horsted

Hjælp....

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej din stakkels......

har selv lige ligget i 2 dage med feber og ondt i halsen, og lige så pludseligt som det kom, lige så hurtigt gik det væk igen.

Men altså jeg levede at the, panodil zapp og søvn, søvn og atter søvn......

Snup en rom-toddy eller lignende.. Hot te, men et eller andet krads i 

go' ide...... glemmer aldrig engang jeg skulle skrive en stil om den danske regering (jeg gik i 9 kl.) jeg fik feber dagen før stilen skulle afleveres....... min mor lavede mig en romtoddy og jeg skrev en stil som jeg fik et 10 tal for :respekt::super:

Rigtig god bedring og tillykke med brylluppet :lol:

knus p.nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STAKKELS dig!! :bamsekram:

Echinemin (Ved ikke om det er stavet rigtigt) men det er der nogen der siger er heeeelt fantastisk. Kan købes i Matas.

Personligt ville jeg lægge mig under dynen med the og panodil, og så bruge godt med Xymelin, Illiadin eller lign. til næsten.

Men nøøøøøøøj hvor har jeg dog ondt af dig!!!

PS

Husk en god pudder/cremepudder til at nedtone evt. Rudolfeffekt på dagen!!!

:bamsekram:

Redigeret af Cillekat
0

Del dette indlæg

STAKKELS dig!! :bamsekram:

Echinemin (Ved ikke om det er stavet rigtigt) men det er der nogen der siger er heeeelt fantastisk. Kan købes i Matas.

Personligt ville jeg lægge mig under dynen med the og panodil, og så bruge godt med Xymelin, Illiadin eller lign. til næsten.

Men nøøøøøøøj hvor har jeg dog ondt af dig!!!

PS

Husk en god pudder/cremepudder til at nedtone evt. Rudolfeffekt på dagen!!!

:bamsekram:

Echinea Force er der noget, der hedder.

Har personlig ikke meget fidus til det, men nogle påstår det virker, så... - hvorfor ikke?

Jeg var ved at dørke på min skiferie og der var opskriften:

Ipren for feber/hovedpine- evt. i kombi med Panodil - 2 af hver. (Det gør du kun 1 gang i døgnet)

Zymelin/Otrivin for snotten

The/varme drikke med/uden sprut

En morgensnaps

Jeg er blevet meget OBS på panodiler, da de ikke bare er temmeligt usunde for gravide, men også for folk, der gerne vil være gravide.

Det viste en svensk undersøgelse for nogle måneder siden.

Min praktiserende læge siger lange varme brusebade, for den varme damp får snotten til at opløse sig, så du bedre får det ud.

Foundation/pudder og sager kan tage den værste Rudolf.

Cheer up - det skal nok gå!

:lol: KarenV

0

Del dette indlæg

Årh-pus...

Æv bæv, men mit råd er også- dynen og næsespray!!

Og glem ikke tankens vilje, sig hele tiden til dig selv "jeg har det bedre", "når jeg vågner imorgen er det væk"... Jeg bilder nogen gange mig selv ind at det virker... :respekt:

Men uanset så vil du nyde din dag, du vil forhåbentlig slet ikke lægge mærke til en smule dryptud, bare skjul den godt som de andre siger med lidt pudder osv.

Og hav en rigtig god dag :lol:

H taz

0

Del dette indlæg

¨Jeg synes disse dråber hjælper. Du skal bare putte x antal dråber i et glas vand, og så gå og sippe lidt af det over et par timer.

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg kan kun tilslutte mig alt det ovenstående, men noget af det allerbedste er nu at putte under en varm dyne og sove/svede det af.

Håber da at du når at blive nogenlunde frisk og ikke får rudolfnæse. Hvis du skal pudse næse hele tiden så køb evt. papirlommetørklæder med vaseline eller hvad det nu er der er på, så bliver man ikke så rød og hudløs.

0

Del dette indlæg

Jeg er blevet meget OBS på panodiler, da de ikke bare er temmeligt usunde for gravide, men også for folk, der gerne vil være gravide.

Det viste en svensk undersøgelse for nogle måneder siden.

Hej Karen - og alle andre :lol:

Panodilerne er nu ganske uskadelige - det man ska' passe på under graviditet / ønsket om graviditet, er ipren!

KH

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag paracetamol, højst 1 g x 4. Kamille the med honning, vitaminpille + C-vitamin.

Det aller vigtigste er vand og søvn!!!!!!!!!!

-Og husk at bruge gode, bløde lommetørklæder til næsen, så den ikke bliver rød til den store dag!

God bedring

Knus Muller

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer