Guest deforlovede

Fotograf

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Jeg søger en god fotograf her i jylland ( primær vestjylland) Nogle der kan anbefalde nogle?

Hvor meget er rimeligt at betale for en fototgraf, hvis han kun skal tage billeder i kriken, og bagefter!?

Vi har bestilt en fotograf fra Århus (bor selv lige udenfor Herning). Han skal have 6000 og er med fra 1400 - efter bryllupskagen (som vi først skal gave efter brudevalsen)...

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg søger en god fotograf her i jylland ( primær vestjylland) Nogle der kan anbefalde nogle?

Hvor meget er rimeligt at betale for en fototgraf, hvis han kun skal tage billeder i kriken, og bagefter!?

Vi har bestilt en fotograf fra Århus (bor selv lige udenfor Herning). Han skal have 6000 og er med fra 1400 - efter bryllupskagen (som vi først skal gave efter brudevalsen)...

Hvor meget udenfor Herning?

Jeg mangler også en fotograf, men regner kun med fotosession, og man vil jo gerne have gode MEN billige billeder. Har kigget lidt på en i Holstebro, som virker rigtig flink, men prisen syntes jeg er pebret, man skal betale 2000 bare for at booke ham, og så kommer fotosession på lige under 2000 oveni... Men måske det bare er prisen!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan kigge ind på min hjemmeside , vi kører gerne ud ... og synes vores priser er meget fornuftige , alt efter hvor meget du skal have taget :cheerleader3:

www.tosafoto.dk

Nu er jeg nysgerrig for i har jo fået ret gode andmeldelser her på forumet :cheerleader3: så jeg har da kigget lidt på jeres hjemmeside, (selvom det jo nok mest var morgengaven jeg havde i tankerne der) men er det ikke dyrt at få jer helt til det midtjyske og fotografere?

0

Del dette indlæg

Vi brugte Tosafoto, og var yderst tilfredse. De er super dygtige og har en rigtig god pris :-). I kan se eksempler på deres billeder under min bryllupsberetning, der er link til den i min signatur i bunden af min besked :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer