Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Pernille §:)

Pernille og Richard

36 posts in this topic

Hej alle sammen :)

Jeg døjer stadig med kommunen og skal til møde med dem i morgen. Min fagforening tager med mig og forinden da, har jeg flere gange måtte til lægen, da kommunens lægekonsulent valgte at ignorere lægepapirer og jeg derfor måtte til lægen igen igen. Sagsbehandleren virker dog god, så kryds fingre.

Nå beretningen nåede ikke lige så langt. Riskurven var det sidste billede.

Har lige et øjebliks overskud og gider ikke rydde op i stuen, så I får lidt billeder.

0

Annonce ♥

Dagene op til dagen stod på selvforkælelse.

Her er jeg med min meget højgravide kusine til fodbehandling, så selv tæerne ville være fine

post-39857-1259068998.jpg

hihi elsker de hvide ting, man får mellem tæerne, da det ser så fjollet ud. Nå men her får jeg lak på og ja bagefter ville jeg så have en anden lak i stedet for, men det er typisk mig.

post-39857-1259069012.jpg

0

Vi fik nøglen til lokalet fredag morgen og så var det ellers igang. De fleste sprang fra i dagene op til, så vi var kun mig, manden, min mor og en af mandens venner. Det var ikke spor sjovt, da jeg jo ikke kan særlig meget pga. min sygdom. Faktisk blev det tæt på den værste dag nogensinde og min krop gjorde ondt og jeg var udmattet og brød til sidst fuldstændig sammen. Gudskelov var dagen efter det hele værd.

Her er en del af tingene pakket og klart i lejligheden

post-39857-1259070109.jpg

Alle drikkevarerne blev opbevaret hos min kusine, så de er ikke engang på billedet.

Selskabslokalet var grimt udefra og pænt indvendigt.

Her er terassen, hvor rygerne kunne holde til og alle kunne trække frisk luft

post-39857-1259070126.jpg

Og ja forsiden af lokalet var endnu grimmere. Her er indgangspartiet med min mand og en af hans bedste venner

post-39857-1259070148.jpg

0

Annonce ♥

Og så var det ellers i gang med borde og stole. Ja altså da bilen var blevet tømt efter et par ganges kørsel frem og tilbage for at hente de mange ting.

Så er teamet samlet. Jeg hjalp til med de lette ting og sørgede for lidt billeder, så jeg er ikke lige på nogle af billederne.

Her er min mor, min mand og mandens ven

post-39857-1259070870.jpg

Her er manden i fuld gang

post-39857-1259070696.jpg

Og min mor og manden i gang med at dele servicet op og rundt

post-39857-1259070715.jpg

0

Dugene endte med at blive de papirsduge, der føles som stof, da det var det billigste. Løberen på midten af bordene er i brun organza og mørkere end på billederne.

Her er opdækningen fra den ene ende. Der er opdækket til 60 personer

post-39857-1259071191.jpg

En af langsiderne. Og det var om at holde tungen lige i munden og få de hollanske og danske menukort til de rigtige pladser

post-39857-1259071246.jpg

Og fra hovedbordet. Den firkantede glasvase kom vi først blomster og vand i bagefter

post-39857-1259071315.jpg

0

Annonce ♥