Sign in to follow this  
Followers 0
bryllupsbanditten

Croissanter til receptionen :)

7 posts in this topic

Hej Piger.

Jeg er kommet frem til at vi til vores reception efter kirken skal have bryllupskagen....

Da vi skal giftes halv to og først går til bords kl 18.00 har vi bestemt vi også vil servere mini croissanter med reje/caviar-salat og hønsesalat.

Men har ingen erfaring med croissanterne.... er de nemme at bage selv eller er der steder man kan købe dem frosne så de er lige til at bage eller hvordan filen bærer jeg mig ad...

Vi bliver ca 100 til receptionen og tror vi skal beregne 2 per px så skal bruge 200 stks...

Håber i kan hjælpe...

0

Annonce ♥

Hej Katrine

Jeg har en enkelt gang selv prøvet at bage crossainter - og det er langt fra nemt!

De blev ganske OK, men jeg ville ikke turde give mig i kast til så mange styks!

Jeg ville prøve mig frem med nogle af dem hvor dejen er lavet, og man så bare selv skal forme og bage.

håber det var en hjælp :thumbsupsmileyanim:

0

ville nok overveje at bruge vandbakkelser i stedet. Selvfølgelig uden sukker :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har en gang fået fyldte croisanter til en reception i en anden anledning. Dem lavede SuperBest og de var helt vildt gode. Det kan klart anbefales.

0

Det kan godt være det lyder underligt, men man kan faktisk købe croissanter på dåse, der smager ganske udmærket!

Tror man kan købe dem i de fleste supermarkeder, der er vist 6 styk i hver dåse.

0

...

Kan se at tråden er startet for et par år siden.

Men jeg gad heller ikke lave 200 croissanter :shooter:

Edited by LHK
0