senia

¤Brian og Senia 11.06.11¤

334 indlæg i dette emne

12. Fotograf

ELSKER FACEBOOK!!! En gammel gymnasie-bekendt havde opsnuset at jeg skulle giftes og ville lige informere mig om at hun jo var amatør-fotograf i lære hos en af Viborgs top fotografer!!! Skal til at stå for bryllupper på egen hånd, så har masser af tid til at øve sig, før hun skal i gang med os :thumbsupsmileyanim::):cheerleader3::cheerleader3:

Ja, det var vist de smileys der bedst beskriver følelsen :-)

Hvor er det bare vildt spændende!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et held mht. fotograf, det var da bare dejligt!

Og feststedet ser viiiiildt lækkert ud, tillykke med det!

Mange tak. Det er fedt at der er ved at være lidt styr på de store poster ;-)

Nu hvor du er her, kan du så fortælle mig hvordan man laver det link til sin bryllupsplanlægning i sine indlæg???

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Så skal vi ud og se feststedet på fredag i næste uge!!!!!! Ringede til dem i formiddags. De havde lige fået en afmelding fra vores dato. Så nu er det vores!!!!!!

Ringede derefter til Sortebrødre Kirke. Hun synes det var lige tidligt nok, men hun ville skrive et notat med navn og dato. Så drømmen lever!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5. Kirke:

Så har vi lagt billet ind på Sortebrødre Kirke i Viborg.....

Det er en smuk kirke, der ligger helt nede i byen i Viborg....De har heldigvis ingen krav om tilknytning, så chancerne skulle være gode!!!!

post-40155-1256814775.jpg

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Så skal vi ud og se feststedet på fredag i næste uge!!!!!! Ringede til dem i formiddags. De havde lige fået en afmelding fra vores dato. Så nu er det vores!!!!!!

Ringede derefter til Sortebrødre Kirke. Hun synes det var lige tidligt nok, men hun ville skrive et notat med navn og dato. Så drømmen lever!!!

Tillykke med det - det er også dejligt at få de store ting på plads :cheerleader3: Hvor fantastisk at de havde fået afbud lige på jeres dag!

Så må vi bare krydse fingre for at det også falder på plads med kirken :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af tia
0

Del dette indlæg

Hej Senia.

Kan se du synes om neder kjærsholm:-) Du skal nok få en anmeldelse af stedet af mig, men det er jo temmelig længe til endnu (18/9 10).... Glæd jer til I skal derud, det ER et skønt sted ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Senia.

Kan se du synes om neder kjærsholm:-) Du skal nok få en anmeldelse af stedet af mig, men det er jo temmelig længe til endnu (18/9 10).... Glæd jer til I skal derud, det ER et skønt sted ;-)

Vi glæder os også rigtig meget. Hvor mange bliver i egentlig til jeres bryllup? Vi bliver 69. Det er i hvert fald hvad vi har inviteret og ved ikke helt om vi skal leje teltet også. Er der god plads??

0

Del dette indlæg

12. Tema/farver

Her har jeg brug for hjælp, da jeg ikke ved om det bliver for mange farver osv;

Farver: hvid, støvetgrøn(det er stolene ved feststed OBS! Se disse under planlægningstråden), sølv

MEN der kommer altså også til at være lidt guld. Det er der feks. på kanten af stolene. Gør det noget?

Tema: vi har tænkt på sommerfugle...altså en lille hvid sommerfugl i 3D, som skal sidde på invitation, kirkeprogram, bordkort og menukort.

Så har vi tænkt på at dekorere lokalet med sommerfugle i alle mulige farver, men er det for meget?

Udsmykningen udover er forholdsvis enkel: sølvfarvede 5-armede lysestager og evt. små 12 cm. høje krukker med grønne tætte planter

0

Del dette indlæg

12. Tema/farver

Her har jeg brug for hjælp, da jeg ikke ved om det bliver for mange farver osv;

Farver: hvid, støvetgrøn(det er stolene ved feststed OBS! Se disse under planlægningstråden), sølv

MEN der kommer altså også til at være lidt guld. Det er der feks. på kanten af stolene. Gør det noget?

Tema: vi har tænkt på sommerfugle...altså en lille hvid sommerfugl i 3D, som skal sidde på invitation, kirkeprogram, bordkort og menukort.

Så har vi tænkt på at dekorere lokalet med sommerfugle i alle mulige farver, men er det for meget?

Udsmykningen udover er forholdsvis enkel: sølvfarvede 5-armede lysestager og evt. små 12 cm. høje krukker med grønne tætte planter

jeg synes det lyder som nogle rigtig gode farver og et supert tema..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været ude og se feststedet...DER ER SÅ SMUKT DERUDE. Selve salen er lige lovlig lille. Men vi lejer så der telt man kan montere på huset så det ikke er et problem.

Desuden har de 4 værelser de udlejer til den nette sum af 750 kr. stykket og de er også super romantiske med hvert deres farvetema; gult, rødt, blåt og grønt.....hygge

0

Del dette indlæg

Så er vi kommet på andre tanker. Regnede sammen at <neder Kjærsholm ville komme til at koste os 22.000 bare for lokale+telt+opdækning+serveringspersonale. DET BER BARE FOR DYRT! Det er et rigtig smukt område med skøn skøn natur, men lokalet er for småt til de penge.

Gik derfor i panik og kunne ikke sove natten til mandag. Har så heldigvis fået fat på Rosenparken i Ålestrup som har en pavillion de udlejer. Der er meget mere plads og fra pavillionen er der udsigt over rosenparken, en sø og simested å...Rigtig romantisk. Skal ud og se det i morgen. Glæder mig så meget. Wish me luck.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og tillykke med frieriet og det kommende bryllup.

Jeg må sige, at I er i god tid, så hvis ikke det kommende sted, I kigger på er jer, er der heldigvis lidt tid til at finde det rette.

Ser frem til at følge med i din tråd...

0

Del dette indlæg

Så har vi været ude at se Rosenparkens pavillion. Det var desværre mørkt da vi var derude, så kunne ikke helt få et indtryk af omgivelserne, men det virkede rigtig hyggelig og det var langt billigere og større end neder kjærsholm.

Her er lidt billeder vi tog derude

post-40155-1257970745.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer