Nitzen1987

De der har lavet bryllupshjemmeside...

10 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger det hele.... Overvejer at lave en bryllupshjemmeside med praktiske informationer til gæsterne (især med henblik på min tilkommendes familie, der aldrig har været i min hjemby før) Tænker at man kan ligge noget kørselsvejledning på hjemmesiden, overnatningsmuligheder, kontaktinformationer til gavekoordinator og toastmaster osv..... Tænker bare at selve indbydelsen ikke skal bugne af informationer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forsøgt at lave en på www.wix.com. har fået den anbefalet herinde fra.

Den er gratis men hjemmesiden har måske også en træls lang navn. Vores hedder f.eks. www.wix.com/Hellebergbiller/bryllup. Men derudover må jeg sige, at den er super nem at gå til og nem at rette i. Jeg har aldrig lavet en hjemmeside før, men er egentlig meget godt tilfreds med resultatet.

Hilsen Britta

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt mono.net. Det er muligt at lave den gratis der, men så kan man max få 3 undersider, så vi har valgt at betale 2-300 kr. pr. år.

Du kan evt. se den på www.milleogdaniel.mono.net - den er dog ikke færdig endnu!

Jeg synes værktøjet var forholdsvis nemt at finde ud af. Dog kan det godt irritere mig lidt at man ikke kan rette i sidens layout efter man har oprettet den, emn så må copy-paste det hele over på en ny side.

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at bruge Bricksite.com som vi også fik anbefalet herinde. har ALDRIG arbejdet med sådan noget før og det var bare syper nemt.

Fordelen ved siden er at standart er gratis og der er ti sidder og det har for os været rigeligt. Derudover kan man betale sige fra tillæg. Men modsat andre sider er beløbet engangs, vi har eksempel valt at købe en gæstebog som folk kan smide en hilsen gennem, det kostede kr. 65. Vi har også valgt at hedde vores domæne og det betaler vi 99 kr. for igen et engangsbeløb.

For os betyder det at vi selv kan styre prisen samt at vi ikke har nogen kontinuerlige udgifter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en alm. (gratis) blog, hvor i jeg har lavet sider til bryllup også :) Har lavet hjemmesider i mange år, men orkede ikke at købe domæne igen.. :D Min hedder skyttejohansen.wordpress.com (også ret lang). Men det fungere helt fint..

0

Del dette indlæg

Der findes også gratis programmer man kan lave hjemmesider i... Så kan man jo købe sit eget domæne og bruge også bagefter.

Vi har fx domænet www.andersenogko.dk - der har vi lavet forskellige undersider

www.andersenogko.dk/bryllup

www.andersenogko.dk/oliverset

www.andersenogko.dk/hendeframarketing (en side jeg er ved at lave, der ikke er færdig endnu).

Synes ellers at ideen med bloggen er rigtig fin.

0

Del dette indlæg

Vi har brugt Bricksite.com

Det er ufattelig nemt at arbejde med, og undskyld mig, men selv min kæreste kan arbejde med hjemmesiden!

Det er en befrielse at arbejde med noget der er så nemt og jeg synes det virker meget nemmere end hvad jeg ellers har stødt på rundt omkring.

Ta' evt et kig på www.helleogbrian.dk og se hvad der nemt kan laves med Bricksite ;-)

0

Del dette indlæg

Vi har brugt mono.net, primært fordi Rabatten omtalte den som en af de bedste sider, til alm. mennesker, der gerne vil lave en hjemmeside. Du kan se klippet her: http://www.youtube.com/watch?v=gHkjoTf4zWI

Vi har selvfølgelig også vores eget domæne, så adressen ikke er så lang. Vores side er her: www.langbomeyer.dk - og jeg synes da, at jeg er sluppet ret godt fra det :)

Rigtig flot og let tilgængelig hjemmeside.... I har ikke betalt noget for det I har lavet???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet vores på bricksite... vores adresse er lidt lang: bricksite.com/"voresadresse" men kan se på statistikken derinde, at den nu bliver flittigt besøgt (det er jo bare at skrive det en gang og så lægge den i foretrukne).

Jeg er super super tilfreds med sitet :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer