Dorita

Dorte og Louis 22. maj 2010

43 indlæg i dette emne

Kære alle.

Så er det vist ved at være tid til at jeg får oprettet min egen planlægningstråd. Jeg håber jeg med tiden vil få en ligeså tjekket tråd (og planlægning :cheerleader3: ) som alle jer andre seje tøser derude.

Lidt om os:

Jeg er 32 og nyuddannet arbejdsløs -det er super ærgerligt at blive færdig med uddannesle midt i finanskrisen (Men så kan jeg da bruge en masse tid herinde :grin2: )

Min kæreste friede på vores 3-års dag d. 9.9.09 og jeg var ikke i tvivl. Vi bor i København, men skal giftes på fyn, hvor jeg kommer fra, d. 22. maj 2010. Min rigtig gode veninde er præst, så det er hende der skal vie os. Festen bliver i mine forældres have, så vi håber på godt vejr!

Jeg håber det bliver sjovt herinde, har i hvertfald allerede fået meget inspiration fra de forskellige tråde :cheerleader3:

For overskuelighedens skyld:

Frieri og forlovelsesring

Vielsesring

Hårinspiration

Planlægningsliste

Sko

Redigeret af Dorita
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frieri: