Kickila

... Aldrig undvære dig ...

88 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim: Kicki & Mads´Bryllup D. 03-04-10

Først lidt historie og facts!!!

Mads og jeg gik på samme handelskole (jeg gik dog et år over ham) og samtidig arbejdede han på et diskotek sammen med en af mine veninder! Jeg havde luret ham lidt på gangene da jeg synes han var ret lækker, men jeg havde i en kortere periode en kæreste og tænkte ikke videre over ham Mads der.

En mandag noget tid efter kommer min veninde hen til mig i et fritkvarter og fortæller at Mads havde været lidt små fuld der på deres diskoteksarbejde, og havde kommet til at vædde med Lea (min veninde) at hvis hun kunne få mig til at gå hen og snakke med Mads, så gav han en kasse øl!

Der begyndte jeg at fatte at han nok synes jeg var meget sød....

Jeg var i mellemtiden blevet single og en fredagaften ringede Lea til mig for at spørge om jeg kom ned på hendes arbejde for der var ingen kunder og hun kedede sig, jeg hoppede derned i t-shirt og cowboybukser, med planer om at gemme mig i garderoben sammen med hende...

Mens vi sidder i garderoben kommer Mads med en masse venner, og de er ret så fulde, de her gutter spørger så om jeg ikke skal med ind og have en drink, og frisk som man er som 19 årig, siger man da JA TAK!

Jeg får mig et shot, og siger skål til Mads, han lægger så armene om mig, og glor virkelig underligt på mig, jeg spørger hvad han egentlig har gang i, og drengen læner sig fandeme bare frem og kysser mig! :cheerleader3: uden at vi har vekslet andre ord en skål!!

Resten af aftenen bliver der kysset lidt mere, men jeg er ikke i humør til en kæmpe bytur, så vi udveksler numre og jeg smutter hjem, sender ham en sms med tak for i aften.. han skriver tilbage "FEDT! du skrev rent faktisk! det havde jeg ikke regnet med, tak" hehehe

Dagen efter kom han hjem til mig og plejede sine tømmermænd, og vi har været sammen lige siden, og det er lidt over 5 år siden nu.

Mads har siden nævnt at han faktisk havde forventet at få en flad der da han bare kyssede mig, men at han simpelthen måtte tage chancen når jeg nu stod lige der... :)

Vi har i noget tid snakket om at blive gift, og hele tiden sagt det skulle være D. 09-10-10, da vi har årsdag, men vi mistede desværre Mads´far til kræften her i sommers, og både i en tankestrøm, om at man aldrig ved hvornår tiden er ude, og for at gøre hans far til en del af det hele, har vi valgt d. 03-04-10, da det er dagen før hans far ville have haft fødselsdag, så i på den måde kan gå ned på gravstedet dagen efter brylluppet, lægge brudebuketten, og ønske ham stort tillykke...

Facts:

Vielsesdato: 03-04-10

Kirke: Tveje Merløse Kirke

Festlokale: Tuse forsamlingshus

Indholdsfortegnelse på min planlægningstråd:

Invitationerne

Den første kjole som ikke blev valgt

Den endelige kjole :D

Model billede af kjolen

Og her til slut, lidt billeder af os :cheerleader3:

post-38375-1257094022.jpg

post-38375-1257094031.jpg

Redigeret af Kickila
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

En lokal - fedt.

Er selv fra Mørkøv og har gået på Holbæk Handelsskole 1996-1999 =;0)

Velkommen til og SIKKE en sød historie.....

Var det et diskotek i Holbæk?

Ann Kristine

Heeej, jeps en lokal :D

Det var da noget så fancy som Smøgen :thumbsupsmileyanim: vi mødtes på hahhaha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde Kicki

Jah nu er vi jo snart i familie.. og selvom vi ikke kender hinanden vildt godt og sådan så glæder det mig meget at min fætter får sådan en sød kone :-)

vidste ikke lige om jeg skulle skrive herinde til dig, men du lurrede jo mig af ;-) så ville lige skrive en hilsen til dig :-)

Rigtig sød og dejlig historie.. Glæder mig til jeres store dag..

0

Del dette indlæg

Hej søde Kicki

Jah nu er vi jo snart i familie.. og selvom vi ikke kender hinanden vildt godt og sådan så glæder det mig meget at min fætter får sådan en sød kone :-)

vidste ikke lige om jeg skulle skrive herinde til dig, men du lurrede jo mig af ;-) så ville lige skrive en hilsen til dig :-)

Rigtig sød og dejlig historie.. Glæder mig til jeres store dag..

Heeeej Lizette..

Selvfølgelig må du skrive til mig, du skal jo gøre gengæld ligesom jeg gjorde, så du ved det hele før brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Knus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :-)

Vær beredt på at så snart du får gang i planlægningen herinde kan du ikke stoppe igen!! Og om nogle få dage kan du ikke gå en dag uden at skulle ind på BK!!!

Mange tak for velkomsten, jeg er allerede afhængig, om ikke andet bare for at lure på alle de gode ideer der er herinde :D

0

Del dette indlæg

Hej Fra én lokal til en anden ;)

Jeg bor i Knabstrup og skal vies i Mørkøv Kirke i Mørkøv Kirkeby ... Kommer ofte i Holbæk og min store pige skulle faktisk konfirmeres i Tveje ... (Hvis hun ellers havde valgt at blive konfirmeret) :thumbsupsmileyanim:

Håber at kunne få lidt tid til at følge med herinde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BILLEDER BILLEDER BILLEDER!!... :thumbsupsmileyanim:

Startede i Lilly, hvor jeg havde en rigtig sød ekspedient, men hun lyttede desværre ikke helt til min ønsker, og ingen af de kjoler hun fandt, var lige den det skulle være :cheerleader3::)

Billede af Lilly Kjolen....

MEN MEN MEN.... Se næste indlæg for KJOLEN! :cheerleader3:

post-38375-1256942751.jpg

0

Del dette indlæg

Så drog vi videre i House of brides, og jeg var faktisk lidt opgivende fordi jeg bare ikke synes nogen af kjolerne i Lilly havde gjort det jeg gerne ville... og havde allesammen haft for mange perler og krimskrams, som slet ikke er mig..

Jeg forklarede den søde ekspedient hvad jeg kunne lide og ikke kunne lide, hun tog 3. kjoler frem, og nr. 2 var bare den det skulle være!!! godt nok er der bl.a. lidt strut i det som jeg normalt ikke ville have, men den sad bare så godt, og var behagelig og lækkert stof, og det hele spillede bare...

OG OG OG så så man lige mig... "jeg skal IKKE have slør", købe et gulvlangt slør... :thumbsupsmileyanim: jeg var solgt...

Og undskyld de mystiske udtryk og mangel på bedre udseende men det er en lang dag ud og ind af kjoler! og det hele er sgu lidt mystisk sådan en dag...

PS: jeg står på en skammel, er IKKE vokset så meget på så kort tid...

post-38375-1256942968.jpg

post-38375-1256942981.jpg

Redigeret af Kickila
0

Del dette indlæg

Ih hvor ser du smuk ud! Det er virkelig en god kjole til dig; den fremhæver både dine former og er samtidig enkel og elegant... Det er lige min smag, den kan jeg godt forstå, at du er blevet forelsket i... :thumbsupsmileyanim: Nu bliver jeg næsten nødt til at tage ind og prøve kjoler i HOB... :cheerleader3:

Jeg synes forresten også at sløret står rigtig godt til kjolen..

Mht betjeningen i Lilly tror jeg måske også, at noget af fejlen ligger i, at de stort set ikke har kjoler uden "krimskrams"... Det var i hvert fald min erfaring da jeg var derinde... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer