Guest Torstine

Bryllupsrejse....

103 indlæg i dette emne

Åhh bryllupsrejse!!! Vi har lige besluttet os for at reducere festen til en reception og så bruge pengene på en bryllupsrejse. Jeg drømmer om USA/Miami hvor vi skulle se en masse ting eller Maldiverne på total slap-af ferie. Vi har vores søn med på 2 år så det skal være børnevenligt og ca 2-3 uger. Jeg må ringe rundt til rejsebureauerne imorgen og høre hvad de vil anbefalde/tilbyde. Det bliver jo helt fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

det var også min plan til at starte med, reception og så bare afsted og få en på opleveren... men er blevet revet med af alt det er bryllups og må indrømme, jeg da glæder mig til festen og kirken osv osv.

MEN jeg vil bare lige komme med en lille indskydelse om miami/florida.. nu ved jeg jo ikke hvad i er vant til og hvad i ønsker af en rejse.. vi var forrige sommer 3 uger i florida/miami/keys osv.

jeg syntes der var dejligt varmt, men der er ikke meget at opleve.. jo i orlando er der forlystelses parker til den store guldmedalje.. miami var efter min mening DØD-SYG for ikke at sige DØD-DYRT, kun om formiddagen var der roligt nok vand til at bade hvis man ikke er tidligere er livredder, om eftermiddagen var der godt gang i vandet/bølger, fra miami er der everglades i kan køre ud til på en times tid, der er tæske varmt derude men spændende at bruge en halv dag på at besøge de her steder hvor de har de der flydendebåde og høre om krokodiller..

det er en dejlig stat hvis man er opsat på at dase ved stranden eller poolen, men en på opleveren får du ikke, syntes jeg..

derimod var vi begge helt tossede med The keys (specielt key west), vi svømmede med delfiner på den ene key og på key west var vi i flere dage og bare cylkede rundt og badede, og parasailede og snorklede og spiste dejlig mad, drak gode drink, så på de små sjove huse,

det var et af de dyrere steder at på på i florida (vi var hele vejen op af den ene side og ned af den anden!) men også det bedste sted,, efter vores mening.

flere jeg kender har både været på "orlando-miami-keys" turen og på "californien-lasvegas-sanfrancisco" turen og alle vil helst anbefale californien, man kører en del mere, men oplever meget mere bla. forskellig natur og flere serværdigheder..

men en god ide er at finde et rejse forum og søge info. og selvfølgelig skrive eller ringe til forskellige rejsebureau og høre deres meninger..

håber i får en dejlig tur lige meget hvad i vælger

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget af det første vi gjorde var faktisk at bestille vores bryllupsrejse.

Der kom lige et godt tilbud, og så var vi jo nødt til at springe til med det samme :thumbsupsmileyanim:

Vi skal giftes d. 12. juni 2010. Fredag d. 18. juni tager vi afsted til Phuket i Thailand. Der har vi 12 overnatninger og så slutter vi af med 2 nætter i Bangkok.

Jeg har været i Thailand mange gange før og min kæreste har også været med er par gange. Vi glæder os rigtig meget til at komme derned igen :)

Trine

0

Del dette indlæg

:)Jubiiiii vi bestiller nok bryllupsrejsen i morgen

Vi rejser i 17 dage i alt, afrejsen er i weekenden efter brylluppet. Min Drømme bryllupsrejse har egentlig altid været malidiverne, mauritius, seyshellerne eller en anden klassisk bryllupsrejsedestination hvor der var dømt afslapning og laaange hvide sandstrande. Men nu har min forlovede og jeg snakket lidt om det og blevet enige om at vi også gerne vil opleve noget, (det kan man selvfølgelig også de steder) men vi har fundet ud af at vi først tager en uge til Borneo på rundrejse ude i regnskoven og ser Orangutanger, flot natur og skildpadder og hvad der nu ellers er at se. Derefter har vi en overnatning i kuala lumpur og flyver så videre til Bali og tilbringer resten af tiden der. Først på en romantisk lille hotel oppe i bjergene og derefter på et andet lækkert hotel nede ved en smuk hvid sandstrand. Her er der dømt afslapning. Vi har dog aftalt at vi vil ride på elefanter og riverrafte på Bali, men nu må vi se. Hvis der er nogen der har nogle gode ideer til de to destinationer, så sig endelig til.

Jeg glæder mig HELT VILDT! Håber vejret bliver super og det ikke regner hele tiden i regnskoven hehe :cheerleader3:

Min forlovede og jeg var 12 dage på Bali i juni 08 - det er et fantastisk sted!! Stedet i bjergene; er det mon det danskejede Damai Lovina villas på nordkysten? Der boede vi de sidste 4 dage og det er REN LUKSUS! Privat bungalow og gourmetrestaurant til en tredjedel af prisen i Danmark! :thumbsupsmileyanim:

Hvis det er der, så skal I helt sikkert tage på deres arrangerede vandfaldstur. Man kører med en guide til et afsidesliggende vandfald med medbragt mad og bader alene i den lille ferskvandssø - det er ren postkort og meget romantisk! :cheerleader3: Jeg har lige vedhæftet et lille billede af søen.

Vi var også på en dykkertur til Tulamben i den nord-østlige hjørne hvor man kan dykke ved et gammelt vrag. Det var en udflugt fra et dykkercenter i Sanur - damen der tog imod os da vi kom ind kiggede lidt på os og sagde så: "Hej, jeg hedder Else - er I danskere?". Så jeg har dykket på Bali med Else fra Danmark i hånden :cheerleader3:

Så hvis I er til dykning, kan det klart anbefales!!!

Ja det er Damai Lovina vi skal bo et par dage på :blush: Jeg har også kun hørt godt om hotellet, så jeg glæder mig helt vildt.

Ved du om man kan riverrafte på Bali og kan du evt. anbefale et godt sted? Og hvad med at ride på elefanter???

Hvis du har flere gode ideer til hvad vi skal se, så skriv det endelig :)

Hmm... Jeg kan ikke erindre hverken elefanter eller river rafting, så der kan jeg nok ikke hjælpe :)

Hvor er det I skal bo resten af tiden ud over Damai Lovina?

Vi boede på Bali Hyatt i Sanur. Vi blev hentet af en hotel-chauffør i lufthavnen og han sagde meget direkte, at hvis vi var interesserede i at få en privatchauffør under vores ophold, så skulle vi ringe til ham direkte i stedet for at booke ham gennem hotellet. Så det gjorde vi ;) Han var vores privatchauffør i 5 timer til 150 kr, hvilket var halv pris ift. bestilling gennem hotellet ;)

Og I Made (det hedder de ALLE SAMMEN på Bali - også pigerne. De hedder bare E Made. Det er vildt spøjst :cheerleader3: ) var SÅ sød og hjælpsom og vi havde en dejlig dag! Vi havde fundet nogen steder i vores guidebog vi gerne ville se og så planlagde han en rute ud fra det. Vi var I en lille landsby hvor 80% af indbyggerne var sølvsmede (der købte jeg MANGE ting!), han kørte os til et totalt hemmeligt sted hvor vi kunne spise frokost, vi var i Denpasar, og vi så et tempel der stadig blev brugt og til sidst var vi omkring Goa Gajah som er et gammelt gammelt tempelområde de har gravet ud. Det kan helt klart anbefales - meget autentisk oplevelse med sådan en dag :)

0

Del dette indlæg

:)Jubiiiii vi bestiller nok bryllupsrejsen i morgen

Vi rejser i 17 dage i alt, afrejsen er i weekenden efter brylluppet. Min Drømme bryllupsrejse har egentlig altid været malidiverne, mauritius, seyshellerne eller en anden klassisk bryllupsrejsedestination hvor der var dømt afslapning og laaange hvide sandstrande. Men nu har min forlovede og jeg snakket lidt om det og blevet enige om at vi også gerne vil opleve noget, (det kan man selvfølgelig også de steder) men vi har fundet ud af at vi først tager en uge til Borneo på rundrejse ude i regnskoven og ser Orangutanger, flot natur og skildpadder og hvad der nu ellers er at se. Derefter har vi en overnatning i kuala lumpur og flyver så videre til Bali og tilbringer resten af tiden der. Først på en romantisk lille hotel oppe i bjergene og derefter på et andet lækkert hotel nede ved en smuk hvid sandstrand. Her er der dømt afslapning. Vi har dog aftalt at vi vil ride på elefanter og riverrafte på Bali, men nu må vi se. Hvis der er nogen der har nogle gode ideer til de to destinationer, så sig endelig til.

Jeg glæder mig HELT VILDT! Håber vejret bliver super og det ikke regner hele tiden i regnskoven hehe :cheerleader3:

Min forlovede og jeg var 12 dage på Bali i juni 08 - det er et fantastisk sted!! Stedet i bjergene; er det mon det danskejede Damai Lovina villas på nordkysten? Der boede vi de sidste 4 dage og det er REN LUKSUS! Privat bungalow og gourmetrestaurant til en tredjedel af prisen i Danmark! :thumbsupsmileyanim:

Hvis det er der, så skal I helt sikkert tage på deres arrangerede vandfaldstur. Man kører med en guide til et afsidesliggende vandfald med medbragt mad og bader alene i den lille ferskvandssø - det er ren postkort og meget romantisk! :cheerleader3: Jeg har lige vedhæftet et lille billede af søen.

Vi var også på en dykkertur til Tulamben i den nord-østlige hjørne hvor man kan dykke ved et gammelt vrag. Det var en udflugt fra et dykkercenter i Sanur - damen der tog imod os da vi kom ind kiggede lidt på os og sagde så: "Hej, jeg hedder Else - er I danskere?". Så jeg har dykket på Bali med Else fra Danmark i hånden :cheerleader3:

Ja det er Damai Lovina vi skal bo et par dage på :blush: Jeg har også kun hørt godt om hotellet, så jeg glæder mig helt vildt.

Ved du om man kan riverrafte på Bali og kan du evt. anbefale et godt sted? Og hvad med at ride på elefanter???

Hmm... Jeg kan ikke erindre hverken elefanter eller river rafting, så der kan jeg nok ikke hjælpe :)

Vi boede på Bali Hyatt i Sanur. Vi blev hentet af en hotel-chauffør i lufthavnen og han sagde meget direkte, at hvis vi var interesserede i at få en privatchauffør under vores ophold, så skulle vi ringe til ham direkte i stedet for at booke ham gennem hotellet. Så det gjorde vi ;) Han var vores privatchauffør i 5 timer til 150 kr, hvilket var halv pris ift. bestilling gennem hotellet ;)

Og I Made (det hedder de ALLE SAMMEN på Bali - også pigerne. De hedder bare E Made. Det er vildt spøjst :cheerleader3: ) var SÅ sød og hjælpsom og vi havde en dejlig dag! Vi havde fundet nogen steder i vores guidebog vi gerne ville se og så planlagde han en rute ud fra det. Vi var I en lille landsby hvor 80% af indbyggerne var sølvsmede (der købte jeg MANGE ting!), han kørte os til et totalt hemmeligt sted hvor vi kunne spise frokost, vi var i Denpasar, og vi så et tempel der stadig blev brugt og til sidst var vi omkring Goa Gajah som er et gammelt gammelt tempelområde de har gravet ud. Det kan helt klart anbefales - meget autentisk oplevelse med sådan en dag :)

Vi skal også bo i Sanur, men jeg kan ikke huske hotellet. Men mine svigerforældre har faktisk lige været der og de sagde det var super lækkert :)

Vi vil helt sikkert overveje at leje en privatchauffør :) Mht. elefanter og riverrafting, så har jeg set reklamer for det på nettet, så det håber jeg da man kan :) Åhh jeg glæder mig helt vildt meget til vores bryllupsrejse. Det bliver så SKØNT!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har talt meget frem og tilbage om hvor vi gerne vil rejse hen osv. Og da vi begge elsker at rejse har vi bestemt os for at tage fri i et helt år efter brylluppet så vi kan rejser verden rundt i et års tid desuden ved vi at mange af vores famile medlemmer giver os en uge i et eller andet land som de selv bestemmer indtil videre får vi sammenlagt 5 mdrs brylluprejser med hotel i gave resten betaler vi selv for. Det glæder vi os meget til

Fantastisk idé!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvem der bare havde modet til det - og muligheden (har 2 små børn, så den går nok ikke).....

0

Del dette indlæg

:)Så har vi booket bryllupsrejsen - det bliver intet mindre end fantastisk! :cheerleader3:

Vi flyver den 21. oktober og tager 5 overnatninger i New York. I 4 hele dage står den på sightseeing, kultur og god mad.

Om morgenen d. 26. oktober flyver vi via Barbados til Bequia i det sydlige Caribien, hvor vi skal starte med at bo 3 nætter på dette resort: Friendship Bay Vi skal bo i Ocean Front room med direkte udgang fra værelse til sand :cheerleader3:

Herefter skal bliver vi hentet af en 40 fods katamaran eller sejlbåd hvor vi skal bo i dobbeltkahyt på et 3½ dages cruise mellem småøerne (Grenadinerne). Vi skal blandt andet sejle til Tobago Cays, hvor man svømmer rundt mellem havskildpadderne :thumbsupsmileyanim:

Efter 3 nætter på båden, bliver vi sat af på Union Island hvor vi skal bo de 2 sidste nætter i REN Honey Moon-luksus her: Amerindi Det er all inclusive og det gælder al mad og drikke, men også udflugter og spa & massage.

D. 3. november flyver vi hjem via Barbados-London.

Jeg glæder mig som et lille barn! Næsten lige så meget som til brylluppet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jubiiiii vi bestiller nok bryllupsrejsen i morgen

Jeg glæder mig HELT VILDT! Håber vejret bliver super og det ikke regner hele tiden i regnskoven hehe :)

Vi var også på en dykkertur til Tulamben i den nord-østlige hjørne hvor man kan dykke ved et gammelt vrag. Det var en udflugt fra et dykkercenter i Sanur - damen der tog imod os da vi kom ind kiggede lidt på os og sagde så: "Hej, jeg hedder Else - er I danskere?". Så jeg har dykket på Bali med Else fra Danmark i hånden :denmarkflag:

Ja det er Damai Lovina vi skal bo et par dage på :blink: Jeg har også kun hørt godt om hotellet, så jeg glæder mig helt vildt.

Hmm... Jeg kan ikke erindre hverken elefanter eller river rafting, så der kan jeg nok ikke hjælpe :(

Og I Made (det hedder de ALLE SAMMEN på Bali - også pigerne. De hedder bare E Made. Det er vildt spøjst :heart: ) var SÅ sød og hjælpsom og vi havde en dejlig dag! Vi havde fundet nogen steder i vores guidebog vi gerne ville se og så planlagde han en rute ud fra det. Vi var I en lille landsby hvor 80% af indbyggerne var sølvsmede (der købte jeg MANGE ting!), han kørte os til et totalt hemmeligt sted hvor vi kunne spise frokost, vi var i Denpasar, og vi så et tempel der stadig blev brugt og til sidst var vi omkring Goa Gajah som er et gammelt gammelt tempelområde de har gravet ud. Det kan helt klart anbefales - meget autentisk oplevelse med sådan en dag :)

Vi skal også bo i Sanur, men jeg kan ikke huske hotellet. Men mine svigerforældre har faktisk lige været der og de sagde det var super lækkert :)

Vi vil helt sikkert overveje at leje en privatchauffør :) Mht. elefanter og riverrafting, så har jeg set reklamer for det på nettet, så det håber jeg da man kan :) Åhh jeg glæder mig helt vildt meget til vores bryllupsrejse. Det bliver så SKØNT!!!

Ej hvor sjovt. Vi har netop været inde for at finde bryllupsrejse- og en af de to valg vi har, er Bali! Så det er dejligt at læse, at andre har gjort gode erfarringer. Vores tur skulle også være det danskejede Damai Lovina, dernæst Ubud hanging gardens og så til sidst endnu engang et luksus hotel ved stranden. Så slutter vi af med 2 nætter i Singapore til shopping etc.

Ferien yder bare SÅ lækker.... godt vejr, den gode østasiatiske stemning/folkefærd og 5 stjernede hoteller! Som han sagde ham i rejsebureaet- ja lidt "bryllupsrejse" skal der jo være over det...så I skal forkæles og det skal være lækkert- UUUUUUUUUUUUUUUh glæder mig allerede!!! og så lovede han små overraskelser undervejs- som massage, champagne etc. fordi det var bryllupsrejse!

Det andet valg er de vestindiske øer.... men efter at have set luksusen på Bali- til færre penge (der er dyrere at bo etc. i caribien, så er jeg faktisk mere hooked på Bali turen!!!!

Vi skal tage den endelige beslutning her i weekenden- jubiiiiii!

0

Del dette indlæg

Vi bliver jo gift den 26 juni... Fra den 26-28 tager vi på et kort kroophold vi har fået af mine forældre... Når vi lige har været hjemme og vende tager vi til New York fra den 1. - 21. juli... Tre uger med fantastiske musseer, mad og musik i verdensklasse.... Glæder mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tror at vi tager 14 dage til Egypten - Sharm el Sheik, hotel Royal Grand Sharm ****

Men det kommer helt an på hvornår afrejsen er om søndagen, for vi vil have tid til at vågne stille og roligt og spise morgenmad sammen med gæsterne.

Hvis afgangen er helt tosset ifg. vores tidsplan så tror jeg det bliver et wellness ophold på Bornholm - det er to meget forskellige alternativer vi har gang i... hi hi... :thumbsupsmileyanim:

Kh. Mette

Redigeret af Mette Lehmann Nielsen
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:Så har vi booket bryllupsrejsen - det bliver intet mindre end fantastisk! :cheerleader3:

Vi flyver den 21. oktober og tager 5 overnatninger i New York. I 4 hele dage står den på sightseeing, kultur og god mad.

Om morgenen d. 26. oktober flyver vi via Barbados til Bequia i det sydlige Caribien, hvor vi skal starte med at bo 3 nætter på dette resort: Friendship Bay Vi skal bo i Ocean Front room med direkte udgang fra værelse til sand :)

Herefter skal bliver vi hentet af en 40 fods katamaran eller sejlbåd hvor vi skal bo i dobbeltkahyt på et 3½ dages cruise mellem småøerne (Grenadinerne). Vi skal blandt andet sejle til Tobago Cays, hvor man svømmer rundt mellem havskildpadderne :thumbsupsmileyanim:

Efter 3 nætter på båden, bliver vi sat af på Union Island hvor vi skal bo de 2 sidste nætter i REN Honey Moon-luksus her: Amerindi Det er all inclusive og det gælder al mad og drikke, men også udflugter og spa & massage.

Jeg glæder mig som et lille barn! Næsten lige så meget som til brylluppet :heart:

Det lyder HELT VILDT fantastisk - hvordan har I fået det arrangeret? Og hvad er prisen hvis jeg må spørge?!

KH. Mette

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:Så har vi booket bryllupsrejsen - det bliver intet mindre end fantastisk! :cheerleader3:

Om morgenen d. 26. oktober flyver vi via Barbados til Bequia i det sydlige Caribien, hvor vi skal starte med at bo 3 nætter på dette resort: Friendship Bay Vi skal bo i Ocean Front room med direkte udgang fra værelse til sand :blink:

Jeg glæder mig som et lille barn! Næsten lige så meget som til brylluppet :heart:

Det lyder HELT VILDT fantastisk - hvordan har I fået det arrangeret? Og hvad er prisen hvis jeg må spørge?!

KH. Mette

Vi har booket gennem et lille firma i Charlottenlund: Onceinalifetime der ejes af en midaldrende ægtepar. jeg har snakket med kvinden og hun er bare vildt sød!

Vi startede faktisk med at kontakte Kilroy, som så (måske ved en fejl) viste os onceinalifetimes hjemmeside. Vi arbejdede så længe på at få flybilleter gennem Kilroy og Caribien-program gennem onceinalifetime, men det blev noget rod og Kilroy insisterede på vi SKULLE mellemlande i Puerto Rico mellem NY og Caribien og en tvungen overnatning på vejen hjem.

Det viste sig, at det sagtens kunne gøres nemmere, hvis man valgte et andet flyselskab end det Kilroy samarbejder med :denmarkflag: så da onceinalifetime kunne sørge for alle flybilletter billigere og endda uden omveje over Puerto Rico og USA på vejen hjem, så valgte vi at booke det hele der.

Vi har snakket rigtig meget frem og tilbage med Hanne og vi har fået det præcis som vi ville have det efter flere forskellige konstallationer undervejs.

Prisen... Tja, der er jo en del flybilletter involveret og Caribien er ikke billigt - og især ikke det cruise vi har valgt.

Vi skal give 20.400 for alle flybilletter og 20.200 for 8 overnatninger i Caribien inkl. 5 dages helpension. Hotellet i NY står vi efter eget valg selv for - det satser vi på kan gøres for 4-5.000, så alt i alt ca. 45.000 kr. (inkl. 5 dages helspension)

De 20.000 jeg fik tilbage i skat muliggjorde lige lidt ekstra luksus, men ingen tvivl om, at det i sandhed bliver "Once in a lifetime" for os :)

0

Del dette indlæg

Om morgenen d. 26. oktober flyver vi via Barbados til Bequia i det sydlige Caribien, hvor vi skal starte med at bo 3 nætter på dette resort: Friendship Bay Vi skal bo i Ocean Front room med direkte udgang fra værelse til sand :blink:

KH. Mette

Vi har booket gennem et lille firma i Charlottenlund: Onceinalifetime der ejes af en midaldrende ægtepar. jeg har snakket med kvinden og hun er bare vildt sød!

Vi startede faktisk med at kontakte Kilroy, som så (måske ved en fejl) viste os onceinalifetimes hjemmeside. Vi arbejdede så længe på at få flybilleter gennem Kilroy og Caribien-program gennem onceinalifetime, men det blev noget rod og Kilroy insisterede på vi SKULLE mellemlande i Puerto Rico mellem NY og Caribien og en tvungen overnatning på vejen hjem.

Det viste sig, at det sagtens kunne gøres nemmere, hvis man valgte et andet flyselskab end det Kilroy samarbejder med :denmarkflag: så da onceinalifetime kunne sørge for alle flybilletter billigere og endda uden omveje over Puerto Rico og USA på vejen hjem, så valgte vi at booke det hele der.

Vi har snakket rigtig meget frem og tilbage med Hanne og vi har fået det præcis som vi ville have det efter flere forskellige konstallationer undervejs.

Prisen... Tja, der er jo en del flybilletter involveret og Caribien er ikke billigt - og især ikke det cruise vi har valgt.

Vi skal give 20.400 for alle flybilletter og 20.200 for 8 overnatninger i Caribien inkl. 5 dages helpension. Hotellet i NY står vi efter eget valg selv for - det satser vi på kan gøres for 4-5.000, så alt i alt ca. 45.000 kr. (inkl. 5 dages helspension)

De 20.000 jeg fik tilbage i skat muliggjorde lige lidt ekstra luksus, men ingen tvivl om, at det i sandhed bliver "Once in a lifetime" for os :)

ØV det var mange penge...

Men jeg er bare helt solgt til de hvide sandstrande og total fede værelser!

må jeg henvise til jer når jeg skriver til dem?

KH. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om morgenen d. 26. oktober flyver vi via Barbados til Bequia i det sydlige Caribien, hvor vi skal starte med at bo 3 nætter på dette resort: Friendship Bay Vi skal bo i Ocean Front room med direkte udgang fra værelse til sand :)

KH. Mette

ØV det var mange penge...

Men jeg er bare helt solgt til de hvide sandstrande og total fede værelser!

må jeg henvise til jer når jeg skriver til dem?

KH. Mette

Ja, Caribien er desværre ikke så billigt som Østen :blink:

Selvfølgelig må du henvise til os :)

Og jeg er sikker på hun sagtens kan sammensætte noget der er en hel del billigere end det vi har valgt! Hvis man flyver direkte til Caribien og ikke behøver et cruise, så er det sagtens til at betale. Du kan se nogen pris-eksempler på hjemmesiden ;)

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

Åh vi er bare kommet så meget i tvivl om hvor vi skal tage hen. Der er så mange steder jeg gerne vil til, men det er bare så vigtigt at det opfylder kravet om at været børnevenligt og så vil vi helst ikke rejse for meget rundt. Vi har snakket om Florida, Califonien, Caribien og Tailand. Jeg har bestilt en masse rejsekataloger og så må jeg sidde og kigge lidt i dem når de kommer. Der kommer nok til at gå maaange år før vi kommer på sådan en stor rejse igen så det det skal virkelig være drømmerejsen.

0

Del dette indlæg

Ligger med snotnæse på sofaen- så kan jeg lige updatere.

det bedste ved at planlægge bryllup har- foruden kjolen, været at bestille kage. Begge dele er ovre- så nu er vi nået til det 3. bedste (som sikkert ender med at blive det bedste- foruden at vi siger ja til hinanden), nemlig bryllupsrejsen

Efter adskillige overvejelser, besøg hos div. rejsebureauer etc. er vi nået frem til OG NETOP BESTILT følgende:

TIDSPUNKT: bryllupsrejse tirsdag d. 1 juni og 14 dage frem. det vil sige, vi bliver gift d. 29, holder brunch d. 30 og så har vi mandagen til at slappe af, pakke etc. og så tager vi på honeymoon.

DESTIANATION: Bali; Vi starter med at flyve til Singapore og derfra direkte til Bali. Her har vi de første 4 nætter i Sanur på Bali pavillions.

post-39666-1269447497.jpg

dernæst 3 nætter i Ubud post-39666-1269447516.jpg

post-39666-1269447510.jpg

post-39666-1269447503.jpg

dernæst 3 nætetr i Lovinapost-39666-1269447482.jpg

post-39666-1269447489.jpg

Og slutter af med 2 nætter i Singapore- før vi flyver hjem.

Juiiii vi glæder os som små børn! det er liiiiige før- men også kun næste lige før, at det er mere spændende end brylluppet i sig selv. Det blir den vildeste ferie rent luksusmæssigt vi nogen sinde har været på (og evt. kommer), men ok, hvis ikke det er nu- hvornår så? Og så er der dømt kærlighed, wellnes, oplevelser og mand- og - kone- tid ;-)

weha

0

Del dette indlæg

det bedste ved at planlægge bryllup har- foruden kjolen, været at bestille kage. Begge dele er ovre- så nu er vi nået til det 3. bedste (som sikkert ender med at blive det bedste- foruden at vi siger ja til hinanden), nemlig bryllupsrejsen

Efter adskillige overvejelser, besøg hos div. rejsebureauer etc. er vi nået frem til OG NETOP BESTILT følgende:

TIDSPUNKT: bryllupsrejse tirsdag d. 1 juni og 14 dage frem. det vil sige, vi bliver gift d. 29, holder brunch d. 30 og så har vi mandagen til at slappe af, pakke etc. og så tager vi på honeymoon.

DESTIANATION: Bali; Vi starter med at flyve til Singapore og derfra direkte til Bali. Her har vi de første 4 nætter i Sanur på Bali pavillions.

dernæst 3 nætter i Ubud

dernæst 3 nætetr i Lovina

Juiiii vi glæder os som små børn! det er liiiiige før- men også kun næste lige før, at det er mere spændende end brylluppet i sig selv. Det blir den vildeste ferie rent luksusmæssigt vi nogen sinde har været på (og evt. kommer), men ok, hvis ikke det er nu- hvornår så? Og så er der dømt kærlighed, wellnes, oplevelser og mand- og - kone- tid ;-)

Uhh, hvor lyder det fantastisk!!! Bali er fantastisk! GP Hvor skal I bo i Lovina? Og det kunne ligeså godt have været mig der havde skrevet det sidste afsnit ;) Hvis ikke man skal have luksus på sin honey moon, hvornår så!?! :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dernæst 3 nætter i Ubud

Uhh, hvor lyder det fantastisk!!! Bali er fantastisk! GP Hvor skal I bo i Lovina? Og det kunne ligeså godt have været mig der havde skrevet det sidste afsnit ;) Hvis ikke man skal have luksus på sin honey moon, hvornår så!?! :unsure:

Kære Susanne- du skrev jo praktisk taget det sidste afsnit selv :-) bare ift jeres caribien tur. Så jeg VED I også får luksus for alle pengene- og som vi begge er enige om, skal det være, skal det være der ik'? :-)

Vi skal bo på Bali Pavilions i Sanur, dernæst Hanging gardens i Ubud og Damai Lovina i Lovina....

0

Del dette indlæg

dernæst 3 nætter i Ubud

Kære Susanne- du skrev jo praktisk taget det sidste afsnit selv :-) bare ift jeres caribien tur. Så jeg VED I også får luksus for alle pengene- og som vi begge er enige om, skal det være, skal det være der ik'? :-)

Vi skal bo på Bali Pavilions i Sanur, dernæst Hanging gardens i Ubud og Damai Lovina i Lovina....

Det er nemlig det, det skal ;)

Uh, Damai Lovina - LOVELY! Husk vandfaldsturen... Den skal I helt sikkert tage på; især hvis I kan få den for Jer selv :)

Vi var også afsted i starten af juni og vi havde perfekt vejr og ingen regn. Det ligger præcis modsat af f.eks. Thailand hvad angår regnsæson - det er smart ;)

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

post-39666-1269447497.jpg

dernæst 3 nætter i Ubud post-39666-1269447516.jpg

post-39666-1269447510.jpg

post-39666-1269447503.jpg

dernæst 3 nætetr i Lovinapost-39666-1269447482.jpg

post-39666-1269447489.jpg

weha

Det lyder rigtig fedt jeres tur!

Vi er selv meget i vildrede over hvad vi skal gøre. Jeg vil SÅ gerne have noget romantisk, uden for mange mennesker men alligevel mulighed for udflugter. B er stort set ligeglad, han vil bare ikke at det koster en hel bondegård :angry:

Hvad skal I give for jeres tur og hvem har I bestilt igennem?!

KH. Mette

0

Del dette indlæg

Det lyder rigtig fedt jeres tur!

Vi er selv meget i vildrede over hvad vi skal gøre. Jeg vil SÅ gerne have noget romantisk, uden for mange mennesker men alligevel mulighed for udflugter. B er stort set ligeglad, han vil bare ikke at det koster en hel bondegård :cheerleader3:

Hvad skal I give for jeres tur og hvem har I bestilt igennem?!

KH. Mette

Vi skal også til Bali, men vi giver for 17 dage både på Bali og Borneo 22.500 kr pr. person med profil rejser. Nogle af dagene er med udflugter og helpension. De var super søde og sendte os nogle tilbud på forskellige rejsetyper. Prøv at skriv en mail til dem og hør hvad de kan tilbyde jer. Men vil i f.eks. kun til Bali kan i gøre det meget billigere end det vi betaler.

På Damai Lovina skulle det være vildt romantisk og luxus. Vi får massage med i pakken og der er egen pool til værelset. Jeg tror man er meget sig selv på det hotel (hvis det er det man ønsker) og rigtig kan nyde hinanden. Det hotel har jeg fået anbefalet af rigtig mange. De siger at skal man til Bali er det et MUST at bo på Damai Lovina :unsure:

Mine svigerforældre har lige været på bali og de har betalt ca. 15.000 kr tror jeg for en rundrejse i 14 dage. Men jeg har set reklamer hvor man kan rejse for helt ned til 10.000 kr. Der er rigtig meget at se på Bali har jeg hørt og billigt at bo og leve.

Åhhh hvor jeg glæder mig til at det bliver august :angry:

Men ellers kan I da overveje Thailand. Jeg har bare hørt at befolkningen på Bali er meget mere imødekommende end i Thailand. Men jeg ved det jo som sagt ikke, da jeg ikke har været på min bryllupsrejse endnu. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Som der netop er skrevet- tror jeg der er mange muligheder på Bali og andre steder i Asien, hvis du vil have romantik men ikke vil have det koster en bondegård. Vi har bestilt gennem Lords Travel og givet omkr 18.000 pr mand- så jeg er sikker på, at man selv kan gøre de meget billigere. Men de var rigtig søde og gav os div. tilbud (også billigere)- men vi valgte som Torstine at flotte os- og får villa med egen pool de fleste steder :-)

Glæder mig også til Damai fordi ALLE nævner det (bare jeg nu ikke blir skuffet).... Mend er har vi også fået masage, delfinsafari og mad med i prisen...

Men prøv at finde billige flybilletter til asien og så prøv dig frem mht. billetter. Vi fik en temlig billig rejse til thailand sidst, da vi selv lavede vores tur :-)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Som der netop er skrevet- tror jeg der er mange muligheder på Bali og andre steder i Asien, hvis du vil have romantik men ikke vil have det koster en bondegård. Vi har bestilt gennem Lords Travel og givet omkr 18.000 pr mand- så jeg er sikker på, at man selv kan gøre de meget billigere. Men de var rigtig søde og gav os div. tilbud (også billigere)- men vi valgte som Torstine at flotte os- og får villa med egen pool de fleste steder :-)

Glæder mig også til Damai fordi ALLE nævner det (bare jeg nu ikke blir skuffet).... Mend er har vi også fået masage, delfinsafari og mad med i prisen...

Men prøv at finde billige flybilletter til asien og så prøv dig frem mht. billetter. Vi fik en temlig billig rejse til thailand sidst, da vi selv lavede vores tur :-)

Ja, man skal selvfølgelig passe på, at man ikke får foræret så høje forventninger, at man kun kan blive skuffet :angry:

Jeg kan da starte med at sige, at den 'private' pool på Damai vist nærmere må kategoriseres som at meget stort badekar i en lille privat gård... Men vandet kan varmes op ;)

Den store pool er RIGTIG lækker - det er ferskvand fra bjergene - og da der jo kun er 8 bungalows er det jo begrænset hvor mange man skal dele med. Vi havde den i hvert fald af flere omgange for os selv.

Og maden er intet mindre end fantastisk!! Vi fik den bedste tun-forret jeg nogensinde har fået på Damai :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes i maj, men rejser først på bryllupsrejse i slutningen af september.

Vi skal til Japan!!! Det bliver bare helt fantastisk. Vi skal være der i 3uger og regner med at planlægge alt selv, dvs. intet rejseselskab.

Vi har valgt ikke at rejse med det samme fordi jeg synes det er dejligt at brylluppet ikke bare stopper efter festen og så sidder man med en lidt tom følelse fordi man har brugt så lang tid på at planlægge og så er det bare slut. Og også for at vi kan koncentrere os 100% om brylluppet og ikke stresse over at få planlagt en rejse samtidig - det kan vi så gå igang med og koncentrere os 100% om efter brylluppet.

Og så er der bare fantastisk smukt i Japan i efteråret. :unsure:

Vores gode venner blev gift sidste år og skulle på bryllupsrejse allerede om tirsdagen (blev gift lørdag) og det var de kede af bagefter for de havde ikke lige tænkt over at der måske skulle byttes gaver og de blev meget stressede over at skulle få gaverne på plads og få pakket kuffert osv. på så kort tid.

Så mit råd er at skubbe bryllupsrejsen lidt så man får mest muligt ud af både bryllup og rejse.. så kan man også liiiige nå at spare lidt flere lommepenge op :angry:

Vi var i Japan i tre uger på bryllupsrejse - det var HELT fantastisk, så I kan godt begynde at glæde jer. Vi tog dog afsted mandagen efter brylluppet (lørdag) og synes det var helt perfekt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi ville gerne afsted kort efter brylluppet, så det ikke "bare" blev en alm ferie. Så vi stadig var lidt i bryllupsmode. Vi skal til Aruba, glæder mig helt vildt.

Da vi har været i Thailand flere gange, ville vi gerne prøve noget andet men stadig exotisk. Mange steder i østen er der regntid i juni, men ikke på Aruba og efterfølgende fandt vi en liste over de 50 bedste steder i verden at holde Honeymoon hvor Aruba står nr. 1 :biggrin:

Vi skal lige en uge til Bulgarien først inden vi kan tage på bryllupsrejse.

Mine svigerforældre har givet min kæreste, hans brødre og alle os svigerdøtre en uge til Bulgarien. Det skulle absolut være lige efter vores bryllup, så vi måtte udsætte vores egen rejse. Vi skal giftes d. 22. maj og tager til bulgarien d. 1 - 8 juni og bryllupsrejsen d. 12 - 26 juni.

Hvis man gerne vil lidt længere væk, kan jeg anbefale at bestille rejsen gennem det engelske rejseselskab www.thomson.co.uk. Vi fik samme rejse til under halv pris af hvad den kostede gennem danske rejseselskaber.

Dog skal man selv sørge for at komme til England først, men når man har sparet mere end 30.000 kr så er en tur-retur billet til England det værd :td:

Vi har givet 26.ooo kr. ialt (inkl. billetter til England + 1 overnatning) for 2 personer med All inclusiv i 14 dage, den samme rejse kostede hos Spies (tror jeg det var) 60.000 kr.

Redigeret af Sara22
0

Del dette indlæg

Hehe.. Vi skal på camping i mine forældres campingvogn sammen med vores lille datter. Vi tager til Nordsjælland regner jeg med. Det ville ellers være lækkert med noget Mallorca agtigt noget, meeeen det er jeg modstander af med sådan en lille størrelse.. Så vi vil glædeligt tage på camping :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer