Nellie99

Bryllupsnatten

4 indlæg i dette emne

Jeg søger inspiration til hvor vi kan holde vores bryllupsnat, uden det skal koste en formue I frederidicia/kolding området.... Vi har et stramt budget, og desværre så synes jeg alle de steder jeg har søgt koster omkring 1000kr. pr. person.

Vi har selvfølgelig den muglighed at tage hjem til os selv, men vores datter på 2 år bliver passet der, og hun vil kalde på os omkring kl.07.... moar havergryn!!! Det er dejligt på alle andre dage, men lige den ene morgen, vil både min mand og jeg gerne være os selv...

Jeg tænker også, at det er ekstra dyrt med et hotel/kro, fordi vi jo vil komme i løbet af natten og formentlig skal være ude omkring kl10..... (tror det er standdard procedure!)

Gode råd søges.... Hvad gør I andre med små børn :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg søger inspiration til hvor vi kan holde vores bryllupsnat, uden det skal koste en formue I frederidicia/kolding området.... Vi har et stramt budget, og desværre så synes jeg alle de steder jeg har søgt koster omkring 1000kr. pr. person.

Vi har selvfølgelig den muglighed at tage hjem til os selv, men vores datter på 2 år bliver passet der, og hun vil kalde på os omkring kl.07.... moar havergryn!!! Det er dejligt på alle andre dage, men lige den ene morgen, vil både min mand og jeg gerne være os selv...

Jeg tænker også, at det er ekstra dyrt med et hotel/kro, fordi vi jo vil komme i løbet af natten og formentlig skal være ude omkring kl10..... (tror det er standdard procedure!)

Hej :-)

Vi skal holde bryllup i nogenlunde sammen omkring (Christiansfeld - Tyrstrup kro), men da de fleste af vores gæster kommer fra udlandet, og vi har henvist nogle af dem til dette sted: http://bb-kolding.dk/dansk/vaerelser-og-priser.aspx Jeg synes, det ser rigtig hyggeligt ud og kunne da egentlig godt selv overveje, at vi skulle sove der på brudenatten, hvis det ikke var, fordi vi holder festen på Tyrstrup og derfor har værelse der....

0

Del dette indlæg

Vi bor også i Kolding og har været i lidt samme overvejelser. Men for vores vedkommende blev det løst ved at vores søn bliver passet hos vores gode venner af min venindes forældre, sammen med vennernes søn. Så derfor kunne vi tage hjem og sove og så hente sønnike søndag inden den fælles morgenmad hos mine svigerforældre. Et billigt alternativ kunne måske være en campinghytte, hvor fx gommen inden vielsen har været forbi og få nøglen og få reddet op til jer. Der vil I jo kunne komme hvornår det passede jer om natten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer