Guest 10juli10

Polaroid kamera

15 posts in this topic

Jeg vil gerne lave en utraditionel gæstebog, men det kræver et polaroid kamera.

Har du et der ligger og samler støv - så vil jeg MEGET gerne have det.

Ved godt at filmene koster en halv bondegård, men jeg kan bare ikke slippe tanken om denne anderledes gæstebog.

0

Annonce ♥

JA.. jeg har et... hmmm et eller andet sted... ;)

Købte det os da jeg sad med samme ide.. men fik det aldrig ført ud i livet....

Skal lige se om jeg ikke kan komme ud og se i de kaser en af de næste dage :) Hvis du er interesseret?

0

Hej FruMadsen :kiss:

Synes det lyder som en super ide, har selv leget lidt med tanken. Jeg har desværre ikke lige et til salg, men mon ikke det er til at finde på dba eller trendsales? Hvis det lykkes dig, så skal I lige huske at poloraid billeder ofte mister farven med tiden, så hvis i får knipset nogle rigtig gode billeder er det måske en ide lige at få dem scannet ind på computeren. Held og lykke med jagten :)

post-40599-1260829311.jpg

0

JA.. jeg har et... hmmm et eller andet sted... ;)

Købte det os da jeg sad med samme ide.. men fik det aldrig ført ud i livet....

Skal lige se om jeg ikke kan komme ud og se i de kaser en af de næste dage :kiss: Hvis du er interesseret?

Ja. Jeg er helt bestemt interesseret. Også hvis du har filmene der passer til.

Hej FruMadsen :hug:

Synes det lyder som en super ide, har selv leget lidt med tanken. Jeg har desværre ikke lige et til salg, men mon ikke det er til at finde på dba eller trendsales? Hvis det lykkes dig, så skal I lige huske at poloraid billeder ofte mister farven med tiden, så hvis i får knipset nogle rigtig gode billeder er det måske en ide lige at få dem scannet ind på computeren. Held og lykke med jagten :)

Godt du siger det - kan man evt. ikke laminere det, så det holder bedre?

0

Annonce ♥

Uh, nu har jeg ikke så meget forstand på hvorfor det præcis er at farverne hurtigere falmer ved poloraid, men umiddelbart tror jeg ikke at det hjælper. Men mon ikke man kunne finde en garvet gammel fotomand der har haft med det at gøre og høre ad? Eller er der jo fora for alt, og det ville undre mig om man ikke kan finde et forum hvor der er nogen med forstand på det :kiss: Min kæreste skulle fx bruge hjælp til at modificere en lommelygte - og der findes altså fora kun for folk der diskuterer lommelygter :) så der skal nok også være nogen der kan give nogle kompetente svar med billederne!

0

Hello MizzPuzzyCat.

Fundet polairodkameraet? :)

Eller skal jeg vente med at spørge igen til efter juleræset?

0

Hello MizzPuzzyCat.

Fundet polairodkameraet? :)

Eller skal jeg vente med at spørge igen til efter juleræset?

Puuuh ja efter jul vil være en god ide... ;) Der skal vi forhåbentligt også flytte.. så finder jeg det let som en leg ;)

0

Jeg kan lige indskyde at der er lavet nogle nye polaroid-princip kameraer hvor filmen ikke koster en formue. Selve kameraet koster i omegnen af 100 euro plus porto. Jeg beder lige min kæreste om webadressen på dem der sælger dem og så smider jeg den her. Er selv ret hooked på at skulle have et.

Her: http://shop.lomography.com/cameras/instant...-25-hello-kitty Jeg har kun kunnet finde Hello Kitty-udgaven, men det fås også uden - der skal bare researches lidt mere.

Edited by HenrietteLN
0

Annonce ♥

Jeg har ikke kikket så grundig omkring lomography, men jeg kan forstå det sådan at billederne fremkaldes hos fotohandlere, og ikke udskrives direkte som alm. polaroids? Korrekt?

0

Det er bare en super god idé! Vi gjorde det til vores bryllup for to år siden og vores gæstebog er der blevet kigget i mange gange siden da! Det var så sjovt med billederne, især fordi vi lod kameraet ligge til senere på aftenen. :)

Bare husk at den ikke skal være så stor, da mange af gæsterne nok slår sig sammen om en hilsen (i par og familier).

Jeg håber, at du finder et kamera. Du kan sikkert finde et billigt i den blå avis eller lign. Bare vær sikker på at du kan få film til det. Vi købte de sidste hos Japan Foto. :thumbsupsmileyanim:

Hav et dejligt bryllup og god fornøjelse med fotobogen!

:cheerleader3: Anne

0

Det er bare en super god idé! Vi gjorde det til vores bryllup for to år siden og vores gæstebog er der blevet kigget i mange gange siden da! Det var så sjovt med billederne, især fordi vi lod kameraet ligge til senere på aftenen. :thumbsupsmileyanim:

Bare husk at den ikke skal være så stor, da mange af gæsterne nok slår sig sammen om en hilsen (i par og familier).

Jeg håber, at du finder et kamera. Du kan sikkert finde et billigt i den blå avis eller lign. Bare vær sikker på at du kan få film til det. Vi købte de sidste hos Japan Foto. :)

Hav et dejligt bryllup og god fornøjelse med fotobogen!

:) Anne

Til det i rødt - jeg ved ikke om jeg er langsom i optrækket, men du mener vel at gæstebogen ikke må være for stor/tyk i den eller?

:cheerleader3:

0

Hiver den lige op igen... Mizzputzycatz vil du lede efter kameraet? :)

0

Annonce ♥

Hiver den lige op igen... Mizzputzycatz vil du lede efter kameraet? :)

Det kan du tro jeg vil.. har ligget syg hele den uge - derfor ingen reaktion ;) MEN vi har lige købt hus igår.. så nu skal ALT jo gennemses og pakkes ned.. SÅÅÅ om få dage regner jeg med og give dig besked :)

0

Super... :thumbsupsmileyanim:

Det bliver da spændende med flytningen. Håber at det går glat.

0

Vores tattovør har et lomography instax kamera og det udskriver med det samme som med et alm polaroid. Det skal bare være dem der hedder noget med instax.

0