Guest Torstine

Bryllupsrejse....

103 indlæg i dette emne

Vi har endnu ikke bestemt os, og det afhænger i høj grad af økonomien. Lige nu har vi allerede sparet det op, vi havde regnet med at kunne nå inden maj, så det bliver lidt spændende, hvor meget mere vi får sparet sammen, og om andre poster på budgetttet pludselig bliver dyrere end beregnet! Derudover ønsker vi os penge til bryllupsrejse som gave.

Drømmerejsen ville være en tur til USA til sommer (det SKAL være i sommerferien, da jeg er lærer og derfor ikke kan flytte rundt på min ferie). Starte i New York, som jeg altid har drømt om at besøge. Derefter køre ned af østkysten og ende i Florida, hvor der vil være mulighed for lidt afslapning på stranden. Den perfekte kombination af storby, oplevelser og badeferie :-)

De billigere alternativer er Budapest eller Barcelona, hvilket også kunne være rigtig skønt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har endnu ikke bestemt os, og det afhænger i høj grad af økonomien. Lige nu har vi allerede sparet det op, vi havde regnet med at kunne nå inden maj, så det bliver lidt spændende, hvor meget mere vi får sparet sammen, og om andre poster på budgetttet pludselig bliver dyrere end beregnet! Derudover ønsker vi os penge til bryllupsrejse som gave.

Drømmerejsen ville være en tur til USA til sommer (det SKAL være i sommerferien, da jeg er lærer og derfor ikke kan flytte rundt på min ferie). Starte i New York, som jeg altid har drømt om at besøge. Derefter køre ned af østkysten og ende i Florida, hvor der vil være mulighed for lidt afslapning på stranden. Den perfekte kombination af storby, oplevelser og badeferie :-)

De billigere alternativer er Budapest eller Barcelona, hvilket også kunne være rigtig skønt.

Min veninde og hendes mand blev gift sidste år, de er begge lærere og de rejste i to uger over jul og nytår, godt nok til Thailand, men den løsning kunne I også overveje mht. tidspunktet. Dog er der jo nok lidt koldt i New York på det tidspunkt. Men de havde i hvert fald den bedste bryllupsrejse og oplevede mange spændende og fantastiske ting. Jeg fik helt lyst til selv at tage derned på bryllupsrejse da hun fortalte om det, men jeg har været der 3 gange så vil prøve noget nyt. MEn jeg elsker Thailand :cheerleader3: Thailand kan gøres billigt hvis man vil det og der er så mange forskellige oplevelsesmuligheder, så det kunne I jo også overveje hvis i ikke kan få sparet pengene sammen til sommerferien og til USA :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hej hej hej... NU skal jeg snart giftes :D lige om lidt... og invitationerne blev sendt ud igår, gad vide hvor mange der ringer allerede i dag :pokey:) :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Nå men det var jo ikke det vi skulle snakke om..

jeg venter også spændt på den der beskrivelse af hvordan det gøres billigt i thailand.

også gerne hører fra hende "missekatten" der havde været i maldiverne mange gange.. hvor billigt kan det gøres???

vi har ikke planlagt nogen tur endnu, men har 2 ugers ferie efter bryllup så kan det ske vi tager en afbudsrejse til egypten eller andet dejligt varmt sted!! vi håber vi får rejsegavekort i bryllupsgave... så vil vi gerne ud at rejse lidt længere tul 3-4 uger til østen eller vesten, men først til vinter eller næste sommer, vi har ikke beslutte endnu hvorhen, men der er også planer om en baby engang efter bryllupet, så der er mange ting der kan spille ind om rejsetidspunkt og rejseform..

0

Del dette indlæg

Vi kom slet ikke på bryllupsrejse, økonomien var ikke lige til det :-). men vi har valgt, at når vi har 1 års bryllupsdag. Så tager vi på et hotel her i dk, da min mand har et gavekort til danske hotel eller kroophold, som han fik, da han blev kåret som årets medarbejder på sit arbejde for 2 år siden :-)

Vi har bestilt weekende d. 20- 21. og 22. august på løgstør parkhotel wellness resort, og vi glæder os til at skulle fejre vores bryllupsdag i luksus :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kom slet ikke på bryllupsrejse, økonomien var ikke lige til det :-). men vi har valgt, at når vi har 1 års bryllupsdag. Så tager vi på et hotel her i dk, da min mand har et gavekort til danske hotel eller kroophold, som han fik, da han blev kåret som årets medarbejder på sit arbejde for 2 år siden :-)

Vi har bestilt weekende d. 20- 21. og 22. august på løgstør parkhotel wellness resort, og vi glæder os til at skulle fejre vores bryllupsdag i luksus :-)

0

Del dette indlæg

Min veninde og hendes mand blev gift sidste år, de er begge lærere og de rejste i to uger over jul og nytår, godt nok til Thailand, men den løsning kunne I også overveje mht. tidspunktet. Dog er der jo nok lidt koldt i New York på det tidspunkt. Men de havde i hvert fald den bedste bryllupsrejse og oplevede mange spændende og fantastiske ting. Jeg fik helt lyst til selv at tage derned på bryllupsrejse da hun fortalte om det, men jeg har været der 3 gange så vil prøve noget nyt. MEn jeg elsker Thailand :cheerleader3: Thailand kan gøres billigt hvis man vil det og der er så mange forskellige oplevelsesmuligheder, så det kunne I jo også overveje hvis i ikke kan få sparet pengene sammen til sommerferien og til USA :cheerleader3:

:(

Hejsa

Du skriver at Thailannd kan gøres billigt? Hvordan???

Kramz fra Lone

Jamen nu er der jo forskellige meninger om hvad der er billigt og ikke billigt :heart: Det er jo ikke sikkert at i er enige med mig :tunge:

Men det jeg mener er, at hvis man selv planlægger rejsen så kan det gøres nogenlunde billigt. Det er selvfølgelig altid dyrere at bestille en rejse igennem et rejsebureau.

Hvis man søger på f.eks. www.momondo.dk kan man komme til Bangkok for lige under 6.000 kr pr. person i august. Så kan man flyve videre ned til f.eks. Koh Samui for ca. 1300 kr. Dette er selvfølgelig billigst hvis man først bestiller når man kommer frem til bangkok, men det er ikke sikkert man gider det hvis man er på bryllupsrejse, så skal det hele nok bare fungere. Man kan også sejle fra Bangkok til Koh Samui mener jeg, det har jeg ikke selv prøvet, men de reklamerede for det da jeg var på Koh Samui, det tager vist 8 timer men er ret billigt:)

Nå men så er der hotellerne og der kan man jo finde hoteller fra 80 kr for to personer og så dyrere selvfølgelig, men det kommer an på hvor kræsen man er. og hvor man vil bo. Jeg var der med en veninde hvor vi betalte 50 kr hver for en lille hyggelig bongalow 10 meter fra vandet (det er godt nok 4 år siden, men priserne er nok ikke steget voldsomt meget). Det var et super fint hotel midt i byen og lige ved stranden og med en lille pool. Det jeg gjorde de sidste to gange jeg var der, det var at bestille et hotel hjemmefra de første 2-3 nætter og så kiggede vi os lidt omkring og fandt et bedre. Der er så mange hoteller på koh samui (og sikkert også resten af Thailand) så man skal ikke være bange for ikke at kunne finde et sted at bo. Men det er bare at søge lidt rundt på nettet så er der mange forskellige hoteller. Men de rigtig billige dem ved jeg ikke om man kan finde hjemmefra :cheerleader3:

Derudover er det mega billigt at leve dernede. Især hvis man er til Thailandsk mad. Skal man have europæisk/amerikansk mad kunne jeg forestille mig det er dyrere. På strandene sælger de lækkert frugt, helt friskt næsten ingen penge.

Og så er der jo så smuuukt i Thailand, lækre hvide sandstande og dejligt varmt :cheerleader3:

Det er rigtig nemt at komme på udflugter i Thailand, da de har sådan nogle forretninger hvor man bare kan booke fra, så hænger der billeder på væggene af de ting man kan se og så er det bare at pege på hvad man vil. Udflugterne er også bare rigtig billige. Nogle hoteller har også mapper liggende og kan hjælpe med at arrangere ture, men det er selvfølgelig også lidt dyrere og det er ofte det samme man ser med hotellet som med bureau.

Jeg var i Thailand for 4 år siden med en veninde og der betalte vi ca. 16.500 kr. i alt for 3 uger hvor vi rejse rundt mellem 3 øer (3 dage i Bangkok og resten af tiden på koh samui, koh phangan og Koh Tao) - det er inkl. fly, andet transport, jeep safari, ride på elefanter, krokodille show, udflugt hvor vi snorklede, 2 sæt nyt tøj og hoteller, byture og mad og så er der sikkert en masse jeg har glemt. Jeg tror stadig at der er meget billigt i Thailand, selvom priserne måske er steget lidt siden.

og mht. regnsæson så har jeg været i Thailand 2 gange i August og 1 gang i juli og ja det har regnet lidt, men så er det ca. 2 timer om eftermiddagen hvor man alligevel trængte til en middagslur eller en tur på restaurant eller havde fået for meget sol :cheerleader3: Det har virkelig aldrig været et problem at rejse i regnsæsonen. Og skulle det være overskyet, så er der dejlig varmt alligevel og man kan blive meget rød hvid man ikke passer på hehe :cheerleader3:

Nå men det blev vist en laaaang salgsmail hehe - håber I kan bruge det til noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har talt meget frem og tilbage om hvor vi gerne vil rejse hen osv. Og da vi begge elsker at rejse har vi bestemt os for at tage fri i et helt år efter brylluppet så vi kan rejser verden rundt i et års tid desuden ved vi at mange af vores famile medlemmer giver os en uge i et eller andet land som de selv bestemmer indtil videre får vi sammenlagt 5 mdrs brylluprejser med hotel i gave resten betaler vi selv for. Det glæder vi os meget til

0

Del dette indlæg

Vi har talt meget frem og tilbage om hvor vi gerne vil rejse hen osv. Og da vi begge elsker at rejse har vi bestemt os for at tage fri i et helt år efter brylluppet så vi kan rejser verden rundt i et års tid desuden ved vi at mange af vores famile medlemmer giver os en uge i et eller andet land som de selv bestemmer indtil videre får vi sammenlagt 5 mdrs brylluprejser med hotel i gave resten betaler vi selv for. Det glæder vi os meget til

Ej hvor er det en god ide :cheerleader3: Det er da en fed bryllupsgave at gæsterne får lov til selv at bestemme hvor I skal hen - super fed ide :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ønsker os også en bryllupsrejse i bryllupsrejse.

Og vores rejse skal gå til Grækenland. Det er måske knap så eksotisk, men vi synes Grækenland er et fantastisk land med en fantastisk historie. Jeg regner med at vi tager en "charter" rejse derned og bruger tiden på at slappe af og nyde hinanden...

Vi skal giftes d. 15/5 næste år, og jeg har eksaminer bagefter, så vi tager først på bryllupsrejse til sommer. Men vi får en gratis overnatning på det hotel, hvor vi holder festen, og så betaler vi selv for en ekstra nat. Vi synes ikke det er så romantisk, når man vågner som nygift, at man skal skynde sig og pakke det hele sammen. Vi vil bare slappe af og hygge os. På den måde får vi en mini bryllupsrejse

Hvordan formulerer I, at I ønsker jer penge? Vi har nemlig også snakket om at ønske os penge til en bryllupsrejse, men vi vil helst ikke at det skal virke.. ja, jeg ved ikke, hvordan det skal formuleres ;)

Well, det er sådan at vi har alt service og inventar i vores lejlighed som der overhovedet kan være, så vi ønsker os absolut intet i sådan "rigtige gaver". Og det har jeg i vores invitation formuleret således:

Vi ønsker os hverken service, møbler eller senge

Det eneste vi virkelig mangler er penge!

Jeg ville ikke bruge en halv roman på at forklare frem og tilbage hvorfor vi kun ønsker os penge. Kan godt være ovenstående er kort og kontant, men det siger det der skal siges, og hvis folk bliver stødt over det, så er det helt ærligt ikke mit problem ;-)

Anyway, angående bryllupsrejse:

Det var godt nok planlagt før han friede, men vi tager til Kenya og hopper på en Overland truck til Serengeti, Kilimanjaro og Zanzibar, en 13 dages tur gennem det bedste Kenya og Tanzania har at byde på :(

Derefter rejser jeg videre til Sydafrika for at tage et kursus i Wildlife Conservation, mens min forlovede sandsynligvis rejser til Saudi-Arabien for at være på et Stutteri i nogle uger.

Ret utraditionelt, idet vores tur sammen ikke bliver præget af romantik og afslapning, snarere støv, myg, fluer og masser af oplevelser. Men det er sådan vi bedst kan lide det ;-)

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det en god ide :cheerleader3: Det er da en fed bryllupsgave at gæsterne får lov til selv at bestemme hvor I skal hen - super fed ide :(

Det var forresten dem selv der kom med den ide vi havde bare sagt vi ville tage ud og rejse i et år lige efter brylluppet inden vi slå os sådan rigtigt ned og planlægger børn osv hehe

0

Del dette indlæg

Og vores rejse skal gå til Grækenland. Det er måske knap så eksotisk, men vi synes Grækenland er et fantastisk land med en fantastisk historie. Jeg regner med at vi tager en "charter" rejse derned og bruger tiden på at slappe af og nyde hinanden...

Vi skal giftes d. 15/5 næste år, og jeg har eksaminer bagefter, så vi tager først på bryllupsrejse til sommer. Men vi får en gratis overnatning på det hotel, hvor vi holder festen, og så betaler vi selv for en ekstra nat. Vi synes ikke det er så romantisk, når man vågner som nygift, at man skal skynde sig og pakke det hele sammen. Vi vil bare slappe af og hygge os. På den måde får vi en mini bryllupsrejse

Hvordan formulerer I, at I ønsker jer penge? Vi har nemlig også snakket om at ønske os penge til en bryllupsrejse, men vi vil helst ikke at det skal virke.. ja, jeg ved ikke, hvordan det skal formuleres ;)

Well, det er sådan at vi har alt service og inventar i vores lejlighed som der overhovedet kan være, så vi ønsker os absolut intet i sådan "rigtige gaver". Og det har jeg i vores invitation formuleret således:

Jeg ville ikke bruge en halv roman på at forklare frem og tilbage hvorfor vi kun ønsker os penge. Kan godt være ovenstående er kort og kontant, men det siger det der skal siges, og hvis folk bliver stødt over det, så er det helt ærligt ikke mit problem ;-)

Det var godt nok planlagt før han friede, men vi tager til Kenya og hopper på en Overland truck til Serengeti, Kilimanjaro og Zanzibar, en 13 dages tur gennem det bedste Kenya og Tanzania har at byde på :(

Derefter rejser jeg videre til Sydafrika for at tage et kursus i Wildlife Conservation, mens min forlovede sandsynligvis rejser til Saudi-Arabien for at være på et Stutteri i nogle uger.

Ret utraditionelt, idet vores tur sammen ikke bliver præget af romantik og afslapning, snarere støv, myg, fluer og masser af oplevelser. Men det er sådan vi bedst kan lide det ;-)

Hvad er det for et stutteri han skal besøge? Er det med arberheste?

0

Del dette indlæg

:tunge:Jubiiiii vi bestiller nok bryllupsrejsen i morgen :cheerleader3:

Vi rejser i 17 dage i alt, afrejsen er i weekenden efter brylluppet. Min Drømme bryllupsrejse har egentlig altid været malidiverne, mauritius, seyshellerne eller en anden klassisk bryllupsrejsedestination hvor der var dømt afslapning og laaange hvide sandstrande. Men nu har min forlovede og jeg snakket lidt om det og blevet enige om at vi også gerne vil opleve noget, (det kan man selvfølgelig også de steder) men vi har fundet ud af at vi først tager en uge til Borneo på rundrejse ude i regnskoven og ser Orangutanger, flot natur og skildpadder og hvad der nu ellers er at se. Derefter har vi en overnatning i kuala lumpur og flyver så videre til Bali og tilbringer resten af tiden der. Først på en romantisk lille hotel oppe i bjergene og derefter på et andet lækkert hotel nede ved en smuk hvid sandstrand. Her er der dømt afslapning. Vi har dog aftalt at vi vil ride på elefanter og riverrafte på Bali, men nu må vi se. Hvis der er nogen der har nogle gode ideer til de to destinationer, så sig endelig til.

Jeg glæder mig HELT VILDT! Håber vejret bliver super og det ikke regner hele tiden i regnskoven hehe :cheerleader3:

:(:cheerleader3::cheerleader3:

Min forlovede og jeg var 12 dage på Bali i juni 08 - det er et fantastisk sted!! Stedet i bjergene; er det mon det danskejede Damai Lovina villas på nordkysten? Der boede vi de sidste 4 dage og det er REN LUKSUS! Privat bungalow og gourmetrestaurant til en tredjedel af prisen i Danmark! :heart:

Hvis det er der, så skal I helt sikkert tage på deres arrangerede vandfaldstur. Man kører med en guide til et afsidesliggende vandfald med medbragt mad og bader alene i den lille ferskvandssø - det er ren postkort og meget romantisk! :cheerleader3: Jeg har lige vedhæftet et lille billede af søen.

Vi var også på en dykkertur til Tulamben i den nord-østlige hjørne hvor man kan dykke ved et gammelt vrag. Det var en udflugt fra et dykkercenter i Sanur - damen der tog imod os da vi kom ind kiggede lidt på os og sagde så: "Hej, jeg hedder Else - er I danskere?". Så jeg har dykket på Bali med Else fra Danmark i hånden :cheerleader3:

Så hvis I er til dykning, kan det klart anbefales!!!

post-40679-1267960475.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VORES BRYLLUPSREJSE( R )

Vi starter med en lille 'pre'-tur til Rom med 3 overnatninger mandagen efter brylluppet. Vi kan først komme på den 'rigtige' bryllupsrejse til oktober/november, men vi synes det er lidt mærkeligt at tage hjem til Amager og på arbejde mandag morgen - derfor Rom. Den tur er bestilt og betalt.

Derudover, så er vi ved at planlægge den 'rigtige' bryllupsrejse. Vi skal have den skræddersyet hos et rejseselskab og vi skal til møde hos Kilroy Travels i morgen. Grund-skelettet er 4 dage i New York og derefter 9-11 dage i Caribien - det er endnu ikke fastlagt hvilken ø.

Spændende hvad det ender med og hvad prisen bliver! :(

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

Hvad er det for et stutteri han skal besøge? Er det med arberheste?

Ja, fuldblodsarabere. Det er gennem en kontakt hans far har (hans forældre avlede nogle ret seje fuldblodsarabere for nogle år siden, det er igennem det han har en kontakt). Vi er jo begge dyrlægestuderende, men Max er færdiguddannet når vi rejser (juli/august 2011), så det er meningen han skal have noget intensiv erfaring i hesteavl og andre dyrlægerelevante ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

VORES BRYLLUPSREJSE( R )

Vi starter med en lille 'pre'-tur til Rom med 3 overnatninger mandagen efter brylluppet. Vi kan først komme på den 'rigtige' bryllupsrejse til oktober/november, men vi synes det er lidt mærkeligt at tage hjem til Amager og på arbejde mandag morgen - derfor Rom. Den tur er bestilt og betalt.

Derudover, så er vi ved at planlægge den 'rigtige' bryllupsrejse. Vi skal have den skræddersyet hos et rejseselskab og vi skal til møde hos Kilroy Travels i morgen. Grund-skelettet er 4 dage i New York og derefter 9-11 dage i Caribien - det er endnu ikke fastlagt hvilken ø.

Spændende hvad det ender med og hvad prisen bliver! :(

Super god ide at tage til Rom. Min forlovede var der i august måned 2009 og det er bare en super romantisk by, jeg kan kun anbefale at tage dertil :cheerleader3:

Kh Stine

0

Del dette indlæg

Hvis jeg bare kunne vælge frit uden at tænke på prisen, så ville jeg rigtig gerne til Canada, og se prince Edward ø, hvor Anne fra Grønnebakken er fra :-)

ellers ville jeg gerne til Paris, Rom, Firenze, Grækenland, eller til Australien og besøge min familie :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh bryllupsrejse!!! Vi har lige besluttet os for at reducere festen til en reception og så bruge pengene på en bryllupsrejse. Jeg drømmer om USA/Miami hvor vi skulle se en masse ting eller Maldiverne på total slap-af ferie. Vi har vores søn med på 2 år så det skal være børnevenligt og ca 2-3 uger. Jeg må ringe rundt til rejsebureauerne imorgen og høre hvad de vil anbefalde/tilbyde. Det bliver jo helt fantastisk! :(

0

Del dette indlæg

Vi tager til Maldiverne.. 9 dage, på et lækkert resort, med dykning og solbadning.. 30.000,- kommer det til at stå os i, plus det løse. Dog er opholdet med alt inklusiv...

Vi glæder os, næsten mere til rejsen end bryllupet

Maldiverne er mandens drømmedestination, så det er ham der har stået for al planlægning osv i forhold til det..

0

Del dette indlæg

Så kommer mit indlæg da også lige med her :(

Vores bryllupsrejse er ikke en rigtig bryllupsrejse.... meeeeeeeeeeeen alligevel virkelig spændende ;)

Vi skal nemlig................ ½ år til AUSTRALIEN og bo 14 dage efter brylluppet :)

Min kommende husbond skal skrive noget af sin Phd. i Australien ;)

Så det bliver vildt......

Her er lige et billede af byen vi skal bo i ;)

post-39686-1268582179.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fundet ud af hvor vores bryllupsrejse går hen. Det er nemlig mine svigerforældre der har købt den som en bryllupsgave, men fordi vi skal søge om indrejsetilladelse var de nødt til at fortælle os det før brylluppet, hvilket ellers ikke var planen. Vi skal flyve til Miami, der skal vi have 2 overnatninger, hvorefter vi går ombord på et cruise i en uge rundt i Caribien. Jeg glæder mig allerede...

0

Del dette indlæg

Vi skal til Azorerne (en lilel ø-gruppe vest for Portugal). Mine svigerforældre giver os rejsen i bryllupsgave. Vi har selv valgt, hvor vi ville hen. Vi kiggede rejsekataloger igennem og besluttede, at det skulle være dér.

Azorerne er også helt fantastisk, super smuk natur og mulighed for mange fantastiske oplevelser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vores bryllupsrejse bliver delt op i to, mandag efter brylluppet tager manden og jeg 4 dage til Barcalona (elsker den by) bare for at komme afsted alene, senere på året eller starten af næste år regner vi med at tage afsted med vores drenge på 3 og 14 år i 3 ugers tid, hvortil er ikke endeligt planlagt, men noget lækkert eksotisk, gerne suppleret med en dejlig badestrand når nu ungerne er med.

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:Jubiiiii vi bestiller nok bryllupsrejsen i morgen :blush:

Vi rejser i 17 dage i alt, afrejsen er i weekenden efter brylluppet. Min Drømme bryllupsrejse har egentlig altid været malidiverne, mauritius, seyshellerne eller en anden klassisk bryllupsrejsedestination hvor der var dømt afslapning og laaange hvide sandstrande. Men nu har min forlovede og jeg snakket lidt om det og blevet enige om at vi også gerne vil opleve noget, (det kan man selvfølgelig også de steder) men vi har fundet ud af at vi først tager en uge til Borneo på rundrejse ude i regnskoven og ser Orangutanger, flot natur og skildpadder og hvad der nu ellers er at se. Derefter har vi en overnatning i kuala lumpur og flyver så videre til Bali og tilbringer resten af tiden der. Først på en romantisk lille hotel oppe i bjergene og derefter på et andet lækkert hotel nede ved en smuk hvid sandstrand. Her er der dømt afslapning. Vi har dog aftalt at vi vil ride på elefanter og riverrafte på Bali, men nu må vi se. Hvis der er nogen der har nogle gode ideer til de to destinationer, så sig endelig til.

Jeg glæder mig HELT VILDT! Håber vejret bliver super og det ikke regner hele tiden i regnskoven hehe :)

:thumbsupsmileyanim::):cheerleader3:

Min forlovede og jeg var 12 dage på Bali i juni 08 - det er et fantastisk sted!! Stedet i bjergene; er det mon det danskejede Damai Lovina villas på nordkysten? Der boede vi de sidste 4 dage og det er REN LUKSUS! Privat bungalow og gourmetrestaurant til en tredjedel af prisen i Danmark! :cheerleader3:

Hvis det er der, så skal I helt sikkert tage på deres arrangerede vandfaldstur. Man kører med en guide til et afsidesliggende vandfald med medbragt mad og bader alene i den lille ferskvandssø - det er ren postkort og meget romantisk! :) Jeg har lige vedhæftet et lille billede af søen.

Vi var også på en dykkertur til Tulamben i den nord-østlige hjørne hvor man kan dykke ved et gammelt vrag. Det var en udflugt fra et dykkercenter i Sanur - damen der tog imod os da vi kom ind kiggede lidt på os og sagde så: "Hej, jeg hedder Else - er I danskere?". Så jeg har dykket på Bali med Else fra Danmark i hånden :)

Så hvis I er til dykning, kan det klart anbefales!!!

Ja det er Damai Lovina vi skal bo et par dage på :) Jeg har også kun hørt godt om hotellet, så jeg glæder mig helt vildt.

Ved du om man kan riverrafte på Bali og kan du evt. anbefale et godt sted? Og hvad med at ride på elefanter???

Hvis du har flere gode ideer til hvad vi skal se, så skriv det endelig :) :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer