SørenogAnette

SørenogAnettes Bryllup

341 indlæg i dette emne

:kiss: Dejligt at høre fra dig!! Har virkelig savnet nogle små kvæk!

Kan godt forstå, at I frygter 15/5 og synes I har fundet en fornuftig løsning, så I får festet lidt uformelt. Har I så inviteret de samme, som I vil invitere til bryllup, når det engang er, eller kun venner, eller hvad har I gjort?

Krydser SÅ meget fingre for, at du bliver tilkendt fleksjob i næste uge! Det er virkelig en lettelse at få sin bevilling, selvom det ser lidt sort ud mht job (i hvert fald her i Kolding).

Jeg skriver kvækker ikke så tit herinde for det gør lidt ondt at være herinde:0) Jeg savner også at være herinde og skrive med og glæde mig sammen med alle herinde.. Men det må vente til vi finder en ny dato.. Søren har sagt han vil fri til mig igen så vi kan lægge det andet bag os, Jubiii mon jeg får en stor diamantring hehe..

Vores fest bliver bare for venner og vi kalder det forårsfest og for kærlighed mellem mennesker :0)

Jeg er da ked af det er svært at få fleks i Kolding, jeg krydser alt for at du snart får job :0)

Her er det sikkert også svært men jeg vil søge alt hvad jeg kan søge, som Søren siger jeg vil ikke stoppe før jeg har fået et job så pas på arbejdsgivere hihi.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det kedelig at læse at i har udskudt jeres bryllup (er langt bagud)

men jeg tager hatten af for jer og nu er den 07april jo lige om lidt...

jeg krydser fingre for dig (og jer)

og sender en masse varme knuz og tanker i jeres retning.

0

Del dette indlæg

Tak Bobo

Det varmer at du du har overskud til andre :0)

Ja det er snart den 7 april og så skal jeg bare søge alle de jobstillinger jeg kan søge :0)

Knus

0

Del dette indlæg

Tak Bobo

Ja det er snart den 7 april og så skal jeg bare søge alle de jobstillinger jeg kan søge :0)

Knus

jeg håber virkelige at du finder noget hurtigt... så jeg sidder med krydssede fingre fra den 5 til den 8april (håber der er andre der gider lave mad for mig :kiss: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Bobo

Knus

jeg håber virkelige at du finder noget hurtigt... så jeg sidder med krydssede fingre fra den 5 til den 8april (håber der er andre der gider lave mad for mig :kiss: )

Tak :0)

0

Del dette indlæg

Avs, - det var da godt jeg så din tråd, så jeg ikke var troppet op i en tom kirke ;)

Bedårende vapser, begge to - skulle hilse fra Emma & Anthon Berg og sige de godt må komme med hvis I engang farer vild og besøger os :kiss:

*kram* Oldie-damen

Lille anthon & store Emma

20463_252392661682_762066682_3215811_8044527_n.jpg

Og så blev Anthon lidt større *g*

20463_252390136682_762066682_3215799_3834646_n.jpg

Hvilken race er Anton. Han ser bare rigtig skøn ud!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Avs, - det var da godt jeg så din tråd, så jeg ikke var troppet op i en tom kirke ;)

Bedårende vapser, begge to - skulle hilse fra Emma & Anthon Berg og sige de godt må komme med hvis I engang farer vild og besøger os :kiss:

*kram* Oldie-damen

Lille anthon & store Emma

20463_252392661682_762066682_3215811_8044527_n.jpg

Og så blev Anthon lidt større *g*

20463_252390136682_762066682_3215799_3834646_n.jpg

Hvilken race er Anton. Han ser bare rigtig skøn ud!!

Jeg ved det ikke da det er broken der ejer ham :0)

0

Del dette indlæg

Kære Anette

Det er længe siden jeg har været herinde, men har sat mailen til at tracke din tråd. Jeg er ked af at læse at i har måtte skyde dagen ud i fremtiden, men jeg er tilgengæld sikker på at når dagen oprinder, så får i den dag i har drømt om og tænkt på. Intet mindre!!

Her ligger brylluppet i NYC stadig frisk i hukommelsen og vi sysler stadig med billeder, tanker og drømme om at tage tilbage igen. Jeg er i mellemtiden blevet færdiguddannet og står faktisk foran det næste store skridt. Jeg skal ordineres i Helsingør domkirke, højst sansynligt til maj.. Så sig til hvis du en dag skal bruge en præst ;)

Held og lykke med alt dit og jeres!

Kærlige Tanker

Stine

0

Del dette indlæg

Kære Anette

Det er længe siden jeg har været herinde, men har sat mailen til at tracke din tråd. Jeg er ked af at læse at i har måtte skyde dagen ud i fremtiden, men jeg er tilgengæld sikker på at når dagen oprinder, så får i den dag i har drømt om og tænkt på. Intet mindre!!

Her ligger brylluppet i NYC stadig frisk i hukommelsen og vi sysler stadig med billeder, tanker og drømme om at tage tilbage igen. Jeg er i mellemtiden blevet færdiguddannet og står faktisk foran det næste store skridt. Jeg skal ordineres i Helsingør domkirke, højst sansynligt til maj.. Så sig til hvis du en dag skal bruge en præst ;)

Held og lykke med alt dit og jeres!

Kærlige Tanker

Stine

Hvor er jeg rørt over du tracker min tråd.. Den står jo meget stille til vi finder en ny dato..

Jeg ved sletikke hvad jeg skal skrive andet end jeg er rørt.

Hvor bliver det spændende at du snart er færdig som præst.. Jeg håber du så hurtigt får en stilling :0)

Jeg kan godt forstå jeres fantastiske bryllup står i frisk erindring det må have været en rigtig god og spændende oplevelse..

Det var rart at høre fra dig..

Knus og mange tanker til dig:0)

0

Del dette indlæg

Så oprendte den dag hvor jeg blev berettiget til et fleksjob.. Min sagsbehandler ringede og fortalte mig det i formiddags. Jeg var til træning imens hun ringede så jeg så først hendes besked efter træningen.

Jeg har bare været så glad hele dagen og føler nu er jeg kommet ½vejs til en ny dato for brylluppet.. Vi fejrede det ved at jeg fik et par lækre øreringe og bagefter var vi ude og spise..

Jeg skal snart igang med at søge job så mine taster bliver glødende hehe men venter lige til jeg får brev om hvad og hvordan jeg skal søge job.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med berettigelsen til et flexjob, Annette! Så kan du endelig komme videre i dit liv og der kan komme fokus på en bryllupsdato igen - skønt! Godt at I fik fejret det behørigt med lidt shopping og god mad :biggrin: Glæder mig meget på dine vegne!

:td: med jobsøgning!

:)

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Stort tillykke med berettigelsen til et flexjob, Annette! Så kan du endelig komme videre i dit liv og der kan komme fokus på en bryllupsdato igen - skønt! Godt at I fik fejret det behørigt med lidt shopping og god mad :biggrin: Glæder mig meget på dine vegne!

:td: med jobsøgning!

:)

Tak Rikke det varmer meget..

knus

0

Del dette indlæg

tillykke..... tillykke.....

jeg er sikker på at du nok skal finde noget hurtigt....

:):):biggrin::(:):td:

hvorfor tager i ikke røven på familien og vennerne når i alligevel invitere til fest der den 15maj, og så bliver viet i haven??? (det var noget jeg kunne finde på)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Hvor er det bare fedt!! STORT Tillykke! Kan godt huske, hvordan min mave havde det, da jeg fik samme besked! Det helt vildt lækkert :td: TILLYKKE :)

Tak Helle

Ja maven er fyldt med sommerfugle og drømmen om et arbejde er ved hånden føler man hehe.. Jeg ved nu godt det bliver svært og hårdt at få et job men jeg vil ikke opgive:0)

Søren og jeg håber at finde en dato i efteråret men nu skal jeg lige have et job :0)

0

Del dette indlæg

hvorfor tager i ikke røven på familien og vennerne når i alligevel invitere til fest der den 15maj, og så bliver viet i haven??? (det var noget jeg kunne finde på)

tak tak :0)

Vi kan ikke blive gift før jeg får job og vi vil have kirkebryllup med fest på Hotel Kirstine.. Så vi venter lidt.

0

Del dette indlæg

tak tak :0)

Vi kan ikke blive gift før jeg får job og vi vil have kirkebryllup med fest på Hotel Kirstine.. Så vi venter lidt.

det er så i orden.... man skal leve drømmen fuldt ud...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JJJJJUUUUUUUUUUUHHHHHHHUUUUUUUUUU..

Hvor er du???

hvordan går det... det er længe siden at du har givet lyd fra dig... :)

så jeg håber at i har det godt...

:cheerleader3:

juhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jeg er lige her.

Jeg skal starte på mandag på et sted hvor de vil hjælpe mig med at finde et flexjob så det glæder jeg mig til.

Vi har haft det rigtig skidt et stykke tid da vi mistede vores elskede golden retriver til HD for 16 dage siden hun blev kun 1½ år. Jeg græd i 3 dage.

Vi er kommet os igen og lever nu kun med savnet og de gode minder.

Min søn skal konfirmeres på næste søndag så vi har haft lidt at se til. Jeg har købt en meget smuk kjole som jeg glæder mig så meget til at få på. Jeg skal nok sætte et billed ind fra dagen.

Idag var vi til afdansningsbal med min yngste datter og der havde jeg mine nye sko på som jeg skal have på til min nye fine kjole :0), jeg er nu den heldige ejer af 3 vabler hihi

Jeg er også begyndt på en kur for at tabe mig så jeg kan være i min brudekjole og jeg føler at endelig har jeg fundet motivationen. Jeg spiser nogle piller der hedder regenon og har meldt mig på madlog.dk og har tabt mig 900 gram siden onsdag jubiiiii.

Jeg er så glad for at høre at der endelig er ved at ske noget inden for stamcelleforskning så din René kan få hjælp, jeg følger med i din tråd men har ikke haft overskud til at skrive, så selv om du ikke ser mig så er jeg der:0)

Vi var ude og se på en lille legekamerat til vores lille Fina som savner vores golden så meget og jeg sætter et billed af Hans ind, vi får ham omkring den 1 juni.

Så har jeg vist ikke mere at fortælle om :0)

post-35393-1272145903.jpg

Redigeret af SørenogAnette
0

Del dette indlæg

Så måtte vi sige farvel til endnu en hund på kun 2 år skrevet af søren for ca 14 dage siden..

Så var det anden gang indenfor kun 2 år, at vi måtte gå den usigeligt tunge gang fra dyrlægen med et tomt hundehalsbånd. Det gør bare så ufatteligt ondt, og føles så uretfærdigt, at man næppe tror at der kan findes en Gud der kan være så ond.

Da vi måtte tage afsked med Eddie, som kun blev 11 måneder, på grund af HD, for 1½ års tid siden, ville vi være stensikre på at vi ikke endnu engang skulle opleve den smerte, at tage afsked med en hund, i hvert fald ikke de næste mange år. Derfor var det det allervigtigste da vi købte Anja, vi ville under ingen omstændigheder acceptere HD i stamtavlen. Og vi fandt en garanteret HD-fri hund i Anja, så hende skulle vi få lov at beholde.

Men sådan gik det ikke.

Vi havde en lille mistanke om at hun trods de fine data i stamtavlerne, kunne have lidt HD, så vi måtte være sikre på at der ikke var noget, og at hendes trækken efter en lang gåtur skyldtes ømme muskler.

Med logrende hale tog vi torsdag morgen af sted til dyrlægen, for der sker næsten altid noget sjovt når vi skal ud på tur i bilen.

Ganske uforberedte på det lammende svar vi fik da røntgenbillederne viste totalt ødelagte hofter, især i højre side, og med udsigt til at hun indenfor en tidshorisont på kun 3 mdr-½ års tid, ikke længere ville kunne gå, var vores valg ikke til at komme udenom. At sige ja til at aflive endnu en halvstor hundehvalp var det svar der næsten ikke ville over mine læber.

Mens hendes varme hundehjerte slog de sidste slag, indtil der blev helt stille i hendes bløde varme krop, holdt jeg om hende, og vidste at jeg havde mistet min allerbedste ven i hele verden. Hende jeg havde sagt jeg ville giftes med, hvis jeg havde været hund. Min kærligheds liv forsvandt mellem mine hænder.

Jeg kan kun sige en ting, der var ingen hund der var bedre end Anja. Hun var der da Fie fødte sine killinger, og hun var Finas og Zacchos tålmodige legekammerat.

Hun var den, der med sine varme brune øjne, kunne fortælle alt, hun var …ja, jeg kunne blive ved.

Mit hjerte gik i stykker i torsdags, da Anja gik ud af mit liv, mange mange år før hun skulle have gjort det.

Tak til alle Jer der har været så søde og trøste Nette og mig. Alle har været så søde, måske lige bortset fra opdrætteren, der med sin guldrandede stamtavle der lovede absolut HD-fri hvalpe, fandt lejlighed til at skælde ud på Nette, da hun fortalte at Anja var død. End ikke et lille "det gør mig ondt". Utroligt hvor små nogle mennesker er.

Men opdrætterens afstumpethed skal på ingen måde blande sig i det minde vi har om Anja, for selv i en rotterede kan der fødes en sjæl med hjerte af guld.

Hvor bliver livet svært uden dig Anja. Tak for alt hvad du nåede at give os i dit alt alt for korte liv. Vi savner dig over alt, der er så stille i vores lille hjem, alt alt for stille.

post-35393-1272146198.jpg

Redigeret af SørenogAnette
0

Del dette indlæg

nnnåååååå.. sender jer mange mange kram..

jeg savner også helt vildt at have bare en hund... men i en lejlighed er det ikke optimalt...

jeg håber i har mere held med den næste hvalp... hvad er racen....

glæder mig til at hører mere om hvordan det går med dig og flex jobbet..

0

Del dette indlæg

Fina vores lille Papillon har hedigvis hjulpet os gennem de værste dage og da der var gået 1½ uge blev vi enige om at hvis Fina ikke skal bliver overforkælet må hun få en legekammerat, vi så hendes øjne lyse op da hun var med oppe og hilse på Hans og hans mor og 2 søstre, der så vi hendes omsorg for de små hvalpe som hun havde lært af Anja. Hun smilede igen og legede og vi viste det var rigtigt at få en legekammerat til hende igen. Vi tog hjem og talte om det et døgnstid om vi ville fortryde at købe en ny hund til om det var en erstatning og alt blev analyseret. Vi kom frem til at vi gerne ville have lille Hans for vores skyld og for Finas skyld og nu glæder vi os til at få ham.

Vi taler dagligt om Anja når vi går en tur. (Så nu hyler jeg igen) der ville hun løbe og trække i snoren, der plejer hun at tisse,igår så vi en stor hund i en blomsterbutik og Søren satte sig ned på gulvet og kælede med den og så hylede jeg igen.

Idag var Søren og jeg i skoven sammen for første gang med Fina og det var så tomt uden Anja.

Hedigvis ved vi begge at savnet går hen og bliver til et kært minde hvor tårerne ikke kommer hele tiden og den store klump i halsen forsvinder.

Så nu må det være nok med mit hyleri og ynk.

Det er jo en bryllupsside

0

Del dette indlæg

nnnåååååå.. sender jer mange mange kram..

jeg savner også helt vildt at have bare en hund... men i en lejlighed er det ikke optimalt...

jeg håber i har mere held med den næste hvalp... hvad er racen....

glæder mig til at hører mere om hvordan det går med dig og flex jobbet..

Det er en lille papillon, man kan godt have små hunde i lejlighed syntes jeg:0)

Tak for alle dine kram og sender nogle retur:0)

Jeg skal nok fortælle dig når jeg får et job :0)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer