folkeracer

MICHAEL & ANITA BRYLLUP D.15/5 På DRONNINGLUNDSLOT

10 indlæg i dette emne

Hejsa Piger...

Efter og have kikket og fumle noget frem og tilbage, vil jeg også prøve og lave min egen tråd. :thumbsupsmileyanim:

Jeg hedder Anita er 40 år, og bor i Randers. Jeg er frisør og make up stylist, men arb ikke så meget med det mere da jeg har ødelagt min nakke, så nu arb jeg som Superevior..

Min kommende MAND hedder Michael er 45 år, og er fra Randers af, han arb med investringsejendomme.

Vi har været sammen i 6 år hertil december.

Vi har 3 børn Camilla på 18 - Frederik på 14 - og Cimmie på 13 år, desværre ingen sammen, samt vi har 3 levende bamser "hunde".. :cheerleader3:

Vi skal giftes i Dronninglund Slotskirke d. 15 maj.

Festen skal vi holde på Dronninglund Slot

post-40673-1257583676.jpg

Og skal holde det i Riddersalen, da det var den enest sal der var stor nok til 106 mennesker.

Vores gæster har jeg fået værelser til på Droninglund Hotel sam Hjallerup Kro, Vi har 11 værelser på Slottet, som vi bruger til vores nærmeste familie.

Min brudekjole får jeg lavet i Kina, den skulle komme hjem omkring 1 Februar, det skal lige siges at jeg har en dans skrædder indover det så hun styre det 100% . :carrot:

Her er min kjole.

post-40673-1257584240.jpg

post-40673-1257584586.jpg

Redigeret af folkeracer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Piger...

Efter og have kikket og fumle noget frem og tilbage, vil jeg også prøve og lave min egen tråd. :cheerleader3:

Jeg hedder Anita er 40 år, og bor i Randers. Jeg er frisør og make up stylist, men arb ikke så meget med det mere da jeg har ødelagt min nakke, så nu arb jeg som Superevior..

Min kommende MAND hedder Michael er 45 år, og er fra Randers af, han arb med investringsejendomme.

Vi har været sammen i 6 år hertil december.

Vi har 3 børn Camilla på 18 - Frederik på 14 - og Cimmie på 13 år, desværre ingen sammen, samt vi har 3 levende bamser "hunde".. :cheerleader3:

Vi skal giftes i Dronninglund Slotskirke d. 15 maj.

Festen skal vi holde på Dronninglund Slot

post-40673-1257583676.jpg

Og skal holde det i Riddersalen, da det var den enest sal der var stor nok til 106 mennesker.

Vores gæster har jeg fået værelser til på Droninglund Hotel sam Hjallerup Kro, Vi har 11 værelser på Slottet, som vi bruger til vores nærmeste familie.

Min brudekjole får jeg lavet i Kina, den skulle komme hjem omkring 1 Februar, det skal lige siges at jeg har en dans skrædder indover det så hun styre det 100% . :carrot:

Her er min kjole.

post-40673-1257584240.jpg

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Dejligt, at du er kommet godt i gang med din planlægningstråd.

Glæder mig til at se, hvad du finder ud af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup.

Det er en meget smuk kjole du har valgt, jeg ville have den samme men da jeg er lidt størrer ende sådan en kjole kan klare så valgte jeg den fra..

Jeg glæder mig til at følge din tråd.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer