Guest louisecasper

Pølsevogn til natmad

12 indlæg i dette emne

Vi har overvejet at få en pølsevogn ud til natmad til vores bryllup på Lolland, men synes at alle dem vi har fundet er rimelig dyre.

Vi har været i kontakt med Sørens Pølser og Ebbes udlejning som begge tager lidt over 6000 kr for 55 personer.

Er der nogle der kender et sted man kan leje pølsevogn (inklusiv betjening) på Sjlælland, Falster eller Lolland hvor det er knap så dyrt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak skal i have. Jeg har modtaget tilbud fra 6 forskellige pølsevogne nu og må desværre konkludere:

Det koster ligemeget hvem man vælger, ca. 6000 kr eller lidt over for 55 kuverter, hvor alt så også er inklusiv (transport, betjening, pølser ad libitum, rengøring).

Det bliver altså 110 kr pr. kuvert ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til vores bryllup i juni havde vi en pølsevogn til natmad. Vi havde bestilt igennem http://www.reception-natmad.dk/Vores_boder/vores_boder.htm

Vi gav 7.125 for 65 personer (inkl. personale, kørsel/transport og pølser/bøfsandwich ad libitum i 2 timer). Vi havde dog valgt en perronvogn så den kunne komme ind i forsamlingshuset og det var lidt dyrere end en almindelig pølsevogn.

Vii undersøgte rigtig mange priser, og de ligger meget tætte i pris. Tror derfor ikke det kan findes ret meget billigere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det dyrt ca. 100 kr. pr. person ? Det er da de færreste der kan spise ved en pølsevogn for under 50 kr. og når firmaet så samtidig skal kalkulere med pølser m.v. der ikke alle bliver spist, transport m.v. så er 6.000 kr. vel ikke dyrt. Jeg ved ikke hvad det koster men hvis det var mig ville jeg da tage fat i Danmarks måske bedste pølsevogn Bjarnes Pølser i Ballerup. Det ved jeg at der er flere kolleger herunder fotografer, tryllekunstnere m.v. der vil give mig ret i for man møder dem altid når man er derude hvad enten det så er om natten eller midt på dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

til min venindes bryllup havde de lejet en pølsevogn. Alle dem de fandt på nettet var vist ret dyre. Så de gik ned til den lokale og spurgte hvad han tog, og han tog halv pris i forhold til de andre. Så I kan jo prøve og gå ned og snakke med nogle pølsemænd:) Måske kan de give et godt tilbud :thumbsupsmileyanim:

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Mange tak skal i have. Jeg har modtaget tilbud fra 6 forskellige pølsevogne nu og må desværre konkludere:

Det koster ligemeget hvem man vælger, ca. 6000 kr eller lidt over for 55 kuverter, hvor alt så også er inklusiv (transport, betjening, pølser ad libitum, rengøring).

Det bliver altså 110 kr pr. kuvert ;)

Jeg vil også sige at 110 kr/pers ikke er ret dyrt. Natmadsprisen på hotel/restaurant er måske ikke helt så høj, men den svinger jo også meget efter hvilken ret man vælger (fra 50-100 kr vil jeg tro). Og med en pølsevogn får I jo også en oplevelse med, som man ikke får ellers. :thumbsupsmileyanim:

Jeg siger: hvis det er det I ønsker jer, så tag det! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker at jeg lige vil skrive hvad det er endt med.... Jeg undersøgte alle de pølevogne jeg kunne finde i nærområdet og alle de pølsevogne jeg kunne finde på nettet... De kostede næsten alle det samme... Mellem 105 og 130 kr kuverten.

Vi har faktisk valgt én af de dyrere, da de dyreste efter min mening også er dem der har de bedste pølser...

God pølsejagt folkens!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer