SidselM

Min bryllupsplanlægning

437 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Sidsel

Jeg glæder mig til at følge din planlægning :) Lidt sjovt at vi skal giftes så kort tid efter hinanden.... Du kan med fordel kigge her hvis du skal linke, det gør det hele en del mere overskueligt for dig selv.... Du kan også sætte et link ind i din signatur, der fører frem til din bryllupsplanlægning, den vil så blive vist, når du skriver en besvarelse i en andens emne....

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen - har også kigget en hel del herinde, og det er helt vildt fedt med alle de ting man kan finde herinde!!

Anita - tak, jeg skal sgu nok generelt ha lidt hjælp til det herinde, og at dømme udfra din egen tråd er du jo rimelig meget mester i det hele ;) Havde også tænkt på det der med at linke, men det orkede jeg ikke lige at bruge tid på da jeg skrev det første :)

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen - har også kigget en hel del herinde, og det er helt vildt fedt med alle de ting man kan finde herinde!!

Anita - tak, jeg skal sgu nok generelt ha lidt hjælp til det herinde, og at dømme udfra din egen tråd er du jo rimelig meget mester i det hele ;) Havde også tænkt på det der med at linke, men det orkede jeg ikke lige at bruge tid på da jeg skrev det første :)

De fleste synes vist at det er meget forvirrende herinde i starten, men lige så snart du får styr på de, så er planlægningstråden en rigtig god hjælp..... Har du set billedet af den tiara jeg har bestilt? Mit tilbud om at låne strømpebånd står også stadigvæk ved magt.... Jeg har to andre ud over det er ligger billeder af i min tråd, men skal lige have fundet det ene og det andet ligger i England, men satser på, at Jespers søster tager det med hjem når der kommer hjem en gang her i foråret.....

0

Del dette indlæg

Velkommen til! Jeg skal giftes lørdagen før dig, så vi kommer jo til at følges ad :cheerleader3: (og vi har heller ikke fået sendt indbydelser ud!! :) men heldigvis er halvdelen lavet - så jeg mangler "bare" resten... Du kan se dem i min tråd hvis du mangler lidt inspiration :bearhug:)

Må vi ikke se et billede af din kjole?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Angående forslag til on location fotografering..... Hvad med golfbanerne???? Det kunne da være vildt flot deroppe.... Eller måske I kunne få lov til at få taget billeder ved Å mølle... Eller nede ved Dania.... (Måske kendr I nogen der bor dernede og kan få lov til at bruge deres have der støder ned til fjorden....)

post-39397-1266526893.jpg

post-39397-1266527106.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Lige nogle tanker:

Vi skal giftes i kirke og holde middag på en kro - Rold Gammelkro. Regner med at gæsterne skal inviteres til kroen til klokken 17,30.. Har indtil nu tænkt på en lidt sen vielse, for at der ikke skulle være for lang tid før gæsterne kunne komme til kroen, men nu overvejer jeg at vielsen måske skal finde sted klokken 14 eller deromkring, så have en lille reception hvor eventuelle globryllups gæster kan komme med, og så videre til festen. Kirken ligger ca. 25-30 km. fra feststedet. Mine forældre bor i samme by som kirken og har en lækker stor terasse hvor vi kan sætte et telt op hvis vejret ikke er lovende. Men på den anden side bor min kærestes forældre kun ca. 4-5 km. fra feststedet og har ligeledes et stort areal hvor et telt kan sættes op til reception... Ved bare ikke hvad der vil være bedst - tæt på kirken eller tæt på feststedet... Og hvis folk skal drikke kan de jo ikke køre til selve festen?! Men det er selvfølgelig deres eget problem kan man sige.. Men som sagt er det hos mine forældre en terasse, hvilket nok er meget praktisk mht. høje hæle og fine kjoler, hvorimod det hos min kærestes forældre er græsplæne.. Det kan godt blive lidt besværligt måske så... Nå, men receptionen har jeg så tænkt lidt som tidsfordriv for gæsterne til mens vi får taget billeder - har endnu ikke helt fundet ud af hvor vi skal have taget billeder, men skal nok køre en 5-10 km. til stedet. Så det er helt for gæsternes skyld vi skal have reception.. Men hvad nu hvis vielsen var klokken 15.30 - og så er der lidt for lang tid at slå ihjel indtil gæsterne skal til kroen - er det "bare ærgerligt"??

Nå, det blev vist noget rod, men så fik jeg da nogen tanker ud

:)

0

Del dette indlæg

Velkommen til! Jeg skal giftes lørdagen før dig, så vi kommer jo til at følges ad :cheerleader3: (og vi har heller ikke fået sendt indbydelser ud!! :) men heldigvis er halvdelen lavet - så jeg mangler "bare" resten... Du kan se dem i min tråd hvis du mangler lidt inspiration :bearhug:)

Det er da spændende :cheerleader3: Har været inde og kigge på dine indbydelser - har også skrevet til dig, om du har en form for vejledning til hvordan du har foldet dem og sådan.. :blink:

Forsøger om jeg kan sætte et billede ind af kjolen :)

Nå forsøgte lige - den skriver at mit billede - eller filen - er større end den tilgængelige plads jeg har at gøre godt med... Det fylder kun 96 kb, det er da ikke meget.. Hvad gør I andre??

0

Del dette indlæg

Det er da spændende :cheerleader3: Har været inde og kigge på dine indbydelser - har også skrevet til dig, om du har en form for vejledning til hvordan du har foldet dem og sådan.. :blink:

Nå forsøgte lige - den skriver at mit billede - eller filen - er større end den tilgængelige plads jeg har at gøre godt med... Det fylder kun 96 kb, det er da ikke meget.. Hvad gør I andre??

Det skal være endnu mindre... alternativt kan du oploade til fx flikr.com og linke til det.

Jeg synes i skal holde reception tæt på kirken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers kan du åbne filen i Paint og trykke Ctrl+W og så minimere billedet med fx. til 95% af billedets størrelse....

0

Del dette indlæg

Hvis du gerne vil lave invitation med lommer, så se dette link.

Mht til størrelse på billeder, så må de maks fylde 90KB.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for hjælpen med billeder - jeg brugte paint metoden, det var sgu nemt :cheerleader3:

Og tak for link til invitationer med lommer, det ser jo egentlig ikke så besværligt ud som jeg lige troede :bearhug: Det må jeg hjem og øve lidt på med alm. papir!

Så prøver jeg lige med billede igen:

Kjolen er mærket Sincerity og er købt hos Kennedys i Sabroe ved Aarhus. Den er en 2010 model til 6500 kr., men jeg købte den med 10% rabat. Skal så leje et skørt til at have indenunder, både så mine ben får lidt luft, men også så den sidder pænt. Det koster 450 kr. at leje.. Har betalt det hele, men har så fundet ud af at min mor kender en, der har et skørt jeg kan låne, så mon ikke jeg kan lure mig ud af at leje det alligevel?! Der skal faktisk næsten ikke rettes noget, den skal lægges en lille smule op ved de blonder der er foran, så det er dejligt det ikke er det helt vilde! Købte den i november, den jeg prøvede var så ikke den rigtige farve, den skulle bestilles hjem, så mon ikke de snart får den hjem..! Den farve den skal være hedder "Ivory".. De ringer når de får den hjem, så skal jeg ned og prøve den, så de kan få den rettet til, og så kan jeg have den til at hænge dernede indtil en uges tid før, så det er jo dejligt!!

Mht. slør har min mor gemt sit slør i håb om at jeg vil bruge det, så det skal jeg da selvfølgelig - så sparer jeg også lidt penge der :cheerleader3: Men så er der bare ikke nogen der skal komme i tanke om at de vil klippe i det!!! :)

post-40718-1266582809.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har jeg fået lavet et monogram, jeg regner med at få på indbydelserne på en eller anden måde - synes selv det er ret flot:

post-40718-1266595767.jpg

Imorgen skal min svigermor og jeg ud i en hobbyforretning Anita har foreslået, ved Haverslev, og kigge på materialer. Har dog stadig ikke helt hundrede fundet ud af hvordan jeg gerne vil have invitationerne til at se ud, men så må jeg jo bare kigge imorgen og så få materialerne købt om ikke så længe når jeg ved det helt præcist..!

0

Del dette indlæg

Mht. blomster har jeg faktisk ikke gjort så meget ved det endnu, har søgt en lille smule på nettet, men har ikke fundet ud af lige hvad jeg gerne vil have... Men her er en jeg synes er ret flot:

post-40718-1266595969.jpg

Kan godt lide der er lidt farve i - og så er jeg ret vild med kalla liljer, de er søde! Men altså, er ikke sikkert jeg synes der skal være så meget farve - det kunne også være hvide roser og lyserøde/lilla kalla liljer..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Angående forslag til on location fotografering..... Hvad med golfbanerne???? Det kunne da være vildt flot deroppe.... Eller måske I kunne få lov til at få taget billeder ved Å mølle... Eller nede ved Dania.... (Måske kendr I nogen der bor dernede og kan få lov til at bruge deres have der støder ned til fjorden....)

Hej Anita.

Jeg har set nogen der har fået taget billeder ved Å Mølle, og det var bare super flot - for der er både flot natur, fjorden i baggrunden, åen, og så stod de på den der hvide bro.. Men må man gerne bare det?? De holdt nemlig festen på golf restauranten, så tænkte det var derfor de fik taget billeder dernede, men ved det ikke.. Men rigtig godt forslag, helt sikkert! Vi vil også gerne ud og kigge på mulige steder - er bare lidt svært at finde ud af hvad der ville være flot til juni med alt det sne der ligger lige nu... :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt en slags diadem. Det er faktisk lidt som en hårbøjle, men altså den skal ikke sidde på den måde. Har prøvet at tage et par billeder:

post-40718-1266701220.jpg

post-40718-1266701245.jpg

Det kan godt være det måske er lidt svært at se ordentligt, er ikke så nemt at tage billeder af :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer