Sign in to follow this  
Followers 0
Felixia

Parfume og zwilling lagersalg

10 posts in this topic

Hej i dejlige tøser..

Tænkte at der måske var flere af jer der kunne tænke jer at høre mere om dette skønne lagersalg.

Jeg har været der 3 gange før, men det bliver kun afholdt én gang om året.

Det er Unicare i Ballerup der sælger ud af alle de gaveæsker og andre lækre ting de ikke fik solgt til f.eks. Matas... Sidste år købte jeg f.eks. Versace - Bright crystal i gaveæske til 75kr, Van gils - aura til kvinder 50kr for gaveæsken, Shampoo, balsam og cremer for ca. 10-15kr stykket, badehåndklæder for 10kr...

Der er også mange lækre ting til manden! De har virkelig mange forskellige ting alt fra tasker, toilettasker, badehåndklæder til parfume, hårgele og cremer..

For to år siden delte de gratis parfumeprøver, strandtasker, badetøfler, cremer og løse parfumer mm. ud gratis ved udgangen - så kunne man ellers blive stående til man ikke ville have mere! :) Det gjorde de desværre ikke sidste år, men hvis man spurgte var det stadig muligt at få gratis prøver... Selvom priserne er så lave har jeg hørt flere forhandle sig til endnu billigere priser derinde så det er ikke umuligt.

Der bliver også afholdt lodtrækninger (man får et nummer inden man kommer ind).

Det er på adressen:

Baltorpbakken 8, Ballerup

Og i år er det d. 28/11

Håber at se nogle af jer andre derinde,

Felixia

Edited by Felixia
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der lige lidt mere info.

Det er som sagt d. 28/11

og det er kl. 9-13

Baltorpbakken 8, Ballerup

:hug: hey det er jo lige bag mig så har ikke så langt, hmm hvorfor har jeg ikke set den tråd noget før :thumbsupsmileyanim: men de er der vel igen til næste år :P

0