FrkHelle

Bryllupsmesse

13 indlæg i dette emne

De der onlinebilletter til bryllupsmesse, betaler man og printer og så er det ens billet, eller får man noget tilsendt?

Jeg tror man bare skal printe mens L tror, at man får billet tilsendt pga navn og adresse.

Hilfe!! Skal lige vide, om vi skal købe hjemmefra eller ej.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der står inde på"den store dag.dk" at man kan købe en billedet til par (2 personer) - tror I man kan slippe igennem som par hvis man skal derind med en veninde?? Der står jo ikke noget om at det skal være en dreng og pige.

Jeg regner med at købe til mig og min veninde. Tvivler på de spørger om det er ens partner (man kan jo være lesbisk ;)).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netop hjemvendt fra bryllupsmessen i Bella Center kan jeg bidrage med lidt oplysninger:

På par-billetter sparer man kr. 10,- ved at købe dem online hjemme fra. De skal printes og medbringes.

Den store fordel ved onlinebilletterne er, at køen ved indgangen er meeeeeeeeeeget kortere, hvilket ikke er uvæsentligt i denne kulde!!! :thumbsupsmileyanim:

God fornøjelse til jer - det er super-skønt at være derinde!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste og jeg har været til messe i Bella idag... Det kostede 80,- p.p. i døren. Mener ellers at der står 90,- p.p. på hjemmesiden :cheerleader3:

Jeg syntes det var en lidt skuffende oplevelse. Der var kjoler, kager, lokaler og vielsesringe, men ikke rigtig noget anderledes, spændende, nyt...

Dog inspirerede en af kagekompagniets kager os til, at lave en lille smule om på et af lagene i vores bryllupskage. Den var lidt cool :thumbsupsmileyanim: Og så fik jeg snakket med en brudekjoledesigner om kjole til min datter. Jeg spurgte nemlig undrende til, hvorfor ingen af udstillerne havde brudepigekjoler med på messen? - Jeg havde håbet på, at kunne købe en derude med rabat. Jeg vil nemlig ikke give mere end 500,- for den. Og så fortalte hun mig, at dels syntes hun, at de fleste brudepigekjoler ikke er særlig pæne (hvilket jeg totalt måtte give hende ret i :thumbsupsmileyanim:) og at hun derfor ikke vil have dem hængende i sin butik og dels vælger langt de fleste, at få syet kjoler der ligner brudekjolen detaljemæssigt :denmarkflag:

Jeg tror messen havde inspireret til meget mere, hvis vi havde besøgt den tidligere i planlægningen.

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kæreste og jeg har været til messe i Bella idag... Det kostede 80,- p.p. i døren. Mener ellers at der står 90,- p.p. på hjemmesiden :cheerleader3:

Jeg syntes det var en lidt skuffende oplevelse. Der var kjoler, kager, lokaler og vielsesringe, men ikke rigtig noget anderledes, spændende, nyt...

Dog inspirerede en af kagekompagniets kager os til, at lave en lille smule om på et af lagene i vores bryllupskage. Den var lidt cool :thumbsupsmileyanim: Og så fik jeg snakket med en brudekjoledesigner om kjole til min datter. Jeg spurgte nemlig undrende til, hvorfor ingen af udstillerne havde brudepigekjoler med på messen? - Jeg havde håbet på, at kunne købe en derude med rabat. Jeg vil nemlig ikke give mere end 500,- for den. Og så fortalte hun mig, at dels syntes hun, at de fleste brudepigekjoler ikke er særlig pæne (hvilket jeg totalt måtte give hende ret i :thumbsupsmileyanim: ) og at hun derfor ikke vil have dem hængende i sin butik og dels vælger langt de fleste, at få syet kjoler der ligner brudekjolen detaljemæssigt :denmarkflag:

Jeg tror messen havde inspireret til meget mere, hvis vi havde besøgt den tidligere i planlægningen.

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

Hm.. kan se du er fra KBH.. gik i går forbi en butik på Nørregade i indre København, hvor der ligger en butik, hvor de har nogle vildt søde kjoler i vinduet, bla lyserød og hvid og de kører netop tilbud lige nu og de kjoler jeg så kostede ca 500, vist lige lidt under.

Den kan anbefales!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg har været til messe i Bella idag... Det kostede 80,- p.p. i døren. Mener ellers at der står 90,- p.p. på hjemmesiden :denmarkflag:

Jeg syntes det var en lidt skuffende oplevelse. Der var kjoler, kager, lokaler og vielsesringe, men ikke rigtig noget anderledes, spændende, nyt...

Dog inspirerede en af kagekompagniets kager os til, at lave en lille smule om på et af lagene i vores bryllupskage. Den var lidt cool :thumbsupsmileyanim: Og så fik jeg snakket med en brudekjoledesigner om kjole til min datter. Jeg spurgte nemlig undrende til, hvorfor ingen af udstillerne havde brudepigekjoler med på messen? - Jeg havde håbet på, at kunne købe en derude med rabat. Jeg vil nemlig ikke give mere end 500,- for den. Og så fortalte hun mig, at dels syntes hun, at de fleste brudepigekjoler ikke er særlig pæne (hvilket jeg totalt måtte give hende ret i :cheerleader3: ) og at hun derfor ikke vil have dem hængende i sin butik og dels vælger langt de fleste, at få syet kjoler der ligner brudekjolen detaljemæssigt :cheerleader3:

Jeg tror messen havde inspireret til meget mere, hvis vi havde besøgt den tidligere i planlægningen.

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

Hm.. kan se du er fra KBH.. gik i går forbi en butik på Nørregade i indre København, hvor der ligger en butik, hvor de har nogle vildt søde kjoler i vinduet, bla lyserød og hvid og de kører netop tilbud lige nu og de kjoler jeg så kostede ca 500, vist lige lidt under.

Den kan anbefales!

Mange tak :thumbsupsmileyanim: Jeg så den godt igår, da vi var på Blue bar og spise brunch... Håber der er en kjole til hende. Ellers må jeg bare have min brudekjoleskrædder til at sy hende en.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer