Guest HenrietteLN

Kjolekaos...

21 indlæg i dette emne

Hej piger,

I lørdags var jeg på brudekjole-kig hos Lilly sammen med en veninde. Og jeg fandt en fantastisk kjole! Det er bare slet ikke det jeg havde forestillet mig at jeg skulle falde for. Jeg havde regnet med noget kort, nok ikke en gang hvidt - fordi vores bryllup bliver ret uformelt og utraditionelt, og fordi jeg slet ikke er en prinsesse-pige med hang til slæb og slør. Men jeg er ikke holdt op med at drømme om den endnu...

Ydermere kompliceres det af at vi er i gang med fertilitetsbehandling, så jeg kan ikke købe min kjole før 3 mdr inden og håber så på at være stor og tyk og gravid.

Jeg har egentlig haft kontakt med en skrædder/designer som laver nogle rigtig fine ting med lidt kant og som kunne lave noget til mig - også selvom jeg skulle være gravid.

Men den anden kjole spøger nu. Og min mor og mine søstre reagerer ikke på den mail jeg har sendt dem med billeder, så nu håber jeg på jeres kommentarer (tilgiv modellen, hun er ikke så fotogen).

Jeg følte mig selv meget fin uden at være for pyntet, jeg synes den klæder min barm og får mig til at se flere kilometer høj ud. Men hvad siger I? Har vi en vinder (såfremt jeg kan være i den?). Og hvad med det utraditionelle? Skal jeg indse at det her er den eneste gang det er passende at troppe op i hvidt skrud, eller skal jeg holde fast i min pragmatiske idé om at en kjole skal kunne bruges igen? ARGH!

Kys og frustrationer!

1z5ngv6.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig, rigtig sød og flot kjole, der også vil kun rumme en mellem gravid mave på fineste vis.

Det var også min tanke - der er masser af plads til mave, når kjolen er skåret sådan :cheerleader3:

Og kjolen er virkelig smuk, så hvis mavefornemmelsen er der, så siger jeg Go for it :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså først og fremmest synes jeg at det er en rigtig flot kjole, som klæder dig helt vildt godt :thumbsupsmileyanim: !

Da jeg fandt min kjole, kunne jeg mærke det med det samme -Det var bare kjolEN :cheerleader3: . Hvis du har mulighed for det, så tag ind og prøv den igen. Og hvis det er kjolEN, så synes jeg du skal købe den.

Og ja, du kan sagtens have en fin gravid mave i den kjole :cheerleader3: .

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en rigtig, rigtig sød og flot kjole, der også vil kun rumme en mellem gravid mave på fineste vis.

Det var også min tanke - der er masser af plads til mave, når kjolen er skåret sådan :cheerleader3:

Og kjolen er virkelig smuk, så hvis mavefornemmelsen er der, så siger jeg Go for it :thumbsupsmileyanim:

Go for it

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det på præcis samme måde som dig inden jeg skulle ud og prøve kjoler. Det der prinsessehalløj var bare slet ikke mig. Og det er det stadigvæk ikke. Men det er jo dig, der skal bære kjole og ikke kjolen der skal bære dig. Jeg har faktisk selv prøvet den samme type kjole, som du har på der og den er FANTASTISK!!! Jeg mener heller ikke, at der er noget slæb på? Hvis du har den rigtig fornemmelse i maven, så vil jeg også sige GO FOR IT!!! Og drop ideen om, at kjolen skal kunne bruges igen. For det er ikke det, en brudekjole skal. Den skal bæres den ene dag, og man skal føle sig helt fantastisk smuk! Hvis du gerne vil have at kjolen bliver lidt mere unik, kan du eventuelt skifte båndet under barmen ud med et med farve. Det gør jeg med min.

Jeg vil så på den anden side sige, at jeg ville vente med at købe kjolen. Hvis du er højgravid på jeres bryllupsdag, er det jo spild af penge. Jeg mener at kjolen er fra Lillys nye kollektion? Så de burde også have den til maj eller juni næste år. Eventuelt kan du snakke med dem og høre, hvad de vil råde dig til.

0

Del dette indlæg

Tak for alle svarene! Dejligt at få lidt input.

Jeg tænker også at der sagtens kan være en gravid mave i, hvis den ikke er for stor, men det er jo ikke til at vide endnu.

Der er ikke noget slæb på, så den er ret fint uden at være suuuper prinsesset - og både min veninde og jeg var helt færdige med den da jeg var i den.

Men ja - under alle omstændigheder skal den ikke købes endnu. Det er en 2010'er, så den skulle kunne fåes en gang i foråret også.

Det er bare meget rart at høre andres tanker også.

0

Del dette indlæg

jeg syndes du ser fantastisk ud i den kjole og go for it hivs det er den kjole

og så vil jeg lige tilføje at jeg fødte 6 september og skal giftes den 28/11-09 og jeg har købt min kjole for ca 4 uger siden man kan godt vente med at købe til ikke alt for lang tid i forvejen ( jeg ved godt at man så ikke kan være sikker på at de har det hjemme men det kan lade sig gøre)

held og lykke

0

Del dette indlæg

Kjolen er så flot til dig, at min umiddelbare tanke var, at SELVFØLGELIG skulle du købe den! Jeg tror, de fleste af os kender til, at de forventninger vi startede ud med, bliver justeret hen ad vejen. Jeg vil næsten sige, andet næsten er mærkeligt, da det nok er de færreste af os, der er vant til at shoppe brudekjoler ;) At den spøger sådan i dit hoved er gode tegn og ift. kant, kan du jo "lege" med tilbehøret. Nyd denne ene gang, hvor man kan troppe op i hvidt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de gode kommentarer. Jeg kan jo under alle omstændigheder nok ikke købe noget før april, da jeg skal vide hvorvidt jeg pludselig vokser (pga graviditet), men det er godt at få nogle inputs og kommentarer (særligt når nu min mor og mine søstre ikke er særlig behjælpsomme)

Jeg har forresten købt denne fine hat, som jeg regnede med at skulle bruge til brylluppet i stedet for slør/tiara. Men er lidt spændt på hvor jeg ender med kjole og om den mon kan matche. Ellers må jeg jo bruge den ved andre lejligheder. Den er bare så fin!

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F...41dbbdda1f7a239

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil tilslutte mig de øvrige brudes råd og sige go for it! Da jeg fandt min kjole, afgjorde jeg i hvert fald med mig selv, at jeg ikke ville risikere at stå på min bryllupsdag og tænke "gid jeg havde haft DEN kjole". Mine overvejelser gik på prisen, men jeg tænker det samme gælder her - hvis man har fået en kjole "på hjernen", så er det nok fordi, der er noget ved den og det er jo ens bryllupsdag...

Held og lykke med valget! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er fuldstændig fjollet, men jeg drømte i nat at du ikke måtte blive gift i den kjole. Jeg kender dig slet ikke og så først lige din tråd igår aftes, men det var måske dine tanker om at det ikke var den stil du havde tænkt dig...ved det ikke :cheerleader3:

Men i hvert fald en fantastisk smuk kjole! Og selvfølgelig skal du da giftes i den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes også du ser helt igennem fantastisk ud, og den vil også være perfekt med en gravid mave under, så hvor heldig har du lige lov til at være, jeg mener at falde for så skøn en kjole og som kan bruges enten/eller...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer