Guest WickieB

Brudepigekjoler

7 indlæg i dette emne

Halløj..

Jeg er den lykkelige situation at have HELE 4 brudepiger som alle er voksne..

Jeg har en drøm om at de gerne skulle være i ens stof, men måske med snit som klæder dem hver især..

Så her er spørgsmålet..

Hvor finder jeg dem?? De skal helst ikke koste en million og jeg fra Kbh.. :biggrin:

HJÆLP HJÆLP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at prinsesseskabet.dk også har kjoler til voksne - og deres priser er fornuftige. Derudover ved jeg også der findes noget der hedder kjolefeen.dk, som også skulle have nogle fornuftige priser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner også med at skal have 4 voksne brudepiger :denmarkflag: Vi har tænkt os at se i butikkerne der hedder : Veomoda (tror det staves sådan ;) ), Villa m.m. Det er mine piger der siger der altid er rigtige flotte kjoler i modebutikkerne og prisen ligger mange gange på omkring 500kr, så kan det jo næsten ikke gøres billiger :biggrin:

Mine brudepiger ligger i alderen 16 år til næsten 23 år, så vi har planer om at lave 1 bytur..... ja det bliver måske 2-3 byture men det skal nok blive hyggeligt ;) Jeg håber at vi finder noget i den prisklasse, da det ellers kan blive en meget stor post :thanks:

0

Del dette indlæg

Jeg skal have mine to søstre på til den tid 19 og 20 som brudepiger og det med kjolerne har godt nok også været ved at give mig hovedpine. De har meget forskellig stil, så jeg havde på forhånd opgivet at finde en ens kjole og også bare sagt at hvis det var samme farve, så var det fint. Vi var ude og kigge i København, men det var nærmest umuligt - også fordi de helst vil have en knælang kjole så det mindsker udvalget noget.

Men nu tror jeg at vi prøver at bestille kjoler hjem fra Kina og så må vi jo betale for tilretning, hvis det er nødvendigt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for svar.. :biggrin:

Jeg havde selv faldet over en masse kjoler fra Kina, men da det er forskellige både i højde og drøjde, synes jeg at det måske er lidt risikabelt at købe via kina?? Jeg mener hvad hvis så ikke passer?? Øv det kan blive bøvlet.. Så ville gerne finde noget herhjemme.. Havde slet ikke tænkt på at tage en strøg tur.. Hmmm.. Det er da måske en meget fin ide.. :denmarkflag:

Må prøve at følge jer andre, og se hvad I kommer frem til.. :thanks:

Men gerne flere forslag modtages..

Hilsen Wickie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer