sisse79

Bolcher Chokolade med navne, mønster eller ligende

9 indlæg i dette emne

Jeg vil ikke have gaveæsker på bordene, men syntes næsten at der skal være et eller andet... derfor tænker jeg om der er noget som kender steder på nettet hvor man kan få chokolade eller andet lækkert med skrift på eller bare farvetryk som passer sammen med indbydelserne... har søgt og søgt og kan kun finde et sted, men der skal man købe mange kg. for ta det kan lade sig gøre....

eller måske nogen har andre ideer til noget sød sjovt smart anderledes istedet for gaveæsker..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil ikke have gaveæsker på bordene, men syntes næsten at der skal være et eller andet... derfor tænker jeg om der er noget som kender steder på nettet hvor man kan få chokolade eller andet lækkert med skrift på eller bare farvetryk som passer sammen med indbydelserne... har søgt og søgt og kan kun finde et sted, men der skal man købe mange kg. for ta det kan lade sig gøre....

eller måske nogen har andre ideer til noget sød sjovt smart anderledes istedet for gaveæsker..... :thumbsupsmileyanim:

Hej ;) Du kan søge på Ebay under : PERSONALISED CHOCOLATE WEDDING/PARTY FAVOURS....... Jeg har tænkt mig at komme lidt tandstikker, hovedpinepille, plaster og måske en parfume prøve til hver (hvis jeg kan finde et sted hvor de vil give mig så mange) og ellers lidt chokolade ;) Det hvad jeg ved nu jeg vil komme i..... måske jeg finder på noget mere eller skifter noget af det ud ;)

UPS ...... :cheerleader3: Så lige du skrev du IKKE vil have æsker .... men du fik det du kunne søge på EBAY ;)

Redigeret af anette.kjar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke lige helt hvad du tænker på, men vil da alligevel prøve at give lidt inspiration :cheerleader3:

- Personlige vandflasker

- Personlige bolcher

- Personlig cookie eller muffinsmix

- Peppermints

- Gavepose til dem der overnatter samme sted som jer på bryllupsnatten med f.eks. små toiletsager, strømper, lille vin osv.

- I kunne jo også lave slikbar! :biggrin:

post-39594-1264700559.jpg

post-39594-1264700570.jpg

post-39594-1264700660.jpg

post-39594-1264700680.jpg

post-39594-1264700763.jpg

0

Del dette indlæg

hej, vi har også samme overvejelse, skal ikke have gaveposer, men ville også gerne have noget. vi skal ha lavet bolsjer med tryk, får dem lavet i ebletoft mener det hedder molbo bolsjer, vi har ikke bestilt dem endnu, men var nede og snakke med hende nede i butikken i sommers, og ja man skal også bestille en stor mængde, mener det var 5 kg ca vi skulle bestille, men med tiden skal de nok blive spist. mener det var 125 pr kg vi ca skulle gi, men kan ikke helt huske det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer