Brud2010??

tyldrøm...

16 indlæg i dette emne

hej skønne zillaer..

jeg har en drøm om en rigtig tylkjole og om det ender med sådan en ved jeg ikke endnu.. men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se billeder af jeres endten tylkjoler eller bare jeres drømme om dem..

jeg er hel vild med dem hvor det ligesom er en corsage og så kommer der bare tyl i lange baner og lanft tylslæb og så må der meget gerne være sten på så den får lidt stjernestøvs effekt... :cheerleader3: skal prøve en her den 12 nov og glæder mig som et lille barn...

så håber der er nogen som ligger inde med nogen billeder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej skønne zillaer..

jeg har en drøm om en rigtig tylkjole og om det ender med sådan en ved jeg ikke endnu.. men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se billeder af jeres endten tylkjoler eller bare jeres drømme om dem..

jeg er hel vild med dem hvor det ligesom er en corsage og så kommer der bare tyl i lange baner og lanft tylslæb og så må der meget gerne være sten på så den får lidt stjernestøvs effekt... :cheerleader3: skal prøve en her den 12 nov og glæder mig som et lille barn...

så håber der er nogen som ligger inde med nogen billeder...

Har du set den flotte de har i lillys nye katalog på side 10.. det er en drøm af en prinsessekjole..

0

Del dette indlæg

Jeg er også endt med en tyldrøm af en kjole. Billedkvaliteten er ikke for god, min er altså ivory... Glæder mig så meget til den kommer hjem, og jeg kan prøve den igen :cheerleader3:

På model

post-37330-1257067977.jpg

På mig (- se venligst bort fra det fjogede ansigtsudtryk)

post-37330-1257067710.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer