gæst1

Photoshop

6 indlæg i dette emne

Beklager at dette er et mærkeligt spørgsmål, men kan se, at mange af jer laver indbydelser osv. i Photoshop...

Og det vil jeg da gerne prøve også... Men hvor køber man programmet (for det er vel ikke automatisk på computeren?) eller kan man downloade det? Og i så fald hvor og i hvilken udgave, så jeg ikke downloader noget skidt...

Er det nemt nok at gå til så? Hvis bare man prøver sig frem?

På forhånd tak, og beklager det lidt dumme spørgsmål...

Kh Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

photoshop kan købes via adobes hjemmeside adobe.dk, direkte link http://www.adobe.com/dk/products/photoshop.../?promoid=BPBFB

om det er let at gå til afhænger nok af om du er vandt til at bruge lignende programmer. Det kræver en del at skulle bruge det fuldt ud, men nu har jeg efterhånden brugt det en del år, og føler mig godt tilpas i programmet og meget af det har jeg lært ved at bruge tutorials og læst mig frem til på nettet. Dog har jeg lært alle grundprincipper på min uddannelse, men tror som godt man kan lære det selv hvis man gider bruge tid på det. Programmet kan i hvert fald anbefales rigtig meget :thumbsupsmileyanim:

Har dog hørt flere sige at man kan downloade lignende programmer gratis der kan mange af de samme ting, men kender ikke noget til dem da jeg kun har brugt photoshop, illustrator og Indesign (endnu to adobe programmer der er helt fantastisk til layout og tegning) til design af mine invitationer, da jeg i forvejen havde alle 3 programmer liggende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som de andre piger skriver - så er det et meget dyrt program.

MEN der findes os en "light" udgave... med lidt færre funktioner - men som stadig kan en masse... det hedder Photoshop Elements :thumbsupsmileyanim:

Du kan på adobes hjemmeside downloade en trial version som varer i 30 dage.. og ja så kn man jo få et indblik i om det er noget man kan lide eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer