senia

¤Brian og Senia 11.06.11¤

334 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jahh! Den er så flot! Fortæl så om du fik prøvet med forskellige skørter til?

Ang. slør er det jo en smagssag. Det kommer også lidt an på hvilket forhold du har til slør og hvilket look du søger. Altså jeg synes fint slør passer til, men hvis du er i tvivl er der jo også andre muligheder, så jeg ville nok vente, hvis jeg var dig med at beslutte og købe det tilbehør. Jeg synes også bedst om kjolen uden sjal.

Tillykke med din fantastiske kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen, jeg synes måske at det bliver lidt for royalt eller "voksent" med sjal, men tror måske jeg vil brude det i kirken eller måske bare hvis det er koldt. Jeg fik ikke prøvet kjolen med forskellige skørter, da jeg faktisk syntes at den var stor nok i sig selv. Men når jeg ned og have den tilpasset, vil jeg nok prøve med et ekstra under. Det er noget andet at se den på sig selv IRL og på billeder :-) Der er dog et lille skørt syet i kjolen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes din kjole er rigtig fin, men synes som nogle andre at det virker lidt for bastant med kappen til (men måske er det fordi den er for stor).

Jeg havde valgt et 250 cm langt slør i et lag og satinkant :unsure: Men det du prøver er også flot - dog er satinkanten lidt for bred efter min mening.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Så er der sket lidt nyt igen

Min far ringede i går for lige at høre hvordan det gik med huset (vi er ved at renovere). Jamen, det går godt, fortalte jeg. Så siger han, at dengang min farmor døde havde min farmor to perlehalskæder, som min faster egentlig skulle arve. Hun synes alligevel, at min far skulle have den ene, for hvis en af hans døtre skulle giftes.........................Ej, hvor blev jeg glad! Jeg elskede min farmor utroligt højt. Hun var en fantastisk kvinde, med masser af kærlighed til alle omkring hende.

Jeg har ikke set kæden, og har aldrig kendt til den, men min far fortalte at den er elfenbensfarvet, så håber virkelig at den vil passe perfekt til kjolen.

Bliver helt rørt når jeg nu sidder og skriver dette. Det vil være så smuk hvis jeg på den måde kan have min farmor med i ånden, den dag hvor jeg skal giftes med min eneste ene. WAUW!

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor er det fantastisk med farmors kæde! :unsure:

Jeg bliver også helt rørt! Jeg ville give min højre arm for at have min farmor med til mit bryllup - hun betød utrolig meget for mig og jeg tænker rigtig tit på hende, selvom det er over 5 år siden hun døde GP

Jeg skal også bære min farmors halskæde til mit bryllup og ved det vil føles som om en del af hende er med mig :)

Så du kan tro jeg krydser fingre for din farmors perlekæde er helt perfekt til din kjole!! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med en hilsen fra farmor.

Mht. sjal og slør så synes jeg det ser ud som om sjalet kommer med dig og ikke omvendt, så måske det skal draperes på en anden måde hvis du får behov for et sjal. Har du prøvet sløret med en tyndere bort? Synes den brede satinkant er for voldsom - men ret skal være ret jeg bryder mig ikke om kanter på slør, så jeg er måsk ikke helt objektiv der.

0

Del dette indlæg

Plan for borddækning

- som tidligere beskrevet er temaet mørkelilla og hvid/ sommerfugle

Har nu siddet og skrevet lidt ned om hvordan vi får det til at lykkes

Her er "Planen"

-hvide duge, lilla borløber

-5 armede sølvlysestager

-lilla diamanter/rosenblade på bordløberen

-lilla og hvide sommerfugle sat på lysestagerne

-lilla, hvide og pink sommerfugle på snor, hængende fra loftet

- lilla stof om søjlerne

- 3 vaser i forkellige størrelser og former m. vand, lilla rosenblade og lilla flydelys på gavebordet

-lilla serviet mellem forrets- og middagstallerken

- lilla bordkort formet som sommerfule som sidder fast på glassene

- hvide menukort med lilla kant

Hvad synes I. Kom gerne med forslg til hvordan det bliver mere stilet, evt. med andre farver

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer