Dbrix

Skulderlangt hår

20 indlæg i dette emne

Jeg har pt. lidt længere end skulderlangt hår, i hvert fald når jeg flader mine naturlige krøller og så er det tyndt...

Jeg kæmper en kamp for at få det længere til brylluppet om 7 mdr. og det også nok blive længere. Jeg er fra naturens side Stryhns grovhakket, let brændt.

Satser på en blanding af lidt m´ørkede end min naturlige farve suppleret med en masse gyldne/lyse og røde striber.

Men jeg er lost hvad frisure angår og håber nogen af jer andre zillaer kunne hjælpe mig med noget inspiration. Jeg har slet ikke tålmodigheden til at sidde og surfe og aner praktisk talt ikke hvor jeg skal begynde og slutte?!

Der ligger et billede af mig i min planlægningstråd, men jeg er ikke helt stiv i, hvordan jeg smider et link til den, som I andre gør det.... Igen det med tålmodigheden.... Ikke min bedste ven!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej kan du lægge et billed ind af dig selv og håret :biggrin: så kommer jeg gerne med forslag til et lækkert hår

Dette billede er fra min planlægningstråd og det er fra juli 2009. Mit hår er længere nu og bliver forhåbentlig længere inden brylluppet.

Jeg prøver lige at lede på computeren her på jobbet og ellers smider jeg flere på når jeg kommer hjem.

post-37401-1263297988.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smider lige et par billeder mere ind, 2 fra kjoleprøvning i september og 1 fra november efter brug af glatjern (der fornemmer man længden eller mangle på samme samt hvor tyndt det er). Min kæreste kan godt lide, når jeg har sat mit hår op, så det er det jeg går efter.

post-37401-1263310470.jpg

0

Del dette indlæg

11470.updo.jpgcate-blanchett-hairstyle-2008-cannes-film-festival2.jpg

Og der er mange flere billeder på google billeder... :biggrin:

Hej lilsmir,

Tak for billeder til inspiration, det ser dog ud som om at "modellerne" har en del længere hår end mig og bare mere hår, mit hår er træls tyndt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et til....

Glemte helt at se på håret - så på kjolen og det smukke slør i stedet :)

:biggrin: ja sløret er også super flot, men desværre for dyrt ift. vores budget (1.500 kr. brugt, nypris 3.000 kr - tror stadig det er til salg).

0

Del dette indlæg

Mit hår er en anelse længere end dit. Min frisør, mener sagtens, mit kan nå at blive langt nok, til at det kan blive sat op (jeg skal giftes om 4 mdr.). Hun siger, at man kan gøre så mange ting, så det både ser længere ud og fylder mere. Så mon ikke der er håb forude for dig også

0

Del dette indlæg

Mit hår er en anelse længere end dit. Min frisør, mener sagtens, mit kan nå at blive langt nok, til at det kan blive sat op (jeg skal giftes om 4 mdr.). Hun siger, at man kan gøre så mange ting, så det både ser længere ud og fylder mere. Så mon ikke der er håb forude for dig også

:biggrin: jo det må vi da håbe... Blev bare inspereret af alle de andre zillaer som smider forslag af frisure ind i deres planlægningstråde...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer