kenneth&sara

Sara & Kenneth 10.07.10

61 indlæg i dette emne

Så jeg tilbage..

Har ikke været herinde i et lang stykke tid, jeg har været på hård kur og valgt at fokuser lidt på det.. Det har givet pote indtil videre er der røget 11.1 kg så jeg er bare overud lykkelig, jeg fortsætter selvfølgelig men det har da givet et pust til selvtilliden.. :D

Jeg har fået købt en masse til brylluppet og mangler faktisk ikke mange ting mere..

Så i får lige en masse billed spam så i os kan se.. :lol:

Først sætter jeg billeder ind af brudepige kjolerne dem modtog jeg med posten i mandags fra Inch by Inch og det er super flotte og er meget tilfreds..

post-41008-1265970080.jpg

post-41008-1265970089.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet prøver på bordkort, menukort, gaveæskerne og købt personlig bånd

Menukort og bordkortene har jeg selv printet ud på noget kunstpapir til akrylmalig og det er med billed af vores ringe

post-41008-1265970243.jpg

post-41008-1265970255.jpg

post-41008-1265970260.jpg

post-41008-1265970358.jpg

Redigeret af kenneth&sara
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget fine kjoler!!

Det ser rigtig godt ud med båndet, og de der små "samlinger" på selve kjolen (go' forklaring!).

Meget romantisk :lol:

Tark skal du have.. Jeg er også helt vilde med dem, min datter og min veninde prøvede dem onsdag aften og de sad simpelthen bare perfekt på dem begge.. Nu glæder jeg mig endnu mere til selve dagen ;)

0

Del dette indlæg

Hold da op! Så er der styr på det meste :lol: Rigtig fine kjoler og sko... Kan godt lide dine diademer, overvejer selv at skal have diadem, men kan ikke rigtig bestemme mig... så det er godt at der er et halvt år tilbage endnu :thumbsupsmileyanim: Over hvor lang tid har du tabt 11,1 kg?

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Sikke mange fine ting, du har fået købt :lol:

Og stort tillykke med dit flotte vægttab, det er bare vildt imponerende :thumbsupsmileyanim: Hvor meget vil du gerne nå at tabe i alt inden brylluppet?

Hej TanjaT..

Jeg er en stor pige (Eller var.. :D) jeg startede på 100 kg da min kur startede og vil gerne ende på 75 kg.

Jeg er meget motiveret og tror på det nok skal lykkes.. Min fantasi er at alle gæster skal tabe mundtøjet når jeg går op ad kirkegulvet, for halvdelen af vores familie kommer over fra sjælland, så dem ser vi ikke tit og regner ikke med jeg ser dem inden brylluppet, så det har jo kun set mig som den tykke Sara.. Så vil give dem en kæmpe overraskelse når jeg går ind af gulvet 25 kg lettere og i drømme kjolen.. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! Så er der styr på det meste :lol: Rigtig fine kjoler og sko... Kan godt lide dine diademer, overvejer selv at skal have diadem, men kan ikke rigtig bestemme mig... så det er godt at der er et halvt år tilbage endnu :thumbsupsmileyanim: Over hvor lang tid har du tabt 11,1 kg?

Ja jeg bestemte mig også for at jeg ikke ville have diadem men da jeg så så dem på ebay og de kun kostede 75 kr pr diadem, så kan man da ikke lade vær med lige at købe dem.. Det jo for billigt.. :balloons:

Jeg startede på kur d. 12 december så der er 3 mdr siden.. Og det er gået nemmere end forventet, (Kan slet ikke forstå jeg ikke er startet før)..Når man først er inde i rutinen og har lært de nye spisevaner så kører det bare af sig selv.. Jeg er så standhaftig at mine 2 børn og kommende mand sagtens kan sidde og spise pizza, mcdonalds, eller burger king ved siden af mig og jeg føler mig ikke engang fristet, for har bare den tanke i hovedet at jeg skal ligne en drøm til mit bryllup.. Regner med at skrive opdateringer herinde i min tråd om mit vægttab.. Jeg har forresten og lige målt mig idag og der er røget hele 44 cm på 3 mdr.. :D det er simpelthen som om jeg flyver på lyserøde skyer i denne tid.. LIVET ER HERLIGT.. :P

0

Del dette indlæg

Ja jeg bestemte mig også for at jeg ikke ville have diadem men da jeg så så dem på ebay og de kun kostede 75 kr pr diadem, så kan man da ikke lade vær med lige at købe dem.. Det jo for billigt.. :balloons:

Jeg startede på kur d. 12 december så der er 3 mdr siden.. Og det er gået nemmere end forventet, (Kan slet ikke forstå jeg ikke er startet før)..Når man først er inde i rutinen og har lært de nye spisevaner så kører det bare af sig selv.. Jeg er så standhaftig at mine 2 børn og kommende mand sagtens kan sidde og spise pizza, mcdonalds, eller burger king ved siden af mig og jeg føler mig ikke engang fristet, for har bare den tanke i hovedet at jeg skal ligne en drøm til mit bryllup.. Regner med at skrive opdateringer herinde i min tråd om mit vægttab.. Jeg har forresten og lige målt mig idag og der er røget hele 44 cm på 3 mdr.. :D det er simpelthen som om jeg flyver på lyserøde skyer i denne tid.. LIVET ER HERLIGT.. :P

Det er da for vildt.... Er det så kostomlægning og motion der gør det alene, eller tager du nogle piller ved siden af???

0

Del dette indlæg

Sikke mange fine ting, du har fået købt :thumbsupsmileyanim:

Og stort tillykke med dit flotte vægttab, det er bare vildt imponerende :biggrin: Hvor meget vil du gerne nå at tabe i alt inden brylluppet?

Hej TanjaT..

Jeg er en stor pige (Eller var.. :D) jeg startede på 100 kg da min kur startede og vil gerne ende på 75 kg.

Jeg er meget motiveret og tror på det nok skal lykkes.. Min fantasi er at alle gæster skal tabe mundtøjet når jeg går op ad kirkegulvet, for halvdelen af vores familie kommer over fra sjælland, så dem ser vi ikke tit og regner ikke med jeg ser dem inden brylluppet, så det har jo kun set mig som den tykke Sara.. Så vil give dem en kæmpe overraskelse når jeg går ind af gulvet 25 kg lettere og i drømme kjolen.. :denmarkflag:

Ej, hvor er det bare sejt. Jeg ville gerne være der på dagen og se deres kæber ramme jorden, når du kommer ind i kirken lettere og smukkere end nogensinde. Det bliver da bare superfedt -HAHA- Og dejligt at det går "let" for dig, fordi du har verdens bedste motivation :)

Jeg glæder mig til at følge dit videre vægttab, det er jo rigtig inspirerende for os andre at høre om :)

0

Del dette indlæg

Hej - jeg vil da også lige sige velkommen :)

Du har godt nok styr på meget :biggrin: Er især helt vild med de engangskameraer du har fået fingre i. Hvor har du købt dem henne?

Super flot at du har tabt dig - og hold endelig fat i den motivation du har nu. Den er altafgørende :thumbsupsmileyanim:

Hilsen en kæmpe Wii-fan -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! Så er der styr på det meste :thumbsupsmileyanim: Rigtig fine kjoler og sko... Kan godt lide dine diademer, overvejer selv at skal have diadem, men kan ikke rigtig bestemme mig... så det er godt at der er et halvt år tilbage endnu :) Over hvor lang tid har du tabt 11,1 kg?

Ja jeg bestemte mig også for at jeg ikke ville have diadem men da jeg så så dem på ebay og de kun kostede 75 kr pr diadem, så kan man da ikke lade vær med lige at købe dem.. Det jo for billigt.. :biggrin:

Det er da for vildt.... Er det så kostomlægning og motion der gør det alene, eller tager du nogle piller ved siden af???

Nej det er udelukkende kostomlægning og masser af motion, jeg motioner kun på min wii en time om dagen og så går jeg i børnehave/dagpleje med mine børn og går ned efter dem igen (i alt 1,5km) Det er rigtig dejligt..

0

Del dette indlæg

Sikke mange fine ting, du har fået købt :thumbsupsmileyanim:

Og stort tillykke med dit flotte vægttab, det er bare vildt imponerende :biggrin: Hvor meget vil du gerne nå at tabe i alt inden brylluppet?

Hej TanjaT..

Jeg er meget motiveret og tror på det nok skal lykkes.. Min fantasi er at alle gæster skal tabe mundtøjet når jeg går op ad kirkegulvet, for halvdelen af vores familie kommer over fra sjælland, så dem ser vi ikke tit og regner ikke med jeg ser dem inden brylluppet, så det har jo kun set mig som den tykke Sara.. Så vil give dem en kæmpe overraskelse når jeg går ind af gulvet 25 kg lettere og i drømme kjolen.. :denmarkflag:

Ej, hvor er det bare sejt. Jeg ville gerne være der på dagen og se deres kæber ramme jorden, når du kommer ind i kirken lettere og smukkere end nogensinde. Det bliver da bare superfedt -HAHA- Og dejligt at det går "let" for dig, fordi du har verdens bedste motivation :)

Jeg glæder mig til at følge dit videre vægttab, det er jo rigtig inspirerende for os andre at høre om :)

Tark for rosen.. Jamen jeg kan heller ikke vente med at se deres ansigter.. :thanks: Jeg skal nok sidde et før og efter billed ind så snart jeg har fået min kjole.. :D Så kan i se den vidunderlige forandring..

0

Del dette indlæg

Hej - jeg vil da også lige sige velkommen :)

Du har godt nok styr på meget :biggrin: Er især helt vild med de engangskameraer du har fået fingre i. Hvor har du købt dem henne?

Super flot at du har tabt dig - og hold endelig fat i den motivation du har nu. Den er altafgørende :thumbsupsmileyanim:

Hilsen en kæmpe Wii-fan -HAHA-

Jeg har købt engangs kameraerne HER

Kram Sara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest stort tillykke med det store vægttab - hvor er du bare sej!!! :thumbsupsmileyanim:

Sikken nogle fine brudepigekjoler du har købt.. må man spørge hvor gamle brudepigerne er og hvad du måtte slippe for kjolerne + levering?

De er simpelthen bare så flotte!

0

Del dette indlæg

Først og fremmest stort tillykke med det store vægttab - hvor er du bare sej!!! :thumbsupsmileyanim:

Sikken nogle fine brudepigekjoler du har købt.. må man spørge hvor gamle brudepigerne er og hvad du måtte slippe for kjolerne + levering?

De er simpelthen bare så flotte!

Selvfølgelig må du spørge.. :) Jeg har fået kjolerne syet hos Inch by inch efter et billed og jeg gav 2200 kr for begge kjoler inkl. levering.. Mine store brudepige er min bedste veninde på 24 år og den lille er min datter på 5 år..

Kram Sara

0

Del dette indlæg

Hej piger..

Så vil jeg da lige opdatere lidt herinde..

Jeg er faktisk rigtig godt med, jeg har fået lavet vores risposer, Quiz, menukort, og bordkort færdige.

Ellers er der ikke sket så meget, har mest passet arbejde og børn, Kenneth er på udligger arbejde den næste mdr så jeg har nok at se til herhjemme selv men 2 børn..

Ellers går det super med mit vægttab.. Jeg har smidt 20 kilo siden starte, i skal da os lige se billeder.

Det første billed er fra kurens 1. dag.. :/ Da siger vægten 107 kg, det andet billed er fra idag hvor vægten siger 87 kg.. :unsure:

post-41008-1269339163.jpg

post-41008-1269339170.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer