videre planlægning!!

Du må simpelthen stjæle med arme og ben - der er ikke noget bedre end at få ideer fra andre. Det er derfor BK er så dejligt :thanks:

Tak for de pæne ord - men har også haft knap et år at planlægge i, så jeg har jo haft lang tid til at overveje og lure gode ideer :denmarkflag:

Bliver spændende at følge med i din planlægning - kan nok ikke holde mig væk fra jeres planlægningstråd heller, smil...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har slet ikke fået skrevet herinde i lang tid, hvor ser det flot ud alt det der sker :loveboard:

vild med det hele, kjolen, toiletpapiret, bilen, topfiguren og drinkspindene... :cheerleader3:

du får da lavet lidt må man sige :cheerleader3:

Åh tak fordi du siger det - det er godt nok ikke helt rigtigt for har simpelthen forsømt bryllupsplanlægningen en del på det sidste...så begyndte helt at få stress på :cheerleader3: Pludselig er man jo i 2010 - året hvor det sker :cheerleader3:

Men har sat mig for at NU skal der altså ske noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe ja så godt mange af opdateringerne var af ældre dato :loveboard: men havde ikke fået kommenteret det hele så måtte hellere lige gøre det. synes du ser ud til at være meget godt med :cheerleader3:

Jamen vi synes også at vi har styr på mange gode ting - det er nu dejligt :cheerleader3:

Så er der også plads til de her perioder uden så meget aktivitet, hehe...

0

Del dette indlæg

hold da op hvor du rykker herinde.... elsker jeres topfigur. Vi har også bestilt en og glæder mig sådan til den kommer hjem.

Tusind tak for den søde kommentar :loveboard: Ja vi er også bare så glade for den...netop fordi vi kan bruge den bagefter uden at detoser at topfigur :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer