Nitzen1987

Vielsesringe

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi begyndte at kigge ringe i februar og blev gift i oktober og det viste sig at være meget heldigt, for før vi fik set os om, så havde vi besluttet af få lavet min efter egen tegning, så det tog lidt ekstra tid. Min mands ring er helt enkel, men det tog 7-10 dage at lave den og så ville der gå yderligere 7-10 dage med gravering. Så de skal gerne have en lille måneds tid til at lave dem klar ;)

0

Del dette indlæg

Jeg var så heldig at vinde et gavekort til vielsesringe i en konkurrence her på BK. Jeg fik at vide, at gavekortet skulle bruges inden nytår, så vi har været i Århus og bestille vores ringe. Dog har vi aftalt, at de først begynder på dem til marts og laver dem færdige den dag vi henter dem, så de passer så godt som muligt på selve dagen, 5. juni :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Præcis 1 år før købte vi vores - under en ferie på Kreta. Så dem en tirsdag, sov på det til onsdag, hvor vi bestilte dem og hentede dem meget symbolsk 2 dage senere i den rigtige størrelse og med navn og dato indgraveret den 28.08.2009

Skulle bare kigge for sjov - på stil og prisnievau og endte med at falde for en kombineret guld og hvidguldring.

Glæder os til at få dem på :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er meget forskelligt hvornår folk køber vielsesringe, men det er nok en god ide at begynde at kigge i god tid.

Der er et utal af forskellige ringe, og lige som man troede man havde fundet dem, ser man nogle andre og bliver i tvivl.

Vi har haft kunder som bestilte deres vielsesringe 5 dage før ( lige sent nok vil jeg sige ) og med lidt pres på vores værksted nåede vi det på 3 dage :thumbsupsmileyanim:

Men vi har også haft kunder som har bestilt ringe med en dato 6 mdr. senere. Så det er bare at kigge sig omkring i god tid. :cheerleader3:

Redigeret af Bound4Life
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer meget an på om i vil have håndlavede specialringe eller nogle der blot skal betilles hjem til butikken, det fik vi i hvert fald at vide. Vore ringe er enkle og nolge der bare kunne bestilles hjem og der fik vi at vide at en måned før var rigeligt. Vi kiggede dog ca. 5 måneder før og jeg tror vi bestilte ca. 2 måneder før og havde så ringene hjemme et par uger før, indtil da opbevarede butikken dem for os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer