AmalieAmalie

Jer med voksne brudepiger

28 indlæg i dette emne

Vi skal ha 2 brudepiger... min niece på 4 år og min kommende husbonds søster på 18...

MEN hvilken kjolen har i valgt til jeres voksne brudepiger???

Fordi den ældste brudepige vil jo gerne ha noget smart på, men jeg synes kjolen skal være knælang.. den må gerne være stropløs.. men synes de der kjoler gympigerne går i byen i nu er ALT for korte til bryllup....

Og hun synes at hun kommer til at ligne en lille pige hvis den er længere.... :)

Ved ikke hvad jeg skal gøre,.... det er jo hende der skal gå i den, men vil bare gerne have at den ikke er for kort og stram... ?

Hvad har i gjort???

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

svaret er da at tage hende med ind og kigge på gallakjoler :-), man kan sagten finde flotte kjoler hos mange brudekjoleforretninger. Så kig på nettet over dem, der ligger i nærheden af dig, og se, hvad de har af gallakjoler. De findes jo både i korte, lange, vilde og knap så prinsesseagtige :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kærestes mormor er skrædder, så hun skal sy kjolen... vi skal bare være enige om hvordan den skal se ud... jeg har fundet 10 stk. på nettet, som jeg har sendt til hende.. og spurgt om hun kan lide en af dem.. svaret var klart NEJ!... sagde til hende at hun så kunne prøve at finde nogle links til kjoler hun kunne lide.. MEN har ingen links fået.. selvom jeg har rykket flere gange for dem :)

Her kan i se de 10 kjoler jeg har fundet... synes da ingen af dem er damede eller barnlige??

Kjolen skal være lyserød, da de to piger skal være i samme farve + jeg skal ha lyserødt bånd på min kjole også.. :thumbsupsmileyanim:

http://tinypic.com/view.php?pic=ngahl1&s=6

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kærestes mormor er skrædder, så hun skal sy kjolen... vi skal bare være enige om hvordan den skal se ud... jeg har fundet 10 stk. på nettet, som jeg har sendt til hende.. og spurgt om hun kan lide en af dem.. svaret var klart NEJ!... sagde til hende at hun så kunne prøve at finde nogle links til kjoler hun kunne lide.. MEN har ingen links fået.. selvom jeg har rykket flere gange for dem :thumbsupsmileyanim:

Her kan i se de 10 kjoler jeg har fundet... synes da ingen af dem er damede eller barnlige??

Kjolen skal være lyserød, da de to piger skal være i samme farve + jeg skal ha lyserødt bånd på min kjole også.. :)

http://tinypic.com/view.php?pic=ngahl1&s=6

Hmm- synes hun er en smuuule kræsen- de er super søde de kjoler du har fundet, og der er da min. 2 jeg selv ville hoppe i med det samme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes du skal ringe til hende, og i sammen tager ud og kigger på div. gallakjoler, så i begge kan få ide om, hvad der passer til hendes kropsbygning, her kan i samtidig også finde frem til, hvilken type kjole der skal laves til hende. Gør det til en rigtig tøsetur, så er hun helt sikkert mere medgørelig. Og bliver hun ikke det, så må hun jo få af vide, at det er sådan som du gerne vil have det, da det er dit bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have mine to søstre som brudepiger. De er til den tid 19 og 20, så det er nogenlunde samme aldersgruppe. De skal også have korte kjoler på - formentligt til lige over knæet, så det bliver nogenlunde anstændigt :thumbsupsmileyanim: Jeg har givet dem lov til selv at bestemme farven og vi ender nok med en meget enkel kjole med et bånd omkring livet.

Prøv at tage hende med ud på en shoppingtur. Mange butikker ihvertfald i København har gallakjoler og selvom de fleste er lange, findes der også korte. På den måde kan I også få snakket om hvad der er galt med de kjoler hun ikke kan lide - er det formen, farven, udskæringen eller noget helt andet? Så får I måske sporet jer ind på hvad hun gerne vil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ha 2 brudepiger... min niece på 4 år og min kommende husbonds søster på 18...

MEN hvilken kjolen har i valgt til jeres voksne brudepiger???

Fordi den ældste brudepige vil jo gerne ha noget smart på, men jeg synes kjolen skal være knælang.. den må gerne være stropløs.. men synes de der kjoler gympigerne går i byen i nu er ALT for korte til bryllup....

Og hun synes at hun kommer til at ligne en lille pige hvis den er længere.... :(

Ved ikke hvad jeg skal gøre,.... det er jo hende der skal gå i den, men vil bare gerne have at den ikke er for kort og stram... ?

Hvad har i gjort???

HUUG

vores brude pige kiggede og på kjoler der gik til over knæet og jeg syntes de skulle gå til under knæét.

og hun betalte selv, så kunne ikke kræve vildt meget jo.

men det endte med at hun skulle have en lang "galla gjole på fra lilly i lilla.

de havede kjoler til 500kr i okt. så det kan være i måske kan købe en brugt ???? til ingen penge.

jeg frygtede dog en af vores gæster hvad hun dukkede op i for hun gå kun i de rigtige korte kjoler der går lige til under ballen :)

(og det kom hun selvfølgelig også i :rolleyes: )

og det syntes jeg bare ikke høre til, til et bryllup.

det er for mig mangle på respekt at komme i sådanne noget tøj. det er ikke pænt.

det høre til om lørdag på et diskotek.

men hvorfor ikke prøve og være ærlig at sig. at du ikke syntes det høre til. eller er prænt måske ibyen men ikke til brylluppet.

sådanne er det jo at være brude pige det handler ikke om en selv men bruden. og hvis man vil være brude pige må man jo være åben for det bruden vil have.

jeg er glad for min brude pige ikk gik i de helt korte kjoler. for så havede hun sku ikke fået lov til at være brude pige :biggrin:

Redigeret af miafalck
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

syntes de kjoler du har findet er vildt flotte.

og hun er lidt for meget når hun slet ikke samarbejder.

prøv at ring til hende og bede om de links ellers så vælger du en til hende ;)

men ja evt en tøse tur. og så kig på sko til :):biggrin:

det kan være det hjælper. hihi...

men ellers havede jeg måtte beklage og sige så måtte hun være alm gæst.

for jeg havede ikke taget en mini dress med op at kirke gulvet :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er i søde allesammen :biggrin:

Og tror virkelig der er nogle kjoler imellem som jeg vil prøve at sende billeder af til hende :)

Som sagt syr min kommende husbonds mormor selv kjolen som brudepigen skal ha på, så skal bare finde billede.. vi skal ikke købe noget som helst...

Er også ved at være lidt træt af at hun opfører sig sådan, :rolleyes: For egentlig skulle man da bare være glad og beæret over at blive valgt til brudepige, skulle man ikke???

Jeg ville da være meget åben overfor hvad bruden ønsker, hvis det var mig....

Det er som om hun virkelig er bange for at hun ikke bliver lækker nok i kjolerne.... men altså, betyder det så meget denne ene dag?....

Hmm, ved det ikke... bliver bare lidt frustreret ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde allesammen :biggrin:

Og tror virkelig der er nogle kjoler imellem som jeg vil prøve at sende billeder af til hende :)

Som sagt syr min kommende husbonds mormor selv kjolen som brudepigen skal ha på, så skal bare finde billede.. vi skal ikke købe noget som helst...

Er også ved at være lidt træt af at hun opfører sig sådan, :rolleyes: For egentlig skulle man da bare være glad og beæret over at blive valgt til brudepige, skulle man ikke???

Jeg ville da være meget åben overfor hvad bruden ønsker, hvis det var mig....

Det er som om hun virkelig er bange for at hun ikke bliver lækker nok i kjolerne.... men altså, betyder det så meget denne ene dag?....

Hmm, ved det ikke... bliver bare lidt frustreret ;)

tænk på i usa der køber bruden kjolerne. og de har bare at hoppe i de kjoler ellers er de ikke brude piger.

så hvis hun ikke selv skal betale noget som helst så ville jeg finde den kjole jeg syntes om ville passe til mit bryllups og så vise hende at det er den kjole det er.

og når hun ikke sender link eller noget som helst. så hjælper hun jo heller med at gøre noget for i kan finde en kjole...

tror ikke rigtigt hun ved hvad hun vil og ikke vil og siger bare nej, for hun skal være død sexede men hun skal jo ikke score. det er vel en "familie" fest.

og man er pænt og anstændig klædt på. ;)

(prøv at printe alle de "grimme" kjoler ud en anden bruger havede fundet. og hvis hende dem hihiihih

så mit svar.. find en kjole og sig her vi skal have taget målene for det er denne kjole du skal have på ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er i søde allesammen :biggrin:

Og tror virkelig der er nogle kjoler imellem som jeg vil prøve at sende billeder af til hende :rolleyes:

Som sagt syr min kommende husbonds mormor selv kjolen som brudepigen skal ha på, så skal bare finde billede.. vi skal ikke købe noget som helst...

Er også ved at være lidt træt af at hun opfører sig sådan, :( For egentlig skulle man da bare være glad og beæret over at blive valgt til brudepige, skulle man ikke???

Jeg ville da være meget åben overfor hvad bruden ønsker, hvis det var mig....

Det er som om hun virkelig er bange for at hun ikke bliver lækker nok i kjolerne.... men altså, betyder det så meget denne ene dag?....

Hmm, ved det ikke... bliver bare lidt frustreret ;)

Jeg kan godt forstå at du er frustreret og hun er også urimelig. Men hun er teenager og hendes perspektiv er anderledes. Så derfor betyder det rigtigt meget for hende at hun er lækker - denne dag og alle andre dage HUUG

Når jeg foreslår at I skal tage ud og kigge på kjoler, er det ikke for at købe noget, men for at I kan få sporet jer ind på en type kjole, som I begge to kan lide. Ofte er kjoler jo også helt anderledes, når man først kommer i dem og måske kan det være med til at give hende en fornemmelse af at hun godt kan blive lækker uden at være i lårkort.

Jeg håber I kommer frem til en løsning før hun driver dig helt til vanvid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer