Guest

Andre der skal giftes i juli 2010??

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh ja, hvor organiseret, Lone!

Vi har dag, præst, tid, lokaler, mad, frisør, invitationer, nogenlunde bordudsmykning og lignende på plads. Og vi har lige bestilt vielsesringe :cheerleader3:

Vi mangler alt tøjet, men jeg synes egentlig at vi har meget godt styr på det. Vi ved præcis, hvad der skal handles af mad, vin, sprut, lysfade, duge, servietter og sådan. Jacob står for brudebuketten, og med hans tempo tvivler jeg på at han har styr på den :cheerleader3:

Men der er jo (alt for!) lang tid til endnu, så jeg stresser slet ikke, men synes det er enormt hyggeligt. JEg er så også på barsel til sidst i maj, så jeg har jo masser af tid :cheerleader3:

Kh Tina - der nyder fritiden

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt vielsesringe, kirke, præst, feststed, mad, bryllupskage, blomster (ikke brudebuket) og invitationerne er næsten klar til at blive sendt ud :cheerleader3:

Så har jeg ordnet materialer til favourboxes som jeg løbende vil finde ting at putte i. Og løbende finger jeg ting og ideer til bordopdækningen etc.

Kjolen skal min mor og jeg ud og kigge på ligeså snart invitationerne er sendt ud.

Jeg føler at jeg har godt styr på det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har booket:

feststed, kirke, transport, fotograf, musik, stylist

Vi har købt:

tøj og sko til mig, slør, brudetaske, tøj til gommen, brudepigekjoler, smykker, diademer, strømpebånd, ringpude, indhold til favorbox (bl.a chokolade med monogram), gæstebog, ringe, tyl-cirkler til risposer

Vi har lavet:

Favorboxes, invitationer, design til kirkehæfte

Har valgt:

menu, bryllupskage, borddækning

Mangler:

sko til gom, sko til brudebørn (vil vi ikke købe endnu, for de vokser helt vildt!), noget af brudesvendens tøj, mit undertøj, blomster, lave kirkehæfter færdige

Det var lige det jeg kunne komme på :loveboard:

0

Del dette indlæg

Vi mangler:

-gommens tøj+sko

-give cateringfirmaet endelig bestilling

-sy de sidste perler på kjolen og sløret (syr den selv)

-lave dækkeservietter (syr også selv og broderer vores monogram på)

-bestemme+købe natmad og drikkevarer

Så der er styr på:

-kjolen (minus ovennævnte perler...)

-sko

-lingeri

-smykker osv.

-feststed/vielsessted

-aftale med byrådsmedlem (borgerlig vielse)

-buketten

-brudepiger+deres påklædning

-gæsteliste

-invitation (skrevet, endnu ikke sendt ud)

-transport

-bordpynt

-stolepynt

-hjælpere

var der noget jeg glemte..?

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har styr på følgende:

brudekjole, frisør, ringene, smykker og hårpynt, feststed, byrådsmand der skal vie os, overnatning, vielsessted (Efterskole), STD kort, fotograf, budget, toastmaster og gavekoordinator og tema.

Vi mangler: Musik, bestemme menu, sko til bruden, gommens tøj og sko, kørsel, at lave invitationer, ordne papirene, vælge nøglepersoner som vidner og den der skriver gaverne op på en liste samt fra hvem. Derudover mangler vi at lave risposer, gavæsker og det der skal ske til receptionen efter vielsen og købe ind til det.

0

Del dette indlæg

Der er styr på kirke, forsamlingshus, ringe, invitation, hjemmeside, brudebuket, knaphulsblomst, kørsel, fotograf, mad, bryllupskage

Der mangles brudekjole, gommens tøj, brudepigens tøj, sønnens tøj, bordudsmykning, piger til at hjælpe, strømpebåndet, sko og... åh nej, en million andre ting!!!

Aner ikke om jeg når alt det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har ikke købt så meget endnu, men kjolen er i hus. Jeg ved hvorfra jeg gerne vil have smykker og hårpynt samt sko, men det ligger ikke lige i nærheden så det kræver lige lidt planlægning :cheerleader3:

Vi har arrangeret musik - vi låner en jukebox, besluttet hvad menuen skal bestå af - dog uden at vi ved hvorfra vi vil bestille det, vi har valgt hvilke duge og servietter der skal bruges samt hvordan servietterne skal foldes, vi har besluttet hvilke lys vi vil have men ikke helt i hvilken størrelse eller hvor mange, vinglas låner vi og resten af servicet har vi selv.

Vi har købt ringene, vi mangler bare at finde ud af hvad der skal stå i dem.

Vi ved endnu ikke hvor vi vil holde brylluppet og festen skal holdes, da vi lige straks står midt i en flytning og et husbyggeri. Men det tager vi ikke så tungt, det skal nok lykkes alt sammen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer