Guest Millstarn

Isaac & Mille's drømmebryllup d. 3. juli 2010

410 indlæg i dette emne

Hvor lyder det fedt altsammen Mille...! Og jeg kan kun tilslutte mig de andre, når jeg siger WOW hvor er du nået langt! Puha jeg kan også mærke sveden piple :-)

MEN det jeg hæfter mig mest ved er dit "I will" - det er jo som taget fra en god romantisk film...æw, det lyder bare lidt sejere end "ja" ;-)

Ja, jeg var heller ikke helt sikker, da jeg måske troede at vi skulle sige "I do", men det er vist kun i den engelske/amerikanske vielses. Vi bruger jo den danske, som bare er blevet oversat... :)

Salmerne vi har valgt er:

Op al den ting, som Gud har gjort

Hil dig, frelser og forsoner (som både er præstens og min yndlingssalme)

I blev skabt som mand og kvinde

De er alle skrevet på engelsk og koret vil derfor også synge dem på engelsk... :cheerleader3:

Og modsat jer andre, så skal jeg sige "I will" istedet for "Ja" i kirken... Bare lige en sidebemærkning.. *G*

Jeg ELSKER "Hil dig frelser og forsoner"! Synes den er så smuk og har meget dejlige minder ifb. med den, da det var min første klasse, som jeg var klasselærer for, som lærte mig den. Dem havde jeg fra 6. -9 klasse og de vidste så hvor meget, jeg holder af den, så selvfølgelig lavede de angangssangen til mig på den melodi... :cheerleader3: Jeg har dog aldrig hørt den på engelsk, men den danske udgave skal altså også være en del af vores bryllup. :bearhug:

Var det jer, der henvendte jer omkring samtale med præsten... har nemlig tænkt på, hvornår man mon skal gøre det? Troede måske ikke præsterne ville så lang tid i forvejen?

Jeg elsker også "Hil dig, frelser og forsoner". Jeg lærte den at kende, da jeg gik til komfirmationsforberedelse og vi sang den til min fars begravelse, så den betyder virkeligt meget for mig. Hvor er det fedt, at din klasse har lavet den om til dig.

Vores præst er på orlov de næste 3 måneder, så derfor havde vi mødet nu. Men jeg er da sikker på, at I kan have et møde angående salmer osv, hvis I ønsker det. De er nemlig også med til at snakke om navneændring osv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej Mille hvor er du bare nået langt.. Nu sker der da lidt, men i har heller ikke langt igen.. :) og super fed ide med at bruge mini guldbar chokolader.. det er lidt anderledes.. :-)

Hil dig frelser og forsoner er bare en rigtig god salme.. den er jeg også selv skudt i .. rigtig gode valg af sange..

0

Del dette indlæg

Tak for dine hilsner i min tråd, nu fik jeg taget mig sammen til at kigge forbi din :)

Og her ska jeg da vist til at kigge lidt mere, hold op hvor har du bare mange fantastiske ideer :bearhug:

Mini-guldbarene er bare blevet rigtig søde...

Og det er bare en fantastisk smuk kjole du har fundet...

Glæder mig til at høre mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er jeg hjemme igen efter en skøn ferie i London, hvor vi bare har hygget os så meget med vennerne.

Men idag og i morgen står i brylluppets tegn. Jeg skal en tur forbi vores feststed og hente menuen, tale om værelserne, musik, blomster osv.

Derefter kommer veninden over, hvis hun ikke er blevet syg og så skal vi igang med kirke- og festprogrammerne.

Klokken 16 skal vi i kirke og tale med præsten, så vi gå i trykken med med diverse salmer osv. Jubii, det bliver bare så godt at få ordnet nogle af alle disse ting... :)

Og så har jeg ellers pakket chokolader her til aften. Og jeg er ca. halvvejs med de 150 stykker mini-guldbarrer - bare se her...

post-38621-1266438540.jpg

Er de ikke bare fine???

Jeg synes det er en vildt god idé med de chokolader... tror lige jeg skal bearbejde kæresten "lidt" mere. :cheerleader3:

Har du en "skabelon" af en art, så man kan se størrelsen på papirstykket?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆLP!!!

Nu skal jeg vist snart til at vælge mit nye navn, men jeg er igen blevet i tvivl, da jeg har flere muligheder. jeg er ikke sikker på, om jeg skal tage mit gamle fødenavn eller mit nuværende efternavn til mellemnavn. Andreasen Dart lyder lidt mærkeligt og Berning Dart, bliver nærmest til Burning Dart på engelsk - lyder sgu lidt som et indianernavn!!!

Her er mulighederne, hvad siger I til det:

1) Mille Maria Berning Dart

2) Mille Maria Andreasen Dart

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen efter en skøn ferie i London, hvor vi bare har hygget os så meget med vennerne.

Men idag og i morgen står i brylluppets tegn. Jeg skal en tur forbi vores feststed og hente menuen, tale om værelserne, musik, blomster osv.

Derefter kommer veninden over, hvis hun ikke er blevet syg og så skal vi igang med kirke- og festprogrammerne.

Klokken 16 skal vi i kirke og tale med præsten, så vi gå i trykken med med diverse salmer osv. Jubii, det bliver bare så godt at få ordnet nogle af alle disse ting... :)

Og så har jeg ellers pakket chokolader her til aften. Og jeg er ca. halvvejs med de 150 stykker mini-guldbarrer - bare se her...

post-38621-1266438540.jpg

Er de ikke bare fine???

Jeg synes det er en vildt god idé med de chokolader... tror lige jeg skal bearbejde kæresten "lidt" mere. :a1093:

Har du en "skabelon" af en art, så man kan se størrelsen på papirstykket?

Det ser også bare rigtigt fint ud, når de ligger der i bøtten. Jeg skrev det bare i word og målte chokaladepapiret og skar det til tilsidst.

Send lige en PM med din email, så vedhæfter jeg gerne mit word dokument.

0

Del dette indlæg

HJÆLP!!!

Nu skal jeg vist snart til at vælge mit nye navn, men jeg er igen blevet i tvivl, da jeg har flere muligheder. jeg er ikke sikker på, om jeg skal tage mit gamle fødenavn eller mit nuværende efternavn til mellemnavn. Andreasen Dart lyder lidt mærkeligt og Berning Dart, bliver nærmest til Burning Dart på engelsk - lyder sgu lidt som et indianernavn!!!

Her er mulighederne, hvad siger I til det:

1) Mille Maria Berning Dart

2) Mille Maria Andreasen Dart

Hehe - dit indianernavn er bedre end mit malteser-navn, hvor kærestens familie oprindeligt er fra :) Jeg gik på kompromis og valgte at tage kærestens navn som efternavn og beholde mit eget som mellemnavn....men jeg ved allerede, at jeg kommer til at stave det navn i DK (-og alle andre steder for den sags skyld) indtil den dag, jeg dør :-)

0

Del dette indlæg

Jeg synes begge navne klinger rigtig godt - jeg kan godt forstå dit dilemma, men tror også jeg ville vælge Berning Dart, det lyder lidt mere specielt...

(og uanset hvad du ender med, vil det klart lyde mere sexet end mit efternavn, Würtz, som altid bliver udtalt og stavet forkert til Wurst... og min kærestes navn giver også anledning til en masse sjove konnotationer :) suk, det med navne er ikke nemt :a1093:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev der lige tid til at opdatere lidt her på siden.... :cheerleader3:

Jeg har nu besluttet mig helt og holdent for mit nye navn, og da jeg fortalte min mor, at jeg tager mit gamle pigenavn tilbage, blev hun bare så rørt og beæret. Der er nemlig ikke mange med dette navn i Danmark og jeg er den eneste, som kan føre det videre.

Så mit nye "indianer" navn bliver Mille Maria Berning Dart aka Burning Dart på engelsk eller brændende pil på dansk... :cheerleader3:

Derudover har jeg besluttet mig for at jeg må være lidt højere end kæresten på vores store dag, da jeg har købt nye sko, de har godt nok en lille hæl, men han er jo allerede lidt mindre end mig, så sådan bliver det bare. Jeg synes nemlig, at ens holdning er meget bedre med en hæl.

Se mine fine sko lige her...

post-38621-1267477043.jpg

Er de ikke bare skønne??? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ihhh, vi har lige indleveret navneændringspapirerne på kirkekontoret... Lige spændende, dejligt og skræmmende.

Nu skal vi ind og kigge på vores ringe igen, da de er blevet støbt. Der skal sættes sten i dem og de skal indgraveres. Hov, det skal vi også lige havde overvejet. Aner faktisk ikke hvad vi skal skrive i dem lige pt.

Næste projekt er kirkeprogrammerne, designet er ved at færdigt og salmerne er jo valgt, så nu må vi se, hvornår der bliver tid til dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super søde sko! :(
Dejligt at du har fundet ud af navnte :tunge: Synes også det klinger godt :cheerleader3:

Og rigtig fine sko :cheerleader3:

Mange tak, jeg håber bare de passer....

Tillykke med valget af navn!

Glæder mig til at se jeres ringe - de lyder flotte. Vi fandt også først ud af indgraveringen, da vi sad på bryllupsmessen og næsten var ved at bestille dem... :cheerleader3:

Jeg glæder mig helt vildt til at se dem færdige, vi har været inde i forretningen igår og har bestemt hvilke sten og tekst der skulle sættes ind. Jeg har valgt den helt simple udgave kun med navn.

Så blev der lige tid til at opdatere lidt her på siden.... :cheerleader3:

Jeg har nu besluttet mig helt og holdent for mit nye navn, og da jeg fortalte min mor, at jeg tager mit gamle pigenavn tilbage, blev hun bare så rørt og beæret. Der er nemlig ikke mange med dette navn i Danmark og jeg er den eneste, som kan føre det videre.

Så mit nye "indianer" navn bliver Mille Maria Berning Dart aka Burning Dart på engelsk eller brændende pil på dansk... :cheerleader3:

Derudover har jeg besluttet mig for at jeg må være lidt højere end kæresten på vores store dag, da jeg har købt nye sko, de har godt nok en lille hæl, men han er jo allerede lidt mindre end mig, så sådan bliver det bare. Jeg synes nemlig, at ens holdning er meget bedre med en hæl.

Se mine fine sko lige her...

post-38621-1267477043.jpg

Er de ikke bare skønne??? :cheerleader3:

Sikke et smukt navn du får!! Det er virkelig flot :heart:

Og dine sko...wow me like me like, de er bare søde...ville sådan ønske at min ryg kunne tillade lidt hæl, men det kan den desværre ikke!!

Men jeg er nu også fint tilfreds med dem jeg har købt..

Kramz fra Lone

Øv øv, det er rigtigt ærgeligt med din ryg, men så er det jo godt at man kan finde masser af søde flade sko, jeg har også købt et par guld ballerinaer til senere på dagen, bare for en sikkerheds skyld.

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Ihh Mille hvor er du nået langt :(

SUPER flot "indianer" navn du får dig.. Især når det er så specielt som det er så kan jeg godt forstå du valgt det...

Og igen.. SUPER søde sko du har fået valgt dig.. de er enkle og pæne..

Glæder mig til at se ringene i har valgt og følge med hvad du ellers finder på..

Knus Lizette

0

Del dette indlæg

Tillykke med valget af dit nye navn. Det lyder da supergodt, så det kan jeg godt forstå, at du valgte.

Skal vi ikke se et billede af dine guldballarinasko??? Jeg skal selv have guldsko på, så jeg er jo lidt nysgerrig :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer