wuk63

Billige lokaler og catering

16 indlæg i dette emne

Hej Zillaer

Her er det nok de midtjyske der kan hjælpe mig bedst!

Nogen der kender nogle billige lokaler i området omkring Herning. Vielsen foregår i Lind, receptionen hos mine forældre i Vildbjerg og så mangler vi et sted til festen. Vi bliver omkring 74 personer til brylluppet og så skal der være plads til gavebord, buffet og musiker. Og selvfølgelig et køkken!

Jeg kender skibbild forsamlings hus og det er såmænd udemærket, men man kan ikke være sikker på at få nøglen til stedet før på selve dagen, medmindre man leger lokalet dagen før!

Og så kender jeg til Haunstrup huset, som ikke er så stort, men billigt men jeg er i tvivl om pladsen! vi skal helst ikke køre alt for langt fra Vildbjerg!

Og så lige et ekstra spørgsmål: Nogle gode catering firmaer i området? Kibæk slagter, fruehøj slagter og Lind slagter er på listen over steder vi vil have prischecket - vi ved de alle er gode! kender i flere gode?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi får mad fra Mette og Klaus i sunds. Rimeligt billigt.( ca 11000 kr for 4 retter til 45 personer)

Vi har lejet en spejderhytte i videbæk fra fredag kl 08,00 til søndag kl 15,00 for 3700 kr + 500 kr til rengøring.

Det syntes vi er ok men der er kun service til 45 personer.

Ellers kan du finde spejderhytter på hyttefortegnelsen.dk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er jo så problemet der er ikke nogen der er store nok i området - der er en i Pårup -men det er altså LIIIGE langt nok væk når vi i forvejen skal køre fra Lind til Vildbjerg!!! Øv øv det var ellers et super godt råd jeg ikke selv havde tænkt over!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er jo så problemet der er ikke nogen der er store nok i området - der er en i Pårup -men det er altså LIIIGE langt nok væk når vi i forvejen skal køre fra Lind til Vildbjerg!!! Øv øv det var ellers et super godt råd jeg ikke selv havde tænkt over!!!

Jeg har søgt lidt på det, da det jo er lidt sjovt, når man selv (oprindeligt) er fra området..

Her er en lille liste:

http://www.gulex.dk/bransjelist/selskabslo...20herning/1.htm

Håber du kan bruge én af dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tak! Ja der var da lige et par stykker der skal undersøges nærmere!

Er der nogen der har erfaring med:

Snejbjerg hallen

Arnborg forsamlingshus

Timring sportscenter

Sørvad forsamlingshus

Jeg tænker mest på om "Centrene" er alt for sportshals agtige? og om hvordan køkken faciliteterne er! Ville i selv holde bryllup nogen af stederne, eller ville i sige NO WAY og i så fald hvorfor?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi bor i arnborg og syntes vores forsamlingshus er SÅ kedelig og ligger ikke særligt godt. Men det er jo bare vores mening.

Nu ved jeg godt i skal forbi Vildbjerg men har du tænkt på gilmosegård i Tjørring?. Man kan kontakte børnehaven i bytoften , de ved hvem der har med leje at gøre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh vi bor i tjørring - det ville jo være nemt :) Tak - det er nu skrevet på listen!

Jeg har været til noget halløj en enkelt gang i arnborg - og vi snakkede også om at det måske ikke lige var os - men vi kan gå på mange kompromisser når det gælder pengene!!! Når alt kommer til alt er det jo ikke stedet der er altafgørende!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg er jo også lokal, så hvad med Sinding forsamlingshus eller sunds minihal (mener jeg det hedder) Det er begge fine forsamlingshuse med gode køkkener og ik ret langt fra Vildbjerg:-)

Og hvad med mad fra vildbjerg fritidscenter? Det pljer at være rigtigt godt, men det kender du jo nok allerede;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Skibbild forsamlingshus på listen, har været der rigtig mange gange - ulempen er at vi måske først får nøglen på dagen - og det er for sent da vielsen bliver kl. 13.00 så kan vi ikke nå borddækning, og have tid til detaljerne. Derfor håbede jeg på et sted der var lidt mindre kendt for så er der chance for at få nøglen dagen før uden at skulle betale alt for meget ekstra. Jeg har ikke prøvet mad fra Vildbjerg fritidscenter før! Det kunne da måske godt lige blive kigget lidt på!!!

Har faktisk hørt godt om Sørvad forsamlingshus i dag, men har aldrig været der!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder godt nok billigt Koalabamsen - hvor mange er der plads til i Sunds? vi bliver jo omk. 75

Hej...

Vi skal holde vores bryllup i Arnborg forsamlingshus, det er helt sikkert ikke det mest moderne sted.

Men jeg synes det er rigtig hyggeligt og der er masser plads til gæsterne.

Vi har lejet stdet for hele weekende.

Jeg vil ihvertfal anbefalde stedet.

Hvor meget skal i give for en hel weekend?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi skal give 2100 kr for leje af hele forsamlingshuset, det er til 120 personer med kurvert pris på 50 personer og så er det med rengøring. Og selvfølgelig hele weekende. Synes bare det er super billigt.

Der er jo mulighed for at leje noget at forsamlingshuset, så er prisen selvfølgelig det mindre.

Men se på www.arnborg-forsamlingshus.dk

Her står det hele.

Knuz Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt nok også billigt :heart: Men vi har besluttet os for at leje Haunstrup huset nu, Der var desværre ikke nogen der tog telefonen da vi ringede idag, men jeg krydser fingre, tæer, arme og ben for aat det ikke er optaget den dag vi skal bruge det. Det koster 1700 for en dag, for hele hallen og 10 kr. pr. kuvert for leje af service, men vi vil høre hvad det kommer til at koste for en ekstra dag. Har hørt at man nogle steder bare skal smide 1000 kr. eller et andet symbolsk beløb for at få nøglerne dagen før, så vi håber på at det er det samme derude!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er godt nok også billigt :cheerleader3: Men vi har besluttet os for at leje Haunstrup huset nu, Der var desværre ikke nogen der tog telefonen da vi ringede idag, men jeg krydser fingre, tæer, arme og ben for aat det ikke er optaget den dag vi skal bruge det. Det koster 1700 for en dag, for hele hallen og 10 kr. pr. kuvert for leje af service, men vi vil høre hvad det kommer til at koste for en ekstra dag. Har hørt at man nogle steder bare skal smide 1000 kr. eller et andet symbolsk beløb for at få nøglerne dagen før, så vi håber på at det er det samme derude!!!

hvor mange personer er der plads til i Hounstruphuset??, for den havde vi også snakket om??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer