Sign in to follow this  
Followers 0
BiancaNavne

Bianca og Rasmus 18. juli 2009

22 posts in this topic

Så er det vist ved at være på tide, jeg kommer med en beretning fra vores store dag... :lol:

Jeg synes generelt at dagen gik alt alt for hurtigt.... og nu hvor vi endelig har de fleste billeder samlet (det ser desværre ikke ud til vi får flere), er vi begyndt at kigge dagen lidt igennem... Det bliver taget lidt i etaper, da det er mange minder på en gang... Så det vil min beretning også blive...

Vi havde valgt at sove hver for sig, da jeg gerne ville have en rolig morgen / formiddag... Jeg ved bare at med alt for mange mennesker, bliver det alt for hektisk for mig... Så jeg havde taget min tvillingesøster med over til min veninde, hvor vi så skulle sove alle 3...

Jeg fik sovet, men det var en urolig søvn... Vi vågnede op til en våd og diset dag, hvilket jo godt kan give sådan en brud dårlige nerver... Men heldigvis så det ud til at regnen stilnede af efterhånden som vi nærmede os kl 14...

Min veninde hentede morgenmad, mens min søster og jeg gik i bad, så jeg var klar til at få sat hår, når frisøren dukkede op...

post-34654-1266071077.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WEEEEEE ENDELIG DIN BERETNING!!!! Den har jeg ventet på med spænding!!! :):biggrin:

Glæder mig til at følge din store dag gennem tekst og billeder!! -HAHA-:denmarkflag:

Hvor ser du bare smuk ud!! Du stråler på alle billederne :thumbsupsmileyanim:

MER MER MER MER!!!!!!!!!!!!

0

Annonce ♥

Ehh altså hvor dejligt Bianca! Har da slet ikke ventet på din beretning overhovedet :pokey: Hvor er du bare fantastisk smuk :cheerleader3: :cheerleader3:

Man bliver helt fanget af stemningen igen, som man sidder her og læser - tak fordi du har lyst til at dele, så man som tidligere zilla lige kan tage et kig herind igen :cheerleader3:

0