mille1981

Fotograf Roskilde

8 indlæg i dette emne

Vi er blevet enige om at vi gerne vil have en professionel fotograf til at tage vores officielle bryllupsbilleder. Til receptionen og festen får vi en hobby-fotograf til at fotografere, så vi har kun brug for en fotograf i 1-2 timer.

Jeg vil derfor høre, om I kan anbefale en fotograf til on location-billederne omkring Roskilde og evt. til kirken til max. 2.500 kr. incl. billederne på CD-rom. Jeg har kig på et par stykker, men man vil jo altid gerne høre andre erfaringer og anbefalinger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er blevet enige om at vi gerne vil have en professionel fotograf til at tage vores officielle bryllupsbilleder. Til receptionen og festen får vi en hobby-fotograf til at fotografere, så vi har kun brug for en fotograf i 1-2 timer.

Jeg vil derfor høre, om I kan anbefale en fotograf til on location-billederne omkring Roskilde og evt. til kirken til max. 2.500 kr. incl. billederne på CD-rom. Jeg har kig på et par stykker, men man vil jo altid gerne høre andre erfaringer og anbefalinger :loveboard:

Hej :cheerleader3:

Prøv at se siden der hedder ..... www.Hjertefoto.dk ...... Ham kan jeg klart anbefale, han har taget nogle fabeagtige billeder af min to piger på 20 og 22 og han skal helt sikkert tage billeder til vores bryllup ....og så er han ikke så dyr :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er også på vores liste. Dejligt at høre I har gode erfaringer med ham! Hvor i landet befinder han sig? Det synes jeg nemlig ikke jeg kan se på hans hjemmeside...

Tror det er København ;) Det var derinde mine piger blev fotograferet ;) Jeg bor i Avedøre og har bestilt ham, så mon ikke han også kommer til dig ;)

0

Del dette indlæg

Jeg vil derfor høre, om I kan anbefale en fotograf til on location-billederne omkring Roskilde og evt. til kirken til max. 2.500 kr. incl. billederne på CD-rom. Jeg har kig på et par stykker, men man vil jo altid gerne høre andre erfaringer og anbefalinger :cheerleader3:

Hej mille1981

Vores fotograf var pifoto fra Slagelse og han var med os hele dagen. Han tog nogle helt fantastiske billeder af os til vores bryllup i 2007. Jeg kan kun anbefale ham. Du kan tjekke ham ud her http://www.pifoto.dk

Mit råd:

Spar ikke på jeres bryllupsfotografen!

Husk at billederne fra netop denne dag kan man ikke tage om!

Du kan også se her http://bryllupsklar.dk/bryllup/bryllupsfotograf.htm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer