alfahunnen

Spejlplade til lys Ø30-35

19 indlæg i dette emne

I er alle så dejligt hjælpsomme her på BK

- så håber også i kan hjælpe i denne situation :thumbsupsmileyanim:

Jeg står og mangler 7 runde spejlplader til min bordpynt. Spejlene skal være 30 eller 35 cm i diameter og skal ikke koste en bondegård... :biggrin:

Jeg har ledt og ledt men kan simpelthen ikke finde det nogen steder!!

Så HJÆLP :cheerleader3::cheerleader3::)

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ellers prøv bygegmarkedernes plantecentre....blev selv helt forundret den anden dag da jeg fandt den slags i Bauhaus. Kan ikke lige huske størrelser osv., men det kan du jo selv kigge efter.

Hilsen Unna

Tusind tak - det vil jeg prøve :cheerleader3:

Havde jeg da heller ik tænkt over :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ved ikke om du har fundet hvad du søger, men jeg har tit set både runde og firkantede i Føtex :cheerleader3:

Nej har stadig ikke fundet dem, suk :thumbsupsmileyanim:

Man kan enten få dem i 10-20 cm eller 55 og over - og det er helt forkert...

Jeg vil prøve at kigge i Føtex :cheerleader3: Tak for ideen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg må ud og lure lidt mere så - synes bare kun jeg har set op til Ø 20 cm...

Men super hvis alle i har set dem - så er det jo bar mig der ik kigger ordentligt :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::super:

Jeg har d.d. lige været i vores netto butik og det har de Spejlplader i flere forskellige størrelser :thumbsupsmileyanim: Nu ved jeg ikke om det først er et tilbud der burde gælde fra på mandag den 9 nov., da vores netto altid ligger tilbuds vare ud til mandag allerede fredag/lørdag, så jeg syntes da det er et besøg værd idag, da du har søgt dem længe ;)

0

Del dette indlæg

Men super hvis alle i har set dem - så er det jo bar mig der ik kigger ordentligt :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::super:

Jeg har d.d. lige været i vores netto butik og det har de Spejlplader i flere forskellige størrelser :thumbsupsmileyanim: Nu ved jeg ikke om det først er et tilbud der burde gælde fra på mandag den 9 nov., da vores netto altid ligger tilbuds vare ud til mandag allerede fredag/lørdag, så jeg syntes da det er et besøg værd idag, da du har søgt dem længe ;)

Hov hov hov der tror jeg lige jegs skal forbi :cheerleader3: - jeg har gennemsøgt Bilka uden resultat (de er for små...suk)... Så det kunne være fantastisk hvis Netto lige havde dem liggende :cheerleader3:

Tusind tak til den opmærksomme læser :hug::o:o

0

Del dette indlæg

Men super hvis alle i har set dem - så er det jo bar mig der ik kigger ordentligt :cheerleader3::cheerleader3::super::hug:

Hov hov hov der tror jeg lige jegs skal forbi :shopping: - jeg har gennemsøgt Bilka uden resultat (de er for små...suk)... Så det kunne være fantastisk hvis Netto lige havde dem liggende :griner:-

Tusind tak til den opmærksomme læser :o:o:cheerleader3:

Ups jeg tror dem i netto kun var i dia 12,5cm til 10,-kr og dia. 20 cm til 20,-kr :cheerleader3: Men kunne du ikke sætte flere sammen altså evt 1 i 20 cm og 2 rundt om, men tæt på, i 12,5 cm? Det tror jeg vil se godt ud også evt drysse noget farvet sand/sten i jeres tema farve på spejlet, bare et lille forslag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer