Kinai

HVilken kjole skal jeg vælge?

22 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har nu fundet nogle kjoler, som jeg har vildt svært ved at vælge imellem. Kravet er, at det skal være en kjole som er skåret under brystet, så jeg også vil kunne bruge kjolen i tilfælde af, at jeg en dag er gravid mens jeg også skal bruge kjolen.

Hvad synes I? Hvilken er bedst/flottest/mest praktisk?

Kjole 1

post-19304-1264967003.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for kjole nummer 4, men det er nok pga farven.

Jeg synes ikke du skal købe kjole 2 hvis du så kommer til at se ligeså tom-hjernet ud som modellen! :cheerleader3:

Mht. at kunne bruge kjolen under en evt. graviditet, så skal du tænke på at brysterne ændre sig meget (bliver noget større :cheerleader3: ) under graviditeten, så selvom der er plads til maven under "brystsnittet", så er det ikke sikkert at der er plads til brysterne.

(noget min veninden fandt ud af 2 dage før et bryllup, så hun i huhej hast måtte ud at låne en kjole af en veninde. Hun havde også en kjole der var skåret under brystet, som hun så følte sig sikker på at hun kunne være i.)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for kjole nummer 4, men det er nok pga farven.

Jeg synes ikke du skal købe kjole 2 hvis du så kommer til at se ligeså tom-hjernet ud som modellen! :cheerleader3:

Mht. at kunne bruge kjolen under en evt. graviditet, så skal du tænke på at brysterne ændre sig meget (bliver noget større :cheerleader3: ) under graviditeten, så selvom der er plads til maven under "brystsnittet", så er det ikke sikkert at der er plads til brysterne.

(noget min veninden fandt ud af 2 dage før et bryllup, så hun i huhej hast måtte ud at låne en kjole af en veninde. Hun havde også en kjole der var skåret under brystet, som hun så følte sig sikker på at hun kunne være i.)

Kjole 4 er nu slettet... jeg tror ikke det vil være muligt med en mave i den.

Men du skal jo kigge på kjolerne... ikke modellerne!! :cheerleader3:

Mine bryster ændrere sig ikke vildt under min første graviditet, så det er jeg ikke sådan vildt bange for :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg stemmer for kjole nummer 4, men det er nok pga farven.

Jeg synes ikke du skal købe kjole 2 hvis du så kommer til at se ligeså tom-hjernet ud som modellen! :cheerleader3:

Mht. at kunne bruge kjolen under en evt. graviditet, så skal du tænke på at brysterne ændre sig meget (bliver noget større :cheerleader3: ) under graviditeten, så selvom der er plads til maven under "brystsnittet", så er det ikke sikkert at der er plads til brysterne.

(noget min veninden fandt ud af 2 dage før et bryllup, så hun i huhej hast måtte ud at låne en kjole af en veninde. Hun havde også en kjole der var skåret under brystet, som hun så følte sig sikker på at hun kunne være i.)

Kjole 4 er nu slettet... jeg tror ikke det vil være muligt med en mave i den.

Men du skal jo kigge på kjolerne... ikke modellerne!! :cheerleader3:

Mine bryster ændrere sig ikke vildt under min første graviditet, så det er jeg ikke sådan vildt bange for :cheerleader3:

sorry... skal nok prøve at kigge på kjolerne.... :cheerleader3:

Når nu kjole 4 er ude af billedet må jeg sige nummer 1. (igen farven)

Jeg er ikke så vild med 5'eren (selvom det er din favorit)

af nummer 2 og 3 (som er ligende hinanden i farven) ville jeg stemme for nummer 2 (på trods af modellen :cheerleader3: ) Det ser godt ud med den grå farven ind over.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

UHA, de er jo smukke alle sammen. Men mine helt klare favoritter er 2 og 5.

Synes nr. 2 er rigtig fed fordi den er så anderledes og har nogen fede farver.

Nr. 5 er bare super elegant og virkelig flot i farven.

Den er svær den der ;)

Jeg må stemme på nr.2.....synes den er SÅ lækker :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hej, jeg syntes rigtig godt om 1 og 5, men vil så også sige at jeg tror ikke at jeg ville kunne ha maven i 2eren( er i 6 måned) da jeg syntes den sidder lidt for meget til i taljen og tror ikke det vil være behageligt.

Ved du hvad... jeg har tænkt det samme. Så jeg tror hermed at kjole 2 også er streget af listen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er feltet skåret ned til 2 kjoler. Kjole 1 (den lilla) og kjole 5 (den blå) :cheerleader3:

Det skal lige siges, at kjole 1 er den dyreste af de to, og at den kan fåes i flere farver.... (jeg vil ikke selv have den i lilla... det er slet ikke min farve).

Jeg tænker stadig. Umiddelbart er jeg mest selv til kjole 5... der bliver i hvert fald ikke problemer med plads til en evt. mave. Dog er jeg meget i tvivl om hvordan de plisseringer holder. Jeg vil være ked af det, hvis den krøller enormt der hvor man sætter sig.... jeg synes dog den er klart smukkere end nr. 1, som måske kan gå hen og blive en anelse kedelig...

post-19304-1265052730.jpg

post-19304-1265052741.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer