TEN

Uhhhh - ikke længe igen....

26 indlæg i dette emne

Ja - så er det jo på lørdag at det sker :hjerte: Kl 15 i Nivå Kirke er jeg på vej op ad gulvet med farmand og de første gæster kommer allerede til Danmark i morgen.

Al planlægningen har simpelthen været en fornøjelse - takket være jer herinde :heppe: og mine fantastiske forældre. Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget vi mangler. Bortset fra detaljer som 'hvad gør man med mellemrummet mellem huset og teltet', 'hvilke sko er det lige bruden skal have på når hun instisterer på at gå hjem over marken' og 'hvilke intelligente ord skal jeg sige til min mand'. Men den slags har jeg torsdag og fredag til at finde ud af, for der har hele familien taget fri så vi bliver en 6-8 stykker til at gå og dække borde og hygge os sammen. Jeg glæææææder mig som et lille barn! Håret har jeg for resten ombesluttet mig for igen, så nu er jeg tilbage til diademet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif Og i i lørdags gik min mors veninde lige i gang med at sy en cape af det overskydende kjolestof, så der er også styr på det hvis det skulle blive koldt selvom min mor mener "at man fryser med anstand i kirken" - skal jeg så nyse under hele middagen fordi jeg har frosset?!

Men jeg ville bare lige høre hvad I havde glemt indtil sidste øjeblik? Er der en eller anden lille plat ting der lige skred i svinget, som jeg kan nå at fange i tide?!

Det gode er, at når vi er blevet gift skal jeg have skrevet mit specieale, så skal jeg have et job, så skal vi have et hus og så er det tid til et barn mere. Så heldigvis løber jeg ikke tør for ting der skal planlægges i den nærmeste fremtid!

Vores fotograf tager kun digital-billeder, så de første skulle gerne være klar om søndagen og så skal jeg nok skynde mig at få lagt nogle herind. I har jo ikke set nogle billeder af min kjole og I gætter den heller aldrig :(

Nå, bare et lille sludre-indlæg fra mit tastatur... Men 1000 tak for alle jeres gode idéer undervejs. Man sidder jo helt med følelsen af at det ikke var blevet som det er hvis ikke jeg var kommet forbi i januar.

Store knus fra Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Til lykke med det forestående bryllup - det skal uden tvivl nok gå godt :-)

Den eneste ting jeg lige kan komme i tanke om at vi glemte, var sprutten (nogle flasker bailey, spunk, vodka, tequila osv. som skulle sættes på bordet sammen med kaffen - vi har mange flasker, og ville gerne have ryddet lidt ud i dem, inden vi skal flytte).

Men problemet var ikke så stort, for vi bor 2 min. fra festlokalet, så gemalen og en ven gik over og fyldte en stor rejsetaske med flasker og var tilbage igen 10 minutter senere :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godmorgen TEN - og til-snarlig-lykke!

TIng, vi ikke havde tænkt på, men nåede at få gjort alligevel:

- snold og ispinde til unger...

- lommetørklæde, der kan stoppes ind i hånden sammen med buketten...

Ting, vi ikke havde skænket en tanke og som klappede på mirakuløs vis med gæsternes hjælp:

- gaveudpakning og div. tilbehør - HUSK TAPE!!!!!!

- ekstra borde til gaver...

- hjælpende hænder til gaver, der gives efter kirken (tag nogle poser med...)

- Vi holdt fest hjemme og havde alligevel indkøbt for lidt cola: Mine brødre røg på tanken kl. 21.00! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif :(:birthday:

Fest hjemme: Emballage til madrester... (vi havde pakket alt væk, så der var en rulle fryseposer og en rulle stanniol...)

Ellers huskede vi vist det hele.

Og - lige en anden ting: Det, du ikke huskede, ved folk ikke - og der skal meget til, før man savner det i kampens hede.

:hjerte: KarenV

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Nina!

Jeg ønsker jer af :hjerte: en uforglemmelig og dejlig dag, fyldt med dejlige, glade mennesker og oplevelser! Tro mig - dagen svinder HURTIGT hen, og før du ved af det, er det nat og det hele er overstået...

Jeg ved ikke lige om jeg kan give dig andre tip her "dagen-før-dagen-før-dagen..." end at huske at NYDE det hele!! Tag dig tid til undervejs at stoppe op - glem alt om at spise, men sid bare og NYD alt det der sker omkring dig. Det er noget JEG var meget glad for at jeg tog mig tid til... Under hovedretsbuffet'en (hvor jeg alligevel ikke kunne klemme noget mad ned) sad jeg bare og kiggede på mine gæster, familie og venner, i noget der ligner næsten 20 minutter. Og hvor VAR det dog livsbekræftende... Noget jeg kommer til at huske for evigt, er jeg sikker på!

NYD DAGEN - og glæd dig til det der kommer efter! For brylluppet er starten på resten af jeres liv; SAMMEN!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal da være så velkommen, Cille!!! Men så kom lige over og sig hej, ik'?!

Jeg regner med at komme. Men jeg kommer altså kun hen og siger hej hvis det lissom passer ind i helheden :birthday:

Men iiiih jeg glæder mig til at se dig!!! :( :hjerte: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa TEN

Jeg skal også giftes på lørdag og sidder her og tænker på, hvad jeg kan have glemt. Min konklusion er, at har vi glemt noget, så går det sg'u nok alligevel.

- tøjet er i orden

- feststed og mad er bestilt og dobbelttjekttet.

- musikken er bestilt og dobbelttjekket.

- drikkevarer står feststedet for.

- billeder og bil er som det skal være

Hvis der går kludder i de små detaljer, er det da lige meget, bare maden er god og musikken spiller, så er der sg'u ikke nogen, som lægger mærke til det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif :drink2: .

I må have en fantastisk dag sammen i det gode vejr (følger relgiøst med i vejrudsigten).

Knæk & bræk

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære TEN!

:hjerte: -lig tillykke med jeres bryllup på lørdag. Jeg håber at I får en super dejlig dag.

Og det gode vejr skulle komme til week-enden :(

Ha' et par gode dage inden brylluppet.

knus p.nille

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej TEN

Jeg vil også ønske mang gange TILLYKKE med det forestående bryllup på lørdag...

Håber, I får en rigtig god dag og vejrudsigten kunne jo ikke være bedre, så du kommer næppe til at fryse helt vildt....

også tillykke til alle jer andre, der skal giftes på lørdag.

GLÆDER mig til at høre om det og se en masse billeder....

xenia

:(:birthday: :mar: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ten!

På forhånd mange gange tillykke med brylluppet. Husk nu at nyd dagen for sådan en dag kommer jo ikke igen. Kan huske at have læst at der var en der skrev at folk ikke opdager det der er glemt. Det lød faktisk ret klogt og jeg er ret sikker på det er rigtigt, for det har jeg oplevet flere gange, når jeg har været til en stor fest og senere har fået at vide, at der skulle ha' været en sløjfe om kniven e.l. Det har jeg jo ikke haft den fjerneste mulighed for at vide, så bare slap af, Ten. Det der er vigtigt, det har I husket.

Summer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :(:birthday:

P.S. Glæder mig til at se billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle I snarligt gifte koner !!

Jeg vil bare lige ønske jer rigtig mange gange held og lykke - ikke blot på lørdag, men langt ud i fremtiden.

Gid solen må stråle om kap med jer på lørdag !!

Glæder mig til at høre om jeres dejlige dage og se billeder

Mange :bamsekram:

Redhead

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tøser

Tak for alle jeres søde ord :bamsekram:

I skrivende stund er teltet ved at blive sat op i mine forældres have og jeg er ved at printe og samle kirkehæfterne. Kærsten render rundt og prøver at få sønnen til at sove mens han deler "advarsler" ud til naboerne. Så der er rigtig bryllupsstemning i det lille hus!!!

Jeg vil huske på at ingen opdager det jeg har glemt - og har besluttet mig for at glemme det igen, hvis jeg opdager noget ;)

Cillekat og JJ1 - I er super velkomne i kirken. Om ikke nadet spotter jeg jo nok jer, hvis I ikke lige har lyst til at komme hen og sige hej.

Kh Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bortset fra detaljer som 'hvad gør man med mellemrummet mellem huset og teltet'

Jeg vil meget gerne høre hvad du finder på af genial løsning :heppe: :heppe: :heppe: , for vi får samme problem!

Man kan vel ikke bare lade folk gå hen over græsset i deres fine sko... :lol: ....hm, det havde jeg ikke tænkt på før du nævnte det. :smash:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HEj alle!

Held og lykke med brylluppet på lørdag. Det er en FANTASTISK dag, så glem ikke at nyde den, for det går så hurtigt. Stands op et par gange om dagen og se jer omkring og nyd synet, setmmingen, indtrykket. Jeg blev gift d. 15/5-04, så jeg kan bare sige: NYD DET!

Af praktiske ting: glem ikke paraplyen, lukkede sko, hvis I skal ud i naturen og få taget billeder, hvis det skulle blive et uheldigt vejr. MEN DET GØR DET JO HELLER IKKE! vel? ;)

Lommetørklæder, make up til at friske ansigtet op med i løbet af dagen.

HUSK at trække vejret!!! Jeg hyperventilerede fra hjemmet til kirken og lige foran kirkedøren og jeg var ved at besvime og græde på samme tid. Jeg troede, jeg var cool nok til at klare det, men jeg havde ingen kontrol over min krop overhovedet, hvilket kom som et chok for mig! :lol::respekt: Så lav vejrtrækningsøvelser lige inden døren går op, det hjælper en smule! ;)

HUSK ikke at gå for hurtigt op ad kirkegulvet. Få evt. jeres far til at minde jer om det med hvisken i øret, ellers går det bare for stærkt og I når ikke at hilse på folk. Jeg havde en suveræn støtte i min far, som holdte mig på plads! :super:

Ellers vil jeg bare ønske jeg den bedste dag i jeres liv og held og lykke med ægteskabet!

KH

Kæthe ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer