Sign in to follow this  
Followers 0
Summerbird

Bordkort og invitationer

13 posts in this topic

Hvad gør man når kæresten "blander" sig i bordpynt, kort, invitationer etc.?

Jeg ved ikke helt hvordan vi skal forene vores to forestillinger?

Han vil gerne have et billede af os alle vegne og på alle ting - men jeg synes ikke helt det falder i hak med mine lidt mere simple ideer.

Og det er jo også hans bryllup...

Er der nogen der er stødt på det "problem"? Eller er jeg bare lidt for sippet?

Og er der nogen ideer til hvordan vi finder en løsning, hvor vi begge bliver tilfredse?

0

Annonce ♥

Nu er det jo JER, der skal giftes, og JERES bryllup, så jeg vil nok mene, at du er nødt til at lytte til din kærestes ideer og se, om du enten ikke kan overbevise ham om, at dine er bedre, eller indgå et kompromis, som I begge kan leve med. Og hvem ved, måske kan nogle af hans ideer bliver til noget virkelig godt og unikt ... :)

Mange hilsner fra Tanja

0

Du har helt ret, det er jo vores dag! Men kan bare ikke lige forestille mig det med billedet. Jeg må sætte hovedet i blød, så vi finder en løsning. Nok også fordi jeg havde en ide om at vores monogram sku' på - og synes det bliver for meget af det gode med begge dele...

Er der nogen, der har en ide til hvordan man, på en fed måde, kan sætte et billede på fx. bordkortet?

0

kunne du ikke indgå et kompromis....

lave jeres billede som vandmærke under jeres monogram.. altså sådan at han også er med.... Jeg er sikker på at mange misunder dig din mands interesse i jeres bryllup..... for det er det jo.. JERES.... Hans ønsker er jo lige så valide og gældende som dine...

i bedste mening.

0

Annonce ♥

Hvad med at lave bordhæfter/indbydelser med monogram på forsiden og et sort/hvid billede af jer inden i plus alle de andre ting, man nu kan finde på at skrive :)

I kan også lave postkort med billeder af jer som folk kan tage med hjem evt en kollage). Altså holde bordet billedefrit og så få billeder med på andre måder.

I kunne også lave save the date magneter med billeder eller et banner til at hænge ved døren (vistaprint). Laves det i sort/hvid kan det snildt forenes med et enkelt tema.

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Godt med nogle gode forslag :) For dem mangler jeg i den grad...der er heldigvis tid endnu, så meget kan ændre sig!

Overvejer både banner og std magneter!

Og hvad skriver man i sådan nogle bordhæfter??

Vi har bare lavet nogle bitte små hæfter, der er menuen skrevet samt en oversigt over hvem der sidder hvor og en lille bitte kort beskrivelse af hvad de laver eller lign. (det kan måske hjælpe lidt samtale i gang hos folk, der ikke lige kender hinanden).

0

Som mange af de andre siger KOMPROMIS..

Jeg synes kun det må være dejligt at din kæreste vil være med til at planlægge. J. vil også gerne og kommer med sine ideer og input. Feks. til vores indbydelser hvor vi har ændret udsene 4 gange inden vi har fundet ud af hvordan de skal være. Men for at blive enige om noget har vi udvækslet ideer og fundet ud af hvad der kunne lade sig gøre og hvad der ikke kunne lade sig gøre. Men der har været lang vej.

Pinkstudio.dk -> jeg har det på samme måde :0) og nok derfor jeg ikke har en rød stue.. ÆV... og synes i øvrigt at en pink stue må være mega fedt.. :0)

0

Jeg er helt enig med dig.. Jeg kan nu heller ikke forestille mig hvad de billeder skal gøre godt for..

Men få ham da til at vise nogen ideer om hvad han vil have.

Jeg syntes ikke om det fordi jeg aldrig har set det til et bryllup, men hvis man nu ser det kan det være man ændre mening.

Evt. ideer kunne være at få jeres konvolutter til indbydelserne prydet med et billede af jer som et vandmærke. Det ser rigtig godt ud.

Eller hvis i skal have små chokolade stykker i æsker kan disse være med et billede af jer i stedet for et monogram.

Og ang. kompromis.. Det kan altså være rigtig svært for en rigtig Zilla, som er fuldstændig klar over hvordan ens bryllup skal se ud..

Og Ja! Jeg ved godt det er et bryllup man er to om..Meen.

0

Annonce ♥

Gid det var min kæreste, der blandede sig, hvis jeg skal have ham til at deltage så skal jeg vælge de to ting jeg bedst synes om også be ham om at vælge det. For ellers så siger han bare at han ved at det jeg vælger er det flotteste.

jeg tror i skal gå på kompromis, han vælger en ting og du en anden også tror jeg at i skal prøve at få det til at passe sammen :cheerleader3:

genticker.php?dhn=MTkxMzY=.png

Edited by Kommende fru Møller
0