kenneth&sara

Sara & Kenneth 10.07.10

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej igen..

Så har jeg været et smut over grænsen idag efter nogle af drikkevarene til brylluppet, prøv lige at se hvad jeg fik foræret.. Der stod en Cuba "bar" nede mit i buttikken og havde små smagsprøver af alle deres forskellige plasker.. Så jeg endte med at købe en af hver flaske cuba og så gav de mig et drinkskort, og var så fræk bagefter og spørge om jeg ikke måtte få 12 stk med hjem af de drinkskokrt, så nu har jeg gratis drinkskort til bordene og masser af sprut til festen efter brudevalsen :kiss:

post-41008-1269881568.jpg

post-41008-1269881574.jpg

post-41008-1269881640.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har jeg mailet lidt sammen med vores præst og har fået lov til at gå ind i kirken til

Shania Twain "from this moment", er bare så glad, det er manden og mins ynglings kæreste sang :D

Og så er min wii maskine snart slidt... Ejjj det går rigtig godt med vægt tabet, det er helt utrolig hvor

godt det er gået, er rigtig glad.

Jeg har tabt 25.4 kilo nu siden vores bryllups planlægning startede. Jeg vejer idag 81,6 kilo, det er godt

nok mange år siden jeg har været så langt nede og jeg har det bare rigtig godt i kroppen.

Jeg har fået en ny cykel af manden da jeg nåede mit delmål (85 kg) så nu cykler jeg op med børnen om morgenen og henter dem igen (ialt 4,4 km) rigtig dejligt.. :cheerleader3:

Så er bare vildt glad i disse dage og så er vejret jo også bare gude skønt :D

Fortsat god dag til jer alle

Kram

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer