Guest Millstarn

Isaac & Mille's drømmebryllup d. 3. juli 2010

410 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er juleferien over os og jeg er igang med at lave invitationerne til dem, som kun bliver inviteret i kirke og til reception, det bliver samme stil som invitationen.

post-38621-1261873443.jpg

Derudover har vi endnu engang talt om bryllupsrejsen, vores valg er enten Mexico/Belize eller Thailand/Vietnam og vi har meget svært ved at vælge. Vi har været i Thailand 2 gange før, men vi elsker simpelthen landet så meget. Derimod er vi vant til at rejse med rygsæk og synes det kunne spændende at besøge nye lande, hvor vi også kan dykke, som jo er vores store hobby. Det er en svær én, men mit hjerte siger altså tit Thailand, hvor vi trives så godt, hver gang vi besøger landet.

Derudover er det tilbuddenes tid, så vi skal afsted på mandag og købe plastik-champagne glas på tilbud i Netto, da vi skal bruge dem, når gæsterne skal sejle i Frederiksberg have. Og måske vi ligefrem kan finde noget godt champagne på tilbud på samme tid... :)

Og her så lige et billede af min forlovelsesring :)

post-38621-1261873315.jpg

Glæder mig altså rigtigt meget til det bliver den 3. juli 2010

Kh Mille

Redigeret af Millstarn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mille

wow! Sikke nogle flotte invitationer (må dog indrømme jeg havde været inde og lure på jeres hjemmeside og set lidt af dem før også!)...hvor har du været aktiv. Jeg må vist også se at komme igang med vores.... men det bliver efter nytår :-)

Og meget fin ring du har fået!

Jeg glæder mig også til d. 29 maj, men vi må jo tænke på, hvor dejligt det er, at have noget så fantastisk og hyggeligt som et bryllup at se frem til, heri de kedelige går vinterdage...

Mht. thailand/Mexico- så ville jeg også vælge Thailand (har været begge steder). Specielt hvis dit hjerte bliver ved med at sige dig, at det er det I skal. For der er ikke et bedre sted men rarere mennesker etc! Og lækker lækker dykning :-)

god bagjul og godt nytår

0

Del dette indlæg

Kære Mille

wow! Sikke nogle flotte invitationer (må dog indrømme jeg havde været inde og lure på jeres hjemmeside og set lidt af dem før også!)...hvor har du været aktiv. Jeg må vist også se at komme igang med vores.... men det bliver efter nytår :-)

Og meget fin ring du har fået!

Jeg glæder mig også til d. 29 maj, men vi må jo tænke på, hvor dejligt det er, at have noget så fantastisk og hyggeligt som et bryllup at se frem til, heri de kedelige går vinterdage...

Mht. thailand/Mexico- så ville jeg også vælge Thailand (har været begge steder). Specielt hvis dit hjerte bliver ved med at sige dig, at det er det I skal. For der er ikke et bedre sted men rarere mennesker etc! Og lækker lækker dykning :-)

god bagjul og godt nytår

Hej Soba,

Det bliver altså Thailand, nu har vi besluttet os. Det passer os bedst i denne omgang, så nu skal vi bare finde nogle billige billetter til Bangkok.

Rigtigt godt nytår.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

her kommer der lige en masse småting, som vi talt omkring de sidste par dage :cheerleader3:

Vi har altså besluttet at bryllupsrejsen går til Thailand med rygsæk - igen igen. Vi elsker landet og vil gerne se meget mere af det. Måske tager vi et smut forbi Vietnam, men skal lige have tjek på ruten først. Uhmm, varme... :)

Gruppebilleder og individueller billeder skal tages i Frederiksberg have før og under bådsejladsen.

Og så har vi været på champagnejagt idag, hvilket har resulteret i en lettere hovedpine, da vi har købt flere flasker til prøvesmagning... :smolf:

Hmm, måske vi skulle have ventet til nytårsaften, men så er de ikke på tilbud længere. Vi har købt plastik champagneglas i Netto til sejlturen og de er nu pakket væk til juli.

i morgen skal jeg ned til frisøren og have aftalt tid til prøvesætning og tid til selve dagen. Måske de har et blad, hvor man kan finde lidt inspirarion - hvem ved. Ellers må jeg igang her på nettet.

Det var alt for denne gang.

Godt nytår til alle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mille

Faldt lige over din planlægningstråd i forummet og må da indrømme jeg blev helt slugt af din historie og må bare høre mere mere....

Hvor er det bare en dejlig historie om hvordan i mødtes og er simpelthen VILD med din planlægning og dine ideer og kreative ting til jeres store dag..

Glæder mig til at følge jeres planlægning frem til den store dag.. og tillykke med det forestående bryllup..

Kh Lizette

0

Del dette indlæg

Hej Mille

Faldt lige over din planlægningstråd i forummet og må da indrømme jeg blev helt slugt af din historie og må bare høre mere mere....

Hvor er det bare en dejlig historie om hvordan i mødtes og er simpelthen VILD med din planlægning og dine ideer og kreative ting til jeres store dag..

Glæder mig til at følge jeres planlægning frem til den store dag.. og tillykke med det forestående bryllup..

Kh Lizette

Hej Lizette,

Tusind tak og hjerteligt tillykke med dit eget bryllup - håber du havde en fantastisk dag.

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Hej Mille :thumbsupsmileyanim:

Startede lige en tur på youtube og høre sangen - fik gåsehud! Det bliver jo så smukt med en sanger der skal synge den for jer, er blevet helt lun på ideen :)

Og det er nogle rigtig fine invitationer du har lavet, nu sidder jeg jo selv og bliver stresset, vi vil gerne sende dem ud i januar og pt. har vi kun designet på computeren. Kan rigtig godt lide det billede i har brugt, det er virkelig et sødt billede!

Super i har fået taget beslutningen om hvor i skal hen på bryllupsrejsen, og Thailand lyder SKØNT! Har aldrig selv været der, men det står også på vores liste over mulige steder. Det er jo også super når i allered har været der nogle gange før og ved hvad i måske gerne vil opleve igen derfra.

Glæder mig til at læse din videre planlægning! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mille

Kh Lizette

Hej Lizette,

Tusind tak og hjerteligt tillykke med dit eget bryllup - håber du havde en fantastisk dag.

Kh Mille

Hej Mille

1000 tak :cheerleader3: vi havde den mest fantastiske dag.. det er der intet der kan beskrive.. har lavet en beretning om dagen hvis du skulle have lyst til at læse den.. ;)

Kh Lizette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mille

Kh Lizette

Hej Lizette,

Kh Mille

Hej Mille

1000 tak :) vi havde den mest fantastiske dag.. det er der intet der kan beskrive.. har lavet en beretning om dagen hvis du skulle have lyst til at læse den.. ;)

Kh Lizette

Selvfølgelig vil jeg gerne det - skal bare lige finde tiden til det - he he :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mille :)

Startede lige en tur på youtube og høre sangen - fik gåsehud! Det bliver jo så smukt med en sanger der skal synge den for jer, er blevet helt lun på ideen :thumbsupsmileyanim:

Og det er nogle rigtig fine invitationer du har lavet, nu sidder jeg jo selv og bliver stresset, vi vil gerne sende dem ud i januar og pt. har vi kun designet på computeren. Kan rigtig godt lide det billede i har brugt, det er virkelig et sødt billede!

Super i har fået taget beslutningen om hvor i skal hen på bryllupsrejsen, og Thailand lyder SKØNT! Har aldrig selv været der, men det står også på vores liste over mulige steder. Det er jo også super når i allered har været der nogle gange før og ved hvad i måske gerne vil opleve igen derfra.

Glæder mig til at læse din videre planlægning! :cheerleader3:

Hejsa, jeg har ikke lyst til at holde en tale under middagen, så dette bliver min kærlighedserklæring til ham og overraskelse. Der skal jo også være lidt happenings undervejs, ik... :)

Vi elsker at rejse, men hvem gør ikke det... :) Men vi rejste jorden rundt i 6 måneder for et lille års tid siden og elsker den frihed der er bare med en returbillet og intet planlagt ind i mellem, det giver altid så sjove oplevelser. Vi har været der 2 gange tidligere (sydlige thailand) og der findes ikke bedre sted i verden.Så denne gang tager vi nordpå i stedet for og så må vi bare leve med at det er regntid, det er det jo overalt dernede omkring på det tidspunkt af året.

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Hej Mille,

Skøn planlægnings tråd... Hvem der bare kunne komme igang med sin haha..

Vil bare sige at jeg synes valget af sangen i kirken er FANTASTISK.. Glæder mig til at følge dig og se hvad du finder på af fine ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare nogle flotte invitationer i har fået lavet..

Hvor lyder det spændene med Thailand, jeg har ikke selv været der, men min kæreste har, og taler kun godt om det. Han siger at vi skal der ned på et eller andet tidspunkt.. Så det glæder jeg mig til.. :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mille,

Jeg har flittigt fulgt med i din tråd, men har vist aldrig fået skrevet herinde.

Hvor er det bare skønt at I skal holde brylluppet i nærheden af Frederiksberg Have. Jeg har selv boet i området omkring Frederiksberg Allé i flere år og har løbet mange ture i haven - der er bare så hyggeligt :) Det bliver da de perfekte rammer om jeres bryllup :cheerleader3:

Det er godt nok en smuk kjole du har valgt. Forhåbentlig får vi den snart at se med dig i den?

Jeg har snuset lidt på jeres hjemmeside - hold da op i er nået langt. Jeg er i fuld gang med at lave vores, men jeg synes altså det tager laaang tid (nok fordi jeg aldrig har prøvet det før..) Og mht invitationer er du også langt foran mig - jeg kan virkelig godt lide det personlige præg I har sat på dem ved at bruge bladet.

Jeg kan godt forstå I har valgt Thailand til bryllupsrejsen. Jeg har kun været der en enkelt gang, men det er bestemt ikke den sidste. Vi boede på Railay Beach ved Krabi, på Koh Lanta og på Koh Phi Phi og alle 3 steder var fantastiske! Det er helt klart den bedste ferie, jeg har været på og et fantastisk land og kultur. Vi har dog valgt at tage til Maldiverne på bryllupsrejse, men skal helt klart til Østen igen til næste vinter. Dog ikke backpacking da vi(jeg) er lidt for meget luksusdyr til det ;-)

0

Del dette indlæg

Hej Mille,

Jeg har flittigt fulgt med i din tråd, men har vist aldrig fået skrevet herinde.

Hvor er det bare skønt at I skal holde brylluppet i nærheden af Frederiksberg Have. Jeg har selv boet i området omkring Frederiksberg Allé i flere år og har løbet mange ture i haven - der er bare så hyggeligt :) Det bliver da de perfekte rammer om jeres bryllup :)

Det er godt nok en smuk kjole du har valgt. Forhåbentlig får vi den snart at se med dig i den?

Jeg har snuset lidt på jeres hjemmeside - hold da op i er nået langt. Jeg er i fuld gang med at lave vores, men jeg synes altså det tager laaang tid (nok fordi jeg aldrig har prøvet det før..) Og mht invitationer er du også langt foran mig - jeg kan virkelig godt lide det personlige præg I har sat på dem ved at bruge bladet.

Jeg kan godt forstå I har valgt Thailand til bryllupsrejsen. Jeg har kun været der en enkelt gang, men det er bestemt ikke den sidste. Vi boede på Railay Beach ved Krabi, på Koh Lanta og på Koh Phi Phi og alle 3 steder var fantastiske! Det er helt klart den bedste ferie, jeg har været på og et fantastisk land og kultur. Vi har dog valgt at tage til Maldiverne på bryllupsrejse, men skal helt klart til Østen igen til næste vinter. Dog ikke backpacking da vi(jeg) er lidt for meget luksusdyr til det ;-)

Hejsa,

Jeg glæder mig også helt vildt til at min kjole kommer hjem, men forretningen får den først hjem i April, så der er lang tid til at I skal se billeder - desværre... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er heldig at kæresten arbejder med IT - så det er hans job at holde hjemmesiden kørende. Så ordner jeg alle de andre praktiske ting og bruger hans input, når jeg vil ha' dem.. *LOL*

Vi er flashpackere og ikke backpacking - hvilket betyder at vi bor på pæne hoteller, men altså rejser rundt for at se mere med rygsæk, da kufferten er for besværlig. Vi elsker også lidt luksus, derfor denne kombination... :cheerleader3:

Hvornår tager I til Maldiverne? Det var vores første priotet, men dykningen er virkelig dårlig i juli har vi hørt. Og da det er vores yndlingsbeskæftigelse, så er det lidt ærgeligt. Derfor valgte vi Thailand, da der er læ i golfen for monsoonen.

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Dette er en kæmpe beslutning for mig og jeg har pt ingen idé, hvor jeg ender. Problemet er navneskiftet - jeg ved at jeg gerne vil tage min kæreste's navn, men kan ikke finde den rigtige kombination. Jeg har virkeligt brudt min hjerne med det de sidste 3 måneder og er ikke i nærheden af en løsning.

Mit navn er Mille Maria Andreasen og kæresten's navn er Isaac Manning Dart

Hvordan skal jeg kombinere det - det skal kunne udtale både på dansk og engelsk.

1) Mille Maria Andreasen Dart (Forkortet M. MAD :cheerleader3: )

2) Mille Maria Manning Dart

3) Mille Maria Dart

Hjælp!!! Hvad siger I til det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heldig at kæresten arbejder med IT - så det er hans job at holde hjemmesiden kørende. Så ordner jeg alle de andre praktiske ting og bruger hans input, når jeg vil ha' dem.. *LOL*

Vi er flashpackere og ikke backpacking - hvilket betyder at vi bor på pæne hoteller, men altså rejser rundt for at se mere med rygsæk, da kufferten er for besværlig. Vi elsker også lidt luksus, derfor denne kombination... :cheerleader3:

Hvornår tager I til Maldiverne? Det var vores første priotet, men dykningen er virkelig dårlig i juli har vi hørt. Og da det er vores yndlingsbeskæftigelse, så er det lidt ærgeligt. Derfor valgte vi Thailand, da der er læ i golfen for monsoonen.

Hos os er det så mig, der arbejder mest med IT, så hjemmesiden hænger på mig - men så får jeg det da også præcis, som jeg vil have det..

Flash-backing, det har jeg aldrig hørt om før, men det lyder som et yderst fornuftigt koncept. Bortset fra, at jeg nok ville få svært ved at begrænse mig til kun at pakke en rygsæk.. Vi tager til Maldiverne umiddelbart efter brylluppet, det er vist d. 8. juni vi skal afsted. Så må vi håbe at vejret arter sig - vi skal dog ikke dykke, så vi er ikke så afhængige af sæsonen som jer.

Uhh kan godt se det er lidt et dilemma mht. navneskiftet. Umiddelbart synes jeg at forslag nummer 1) bliver lidt for langt, mens 2) og 3) ligesom klinger bedre. Er både Manning og Dart din forlovedes efternavne eller er Manning et mellemnavn? For jeg synes at erindre noget om, at man ikke "bare" lige kan tage hinandens mellemnavne uden at betale for det.

0

Del dette indlæg

Dette er en kæmpe beslutning for mig og jeg har pt ingen idé, hvor jeg ender. Problemet er navneskiftet - jeg ved at jeg gerne vil tage min kæreste's navn, men kan ikke finde den rigtige kombination. Jeg har virkeligt brudt min hjerne med det de sidste 3 måneder og er ikke i nærheden af en løsning.

Mit navn er Mille Maria Andreasen og kæresten's navn er Isaac Manning Dart

Hvordan skal jeg kombinere det - det skal kunne udtale både på dansk og engelsk.

1) Mille Maria Andreasen Dart (Forkortet M. MAD :cheerleader3: )

2) Mille Maria Manning Dart

3) Mille Maria Dart

Hjælp!!! Hvad siger I til det?

Kære Mille

Kender godt til den beslutningsproces... og til trods for, at jeg HAR sendt navneskiftspapirerne ind, kan jeg stadig til tiden tænke: "Ej, skulle jeg alligevel vælge...."

MEN NOK OM MIG! Nu er det dig og sine spørgsmål der skal besvares.

Men før jeg giver dig mit besyv med, hvad jeg synes, du skal hedde, skal du måske tænke over følgende:

I forhold til navn nr. 1: Hvor meget betyder det for dig, at beholde dit eget efternavn?

I forhold til navn nr. 2 & 3: Hvor "vigtigt" er navnet Manning i din kærestes navn? Er det et mellemnavn han bruger, når han præsenterer sig selv, eller bruger han kun efternavnet?

Hvad vil I gerne have, jeres børn skal hedde?

Og nu til min personlige favorit: Jeg er jo lidt "gammeldags" og kan godt lide, at man hedder det samme som sin mand... og det er faktisk nogle smukke navne, du har "arvet" af ham.... jeg synes bedst om Mille Maria Manning Dart- for så hedder I præcis det samme- og det ser/lyder meget smukt- og kan udtales på engelsk!

Ellers er jeg dernæst til navn nr. 2- altså Mille Maria Dart (specielt hvis din kæreste ikke selv bruger Manning).

Håber du kan bruge mit svar...ellers må det indbringe lidt ekstra kaos ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg stemmer for mulighed nummer to :)

Det lyder bare pænest i mine ører. Er det vigtigt for dig, at du også får dit eget efternavn med også?

Uhh kan godt se det er lidt et dilemma mht. navneskiftet. Umiddelbart synes jeg at forslag nummer 1) bliver lidt for langt, mens 2) og 3) ligesom klinger bedre. Er både Manning og Dart din forlovedes efternavne eller er Manning et mellemnavn? For jeg synes at erindre noget om, at man ikke "bare" lige kan tage hinandens mellemnavne uden at betale for det.

Kære Mille

Kender godt til den beslutningsproces... og til trods for, at jeg HAR sendt navneskiftspapirerne ind, kan jeg stadig til tiden tænke: "Ej, skulle jeg alligevel vælge...."

Men før jeg giver dig mit besyv med, hvad jeg synes, du skal hedde, skal du måske tænke over følgende:

I forhold til navn nr. 1: Hvor meget betyder det for dig, at beholde dit eget efternavn?

I forhold til navn nr. 2 & 3: Hvor "vigtigt" er navnet Manning i din kærestes navn? Er det et mellemnavn han bruger, når han præsenterer sig selv, eller bruger han kun efternavnet?

Og nu til min personlige favorit: Jeg er jo lidt "gammeldags" og kan godt lide, at man hedder det samme som sin mand... og det er faktisk nogle smukke navne, du har "arvet" af ham.... jeg synes bedst om Mille Maria Manning Dart- for så hedder I præcis det samme- og det ser/lyder meget smukt- og kan udtales på engelsk!

Ellers er jeg dernæst til navn nr. 2- altså Mille Maria Dart (specielt hvis din kæreste ikke selv bruger Manning).

Tak for jeres forslag, det er skønt med andres meninger.

Det er klart nummer 2, som jeg har det bedst med på mange måder, men jeg synes, det er lidt underligt at opgive sit danske navn - særligt hvis mine børn vokser op i Australian, så har de jo ikke så meget at forholde sig til med mindre jeg giver dem danske fornavne.

Manning er et mellemnavn, men det er vist ikke noget problem at tage det ifølge de regler, jeg har læst. Kæresten har ikke brugt det meget, men han bruger det mere disse dage end da jeg mødte ham. Jeg selv kan rigtigt godt lide Manning - det lyder da pænere end dartskive... :grin2:

Vi sidder lige og snakker om det, og så siger han: !Jeg kan godt li' navnet Andreasen". Ja, det kan da godt være, men han jo ikke tænkt sig at tage det... Så ti' nu lige stille og bland dig uden om, tænker jeg. Jeg synes nemlig selv at nr. 1 er langt og ikke særligt flot...

Ihhh, det er ikke nemt det her.

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Jeg stemmer for mulighed nummer to :)

Det lyder bare pænest i mine ører. Er det vigtigt for dig, at du også får dit eget efternavn med også?

Kære Mille

Tak for jeres forslag, det er skønt med andres meninger.

Det er klart nummer 2, som jeg har det bedst med på mange måder, men jeg synes, det er lidt underligt at opgive sit danske navn - særligt hvis mine børn vokser op i Australian, så har de jo ikke så meget at forholde sig til med mindre jeg giver dem danske fornavne.

Manning er et mellemnavn, men det er vist ikke noget problem at tage det ifølge de regler, jeg har læst. Kæresten har ikke brugt det meget, men han bruger det mere disse dage end da jeg mødte ham. Jeg selv kan rigtigt godt lide Manning - det lyder da pænere end dartskive... :grin2:

Vi sidder lige og snakker om det, og så siger han: !Jeg kan godt li' navnet Andreasen". Ja, det kan da godt være, men han jo ikke tænkt sig at tage det... Så ti' nu lige stille og bland dig uden om, tænker jeg. Jeg synes nemlig selv at nr. 1 er langt og ikke særligt flot...

Ihhh, det er ikke nemt det her.

Kh Mille

det var da en større beslutning du der har gang i.. da vi var på rådhuset skiftede R hans efternavn ud med mit. (det skal lige siges at selv om vi indlevede de papirere vi skulle så er det ikke alle der har fundet ud af hat han ikke hedder Jensen mere, hans egen far var over 2år om at finde ud af det, og der er stadigvæk steder hvor han er kendt som jensen og ikke nielsen)

også lige et sidespring mere.

jeg har et familie medlem i usa der blev gift med en østriger(???) de tog hans efter navn, og deres børn har fået en dansk fornavn (Hans & Kirsten), et finsk mellemnavn (efter min oldemor) og et østrigsk efternavn.

så alt er muligt..

men i skal nok finde ud af hvad i vil, men beslutningen er ikke nem, jeg leger lidt med det samme men nu må vi se...

jeg følger spændt med og ser jeres beslutning...

hov farvotritten af dem du har skrevet er helt klart nummer 2

men manning andreasen synes jeg ikke helst at jeg kan komme uden om.,

så derfor får du den lige her... (der kunne jo være noget om hvad hr kæreste siger..

Mille Maria Manning Andreasen & Isaac Manning Andreasen.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ville lige kigge forbi.. Du har jo også været på besøg i min :)

Sikke en smuk kjole, du har fundet. Glæder mig til at se billeder af dig i den, når du får den hjem.

Mht navnevalg, synes jeg nr 2 klinger rigtig flot.

Og så må jeg da lige nævne jeres dato.. Det er min yngste datters fødselsdag, så hun blir 1 år den dag I skal giftes. Det er en god dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer