tuxer

Sukkermus Og Lækkersteg

444 indlæg i dette emne

Jeg synes både kjolen og begge sæt øreringe er super flotte!! :loveboard::iloveyou::)

Især det første sæt øreringe er jeg helt vild med.. Jeg kan godt følge dig med at de måske ikke HELT i rockabillyånden... Meeeeeen-øhm.... Man kan vel godt benytte sig af lidt mix-and-match? Ellers kunne du måske ønske dig dem i morgengave af din tilkomne? For de er nu så fiiiine.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var en tur i kirke idag. Jeg går lige forbi Vor Frelser Kirke, hvor vi skal giftes, hver dag til og fra arbejde. Idag gik jeg så lige ind for at kigge mig lidt omkring. Den er altså super smuk :loveboard: Og jeg fik helt den rigtige stemning. På en gang ro og kriller i maven. Skønt!! :iloveyou:

Igår var jeg forresten også et smut forbi den frisør jeg overvejer at bruge til brylluppet (pilo). Hun var vildt sød, men sagde at jeg skulle komme igen om halvanden måneds tid, da hun lige havde overtaget frisøren og derfor endnu ikke var helt på plads. Så det må jeg jo bare gøre.

Og så har jeg lige kigget lidt på øreringe igen og fandt de her, der også bare er rigtig fine, enkle og smukke.

1865_m.jpg

De er fra Højklint Design ( bellacosa.dk )

Nu vil jeg gå igang med, at lave en liste over, hvad vi endnu mangler til brylluppet.

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Lyserød= Okay Sort= Ikke i orden

Kirke- Vor Frelser Kirke kl. 13.30

Receptionssted- CIK

Feststed- CIK

Transport til kirken- Rickshaw

Ægteskabserklæring- Ikke ordnet

Brudekjole- Er bestilt hos Mariah Victori. Måltagning 10.marts kl. 16.00Første kjoleprøvning 7.april kl.16.00

Brudesko- Blå Christian Louboutin stiletter

Strømpebånd- Er købt

Smykker- Kun øreringe. Kigger mig omkring.

Frisør- Regner med at bruge PILO.

Makeup- Ved stadig ikke om jeg selv lægger den eller hvad?

Brudgommens tøj- Jakkesæt er købt.

Sko- Mangler

Skjorte- Mangler

Strømper/boxershorts- Mangler

Kristoffer tøj- Her mangler vi alt! Han har bestemt sig for jakkesæt

Kristoffer sko- Mangler... Sikkert sorte convers eller lign.

Miamaya tøj- Kjolen er bestilt

Sko til Miamaya- Hvide eller babypink ballarinaer eller sandaler UDEN hæl.

Drikkevarer til receptionen- Er købt Mangler Cava!!

Bryllupskage- Er bestilt hos Kiraskoolkager.dk

Toastmaster- Er valgt.

Forlover- Er valgt.

Musik- Er i orden.

Duge, små glas til blomsterhoveder, store glas og vaser til slikbuffeten- Er købt i IKEA.

Favourboxes- Er købt.

Invitationerne- Er i orden.

Slør og facinator- Er købt.

Silkebånd- Er købt

"Skovle" til slikbuffeten- Mangler.

Indhold til favourboxene- Mangler.

Silkepapir til dekoration- Mangler.

Båthorn til toastmasteren- Mangler.

Blomster til fest og reception- Ikke bestilt

Brudebuket- Bestiller Christian

Det skulle gerne være det hele... Vi er vist efterhånden ved at have travlt :iloveyou:

Men skriv alligevel endelig hvis der er noget i undrer jer over mangler :loveboard:

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Jeg er gået på net-jagt efter slik til buffeten. Det er ikke helt nemt. Det skal selvfølgelig være lyserødt og sort/hvidt :loveboard:

Jeg har kigget på M&M´s, men syntes faktisk, at de er for dyre! Så fandt jeg en rigtig god side i USA, men de ville ikke sende til DK :) Det ender nok med, at det også bliver købt i Tyskland. Håber bare at jeg kan finde noget lækkert i de rigtige farver!

Det skal jo gerne se godt ud :iloveyou:

old-fashioned-wedding-candy-bar.jpgamyatlas_2.jpgnashville-wedding-candy-buffet.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Du skal vist lige en tur i Tiger. De har nogle dødlækre hjerteformede skumfiduser, de er hvide med lyserødt omkring og de smager rigtigt godt. De vil da lige passe ind i din lyserøde/hvide slikbuffet :loveboard:

Tak for tippet Helle :iloveyou: Så vil jeg da skynde mig i Tiger!

0

Del dette indlæg

Wow, ville bare lige sige at din brudekjole er helt i øjet :loveboard: Super fin, og synes også at blonderne er rigtig fine... Og som tidligere skrevet sidder den da perfekt på dig og fremhæver alt det den skal:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er hjemme med min lille pige i dag, hun er lidt sløj. Og når nu jeg alligevel er hjemme, ja så kan jeg jo lige så godt bruge dagen fornuftigt :lol: Så idag er planen, at købe sko, slik og strømpebånd til brylluppet :thumbsupsmileyanim::balloons::blush:

Men først så skal jeg lige en tur i banken med sparegrisen (Jeg har sparet op til brudeskoene) for at se hvor meget jeg skal spæde til for, at kunne købe mine Christian Louboutin :)

cl-blue-bow.jpg

Jeg har valgt disse, da jeg ofte får ondt i hælen af stiletter der sidder til. Jeg er bare bedst i slingbacks :)

Jeg glæder mig helt vildt!!!

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Uha det er lige de farver vi også skal ha slik i til vores slikbuffet...

Glæder mig til at se havd du finder. Jeg er ikke nåede til at købe vores endnu...

Men du må da gerne vise linkene hvis du finder nogen fede nogle :lol:

Og vildt fede sko har godt set dem, syntes dog ikke pengepungene var til det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres :lol: til skoene. Min sparegris havde taget godt for sig af retterne, så skoene bliver bestilt idag :carrot:

Jeg har lige været et smut i Magasin. De tilbyder brudemakeup fra 200,- !!! Så det kan være at man skal benytte sig af det.

Og så var vi i Tiger og købe skumfidus-hjerter til slikbuffeten. (180 g. for en tyver. De er lyserøde og hvide.)

Slikbuffeten stiller vi frem ved receptionen til fri afbenyttelse ;) Og den bliver så bare stående og pynter hele dagen og aftenen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg igen lagt billeder ind af mig selv med mit birdcage slør på :thumbsupsmileyanim: ... Jeg ved ikke lige hvorfor, men dem jeg havde lagt ind før kunne ikke ses mere?!

Jeg har virkelig problemer med at finde strømpebånd. Faktisk overvejer jeg helt at droppe det, fordi jeg ikke kan finde lige DET :)

Det jeg søger er et sort eller hvidt strømpebånd gerne med en lyserød detalje... og det lyder jo i sig selv ikke rigtig svært at finde, men der skal være et skull (dødningehoved) på, enten præget i stoffet eller som charm.. Hjælp mig!!

0

Del dette indlæg

Er det ikke noget hende der annie kan hjælpe med?

Ellers køber du et almindeligt strømpebånd med de farver du ønsker og syr sådan en perlesag på selv

http://www.etsy.com/view_listing.php?listi...e=&includes[]=tags&includes[]=title

il_430xN.123781124.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Gaveæskerne er bestilt og modtaget. De er virkelig fine. Vi har valgt dem i sorte og lyserøde, de lyserøde skal så have sorte bånd med navn på, de sorte skal have hvide bånd med navn.

Jeg tror det bliver cool....

velvetblack.gif

babypink.gif

Ideer til hvad man kan putte i disse små favour-æsker modtages med kyshånd :) Det eneste jeg kan komme i tanke om er nemlig M&M´s , men Christian er for langt et navn til, at det kan stå der! De er altså ikke lige så fine med initialer.... Så kan jeg lige så godt gå tilbage til bolcher med initialer, hvilket var min første ide :thumbsupsmileyanim:

Hej!

Hvor er det bare nogle fine æsker, hvor har du købt dem?

Vil lige smide lidt inspiration til dig, super fedt tema!

Har du kigget på www.trendsales.dk for brudepigekjoler?

post-13167-1266313813.jpg

post-13167-1266314036.jpg

post-13167-1266314069.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak Elizabeth. Jeg er sikker på, at jeg bliver rigtig glad for den :thumbsupsmileyanim::)

Jeg skal have taget mål til kjolen her d.10 marts. Det bliver lidt vildt, endelig at kunne begynde på MIN kjole!!! Det kommer lige pludselig tæt på :biggrin:

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer