Helle_75

Godt og billigt sted omkring Vejle

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

kan klart anbefale Hotel Pejsegården i Bræstrup lidt nord for Horsens mod Silkeborg. Vi holdte vores bryllup og servicen og maden var bare i top. Du kan evt. læse både min planlægningstråd om, hvor meget de hjalp os op til brylluppet og læse min bryllupsberetning, om servicen og maden og det hele. Der er link til begge dele i min signatur :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Svigerinde og Svoger de holdt deres fest på Munkebjerg hotel i Vejle i august 2009. Det var en super fed fest og de er utrolige professionelle og maden var fantastisk. Jeg mener ikke at kuvertprisen var særlig dyr. Jeg kan huske ejg blev overrasket over hvor billigt det var, taget belligenheden i betragtning og udsigten. Er I de første der bestiller bryllupsfest den dag i skal giftes, så får i brudesuiten med gratis. Den er virkelig luxus og med udsigt ud over bugten. Desuden kan de gæster der så har lyst også booke værelse på hotellet og så kan i jo spise morgenmad sammen dagen efter. Det gjorde vi og det var en super hyggelig måde at afslutte festen på.

Jeg kan kun anbefale Munkebjerg Hotel :(

:)

0

Del dette indlæg

Min Svigerinde og Svoger de holdt deres fest på Munkebjerg hotel i Vejle i august 2009. Det var en super fed fest og de er utrolige professionelle og maden var fantastisk. Jeg mener ikke at kuvertprisen var særlig dyr. Jeg kan huske ejg blev overrasket over hvor billigt det var, taget belligenheden i betragtning og udsigten. Er I de første der bestiller bryllupsfest den dag i skal giftes, så får i brudesuiten med gratis. Den er virkelig luxus og med udsigt ud over bugten. Desuden kan de gæster der så har lyst også booke værelse på hotellet og så kan i jo spise morgenmad sammen dagen efter. Det gjorde vi og det var en super hyggelig måde at afslutte festen på.

Jeg kan kun anbefale Munkebjerg Hotel :(

:)

Jeg har også været til min fætters bryllup på Munkebjerg Hotel, og det var bare vildt godt... super lækkert med terrasse, hvor man kan sidde ude inden middagen går igang, og så er udsigten jo helt fantastisk ! :cheerleader3: - og et rigtig flot sted at få taget billeder!

0

Del dette indlæg

Prøv at søg på Skyttehuset.

Det er rimelige priser og ligger lige ved vandet.:

Et fantastisk sted at få taget billeder, super flot beliggenhed, har altid drømt om at få taget bryllupsbilleder der :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ellers er der også Hotel Bredehus i Bredsten, hvor min konfirmation blev holdt.. ja mange år siden..hehe..der er helaftensarramgement fra 550 kr. se evt link link

Min lillebror og min en af mine fætre's konfirmationer blev holdt på hotel Park Inn/Vejle Center Hotel... kan helt huske hvad det hedder nu.. men det ligger jo lige ned til Vejle å, så det er rigtig lækkert, men stadigvæk tæt på byen. Festpakke fra 495 kr.VEJLPAR5.jpg

Hvis I er mere til idylliske omgivelser, så er der også Grejsdalens Hotel, som ligger i det smukke Grejsdalen, hvor der er priser fra 460 kr.

Hotel.jpg

Opdaekninger2006009.jpg

Redigeret af Celina Catharina
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer