tuxer

Sukkermus Og Lækkersteg

444 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har tænkt rigtig meget over, hvordan min brudebuket gerne må se ud.... Jeg er vild med blomster og helst så mange og så naturlige som muligt. Min datter skal selvfølgelig have en lille udgave af min. Hun skal jo også giftes, som hun siger ;) Jeg prøver, at give kæresten et hint i ny og næ...men når alt kommer til alt, er det alene ham, der beslutter hvilken buket jeg ender op med, til vores bryllup :biggrin:

Disse buketter er jeg ret vild med:

Mette&Karsten.brudebuket.jpgpic1.jpgbryllup1.jpg

0

Del dette indlæg

I må undskylde, at jeg spammer min tråd for vildt, med billeder i disse dage.... Men influenzaen har ramt mig, så der er ikke meget andet jeg kan tage mig til :thanks:

Jeg er blevet helt hooked på ideen med, at have en slikbuffet stående til brylluppet. Ud over at de mange børn og andre slikmunde vi inviterer til vores bryllup, ville syntes at det var intet mindre end fantastisk, at kunne proppe sig med slik, så syntes jeg også, at den har en virkelig fin dekorationseffekt. Så... to fluer med et smæk :biggrin:

Slikbuffet-Leanne-Stamatelles-600x498.jpg

erin-candy-buffet.jpg

candy-buffet3.jpg

Bånd på glassene gør, at buffen kan personliggøres og "tvinges" ind i et tema, eller en farvekode....Supersmart :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min bryllupskjole bliver inspireret af disse kjoler fra Mariah Victori. Min veninde der er kjoleskrædder skal sy den til mig....

1_cocktail.jpg

8_brudekjole.jpg

17_brudekjole.jpg

Den bliver meget lig, dog en smule kortere ;)

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

Hvor sjovt - den korte brudekjole, birdcage sløret og Louboutin skoene er meget lig det, jeg selv tænkte jeg skulle have på når vi bliver viet på rådhuset :denmarkflag: God smag, siger jeg bare! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Her er skoene som lovet: E6..jpg

E33.jpg

E52.jpg

E103.jpg

00ec84da87e0bbfea337a7a27842de36.image.130x130.jpg

Det bliver pludselig svært at vælge ikke? :thanks:

Ikke nok med at feststedet gik i orden idag....,men mit slør er også kommet fra USA!!

Vil i se det?

Jeg har desværre endnu ikke et billede af mig selv med det på, selv om både min datter og jeg har prøvet det :denmarkflag: - Og er enige om, at vi er meget smukke med slør på!

:biggrin: Så her er los modellos med mit slør:

birdcageveil_emma_bold_close.jpg

Jeg har selv købt Louboutinskoene man kan se som nummer fire fra oven, og det har jeg absolut ikke fortudt!

Det er en virkelig lækker kvalitet og de føles helt fantastiske at gå i....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter skal selvfølgelig have en fin kjole på, på dagen. Jeg tænker på noget lignende de her:

309161065_tp.jpg

Kjolen skal være lyserød, da min Miamaya helst kun går i denne farve tøj :) Jeg prøvede ellers lige fra fødslen af hende, at undgå at hun kun var i lyserødt og gik meget op i, at der ikke er noget der hedder drenge- og pigefarver.... Det har så bare givet totalt bagslag :) Når alt kommer til alt, er hun vel en tøs lige som sin Mor :blush:

Vedhæft gerne billeder af lignende kjoleforslag :)

Jeg fandt lige denne her :loveboard: Jeg syntes den er super fin.... Men portoen fra USA var desværre ikke så fin :o

TT5165WHITEpic1.jpg

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

De her bliver jeg simpelthen nødt til, at lave til vores bryllup... Selvfølelig i forskellige lyserøde nuancer :):loveboard:

De skal hænge over buffetbordene og ved baren :)

msw_spring06_pompom_l.jpg

Ihhh hvor jeg glæder mig til at komme i gang!!!!

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Min bryllupskjole bliver inspireret af disse kjoler fra Mariah Victori. Min veninde der er kjoleskrædder skal sy den til mig....

1_cocktail.jpg

8_brudekjole.jpg

17_brudekjole.jpg

Hejsa ;) jeg syntes de kjoler er meget smukke, kender du en hjemmeside hvor man kan købe dem?? ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1_cocktail.jpg

8_brudekjole.jpg

17_brudekjole.jpg

Hejsa ;) jeg syntes de kjoler er meget smukke, kender du en hjemmeside hvor man kan købe dem?? ;)

Hej Anette

Hendes hjemmeside hedder mariahvictori.com Butikken ligger på Frederiksberg og kjolerne er super lækre at have på. De koster ca. fra 6000,-

0

Del dette indlæg

Jeg skal selvfølgelig arrivere ved kirken med stil :loveboard:

gili%20bryllupscykel.jpg

Hvor er den bare feeeeeeeed!!! Det ville være super god stil at ankomme i sådan en. Hvad skal du slippe for det?

Det er ihvert tilfælde min stil :)

Det kommer til at koste et par hundrede... Lidt mere hvis jeg skal have friske blomster, smokingklædt chauffør og champagne undervejs :) Cool ikke!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Felixia

Tak for de pæne ord :loveboard:

Ang. Billeder på den store dag, så havde jeg fået kontakt til en fotograf herinde, der meget gerne ville tage billeder til vores bryllup. Gratis!!! Desværre blev vi jo nødt til at flytte bryllupsdatoen. Det er nu resulteret i, at vi står uden fotograf igen :) Han skal på ferie...

Vi har ikke budget til, at hyre en professionel... Faktisk har vi ikke penge i budgettet til, at hyre nogen som helst, da vi prøver på at holde det under 25.000,- Men så var det, at jeg kom i tanke om en gammel ven, der er eminent til at fotograferer :) Jeg har tænkt mig, at spørge om han har lyst til, at tage billeder ved vores bryllup. Uhhh jeg håber sådan :o til mig.

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Hej Felixia

Ang. Billeder på den store dag, så havde jeg fået kontakt til en fotograf herinde, der meget gerne ville tage billeder til vores bryllup. Gratis!!! Desværre blev vi jo nødt til at flytte bryllupsdatoen. Det er nu resulteret i, at vi står uden fotograf igen :) Han skal på ferie...

Vi har ikke budget til, at hyre en professionel... Faktisk har vi ikke penge i budgettet til, at hyre nogen som helst, da vi prøver på at holde det under 25.000,- Men så var det, at jeg kom i tanke om en gammel ven, der er eminent til at fotograferer :) Jeg har tænkt mig, at spørge om han har lyst til, at tage billeder ved vores bryllup. Uhhh jeg håber sådan :o til mig.

ellers må i sige til så kan jeg spørge R..

hvis han er rask vil han sikkert gerne hjælpe, han er vild med at tage billeder og har før taget nogle modelbilleder for en veninde...

0

Del dette indlæg

Hej Felixia

Vi har ikke budget til, at hyre en professionel... Faktisk har vi ikke penge i budgettet til, at hyre nogen som helst, da vi prøver på at holde det under 25.000,- Men så var det, at jeg kom i tanke om en gammel ven, der er eminent til at fotograferer :) Jeg har tænkt mig, at spørge om han har lyst til, at tage billeder ved vores bryllup. Uhhh jeg håber sådan :blush: til mig.

ellers må i sige til så kan jeg spørge R..

hvis han er rask vil han sikkert gerne hjælpe, han er vild med at tage billeder og har før taget nogle modelbilleder for en veninde...

Tak for tilbuddet Bobo :) Jeg skal nok sige til....

Held og lykke med det hele... Jeg tænker positive tanker for jer :o

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer