Frk R

Frøken R Skal Giftes

445 indlæg i dette emne

Og lige et forsøg på at fotografere dem på og et hvor I kan se hvor fint nuancen passer sammen med det stof kjolen er syet af. Troede egentlig skoene var for lyse men de tager skær af kjolen når man holder det sammen.

post-41741-1276934580.jpg

post-41741-1276934596.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skoene er lækre, men jeg må ærligt sige, jeg er enig med manden i, at de er voldsomme til brudekjolen... :) Hvis der kun havde været en sløjfe over, tror jeg det havde været super, men de tre stk gør dem meget "fyldige" og med din elegante kjole synes jeg, det er synd... sorry...

0

Del dette indlæg

Jeg synes, at de er fine! Sad lige og tænkte over, om de var for hvide i forhold til kjolen, men så kom billeder af dem ved siden af kjolen og de passer jo godt til!

Jeg synes, at det er vigtigt, at de sidder godt - du skal jo have dem på i mange timer. Dertil ser man jo ikke skoene særlig meget, når man har en gulvlang kjole på. Hos mig spurgte flere om de måtte se mine sko, fordi jeg havde fortalt, at jeg havde købt blå sko... ;)

Du må overveje, hvor meget det betyder, at manden ikke synes, de er så fine i forhold til komforten i dem... Men jeg synes, de er fine!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer. Jeg har lige været retur i butikkern for at få dem byttet til str. 39 - da jeg så billedet, kunne jeg godt se jeg havde købt dem for små. Det føles bedre med nummeret større.

Prøvede dem lige med kjolen for at se om de mange sløjfer hang fast i skørtet inspireret af Pilgrims kommentar ...og du skal ikke undskylde, du synes det bliver for voldsomt, det var jo netop for at få lidt forskellige meninger jeg spurgte.

0

Del dette indlæg

Har lige læst alle indlæggende, og tænk sig at jeg blev mere og mere ivrig for hvornår der kom billeder af din kjole. Hvor er den dog FIN!!

Har selv fået lavet at par kjoler i Kina, og de kan virkelig deres kram. Den er bare så smuk!

Glæder mig til at se billeder fra når "the whole package" går op ad gulvet :)

Hvor er du sød. Tænk du har gidet at læse det hele igennem. Tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

for lige at vende tilbage til restauranterne i Nice, jeg var på michelin restauranten Keisuke Matsushima, hjemmesiden er Keisuke Matsushima.com

da jeg var der for 2 år siden var maden fantastisk og betjeningen var god. absolut et besøg værd.

Alletiders tak skal du have. På hans hjemmeside ser det meget klassisk fransk ud, det er da egentlig overraskende når han er japaner. Men der er måske et japansk tilsnit over maden?

0

Del dette indlæg

Jeg er desværre lidt enig med manden mht. skoene. Har sådan en fornemmelse af, at man kan skimte sløjferne igennem kjolen som små buler... Jeg havde nok valgt nogle nogle simple ballerinaer eller en anden form for sko, hvor der ikke var noget pynt som sådan på. Men det er jo smag og behag og du bliver helt sikkert smuk uanset om du beholder skoene eller vælger nogle andre! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer. Jeg holder fast i skoene og har tjekket at de ikke skaber buler i skørtet når jeg går. De var ikke helt som jeg havde forestillet mig min brudesko skulle være, men har den fordel de er lidt sjove, sidder rigtig godt på min fod som ofte er for smal til pæne sko og endelig er de meget bekvemme at have på. Og efter jeg har byttet dem til et nr. større skal jeg heller ikke være bange for mine tæer :-)

Jeg værdsætter virkelig jeres kommentarer, specielt jer der har meldt ud I ikke er så begejstrede, for det var netop for at få oprigtige meninger jeg spurgte.

0

Del dette indlæg

Ved festen dagen før det svenske kronprinsessebryllup bar prinsesse Madelaine en vidunderlig hvid kjole. På nogen billeder har hun en lille hvid stola på, der egentlig minder lidt om to ærmerør syet på stof.

Det eneste sted jeg har fundet billeder af den er i BTs billedgalleri. Er der mon en af jer der kan hjælpe mig med at finde flere billeder, for dem på BT kan jeg ikke kopiere og gemme?

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dine sko er ikke en favorit sko for mig, men et eller andet sted så hvis du har det godt med lige præcis de sko, så det vel osse dem du skal have på, synes de for pyntet, men din kjole WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW du smuk :thumbsupsmileyanim:

Tulippen

0

Del dette indlæg

Nogen der kender et godt sted at få tilrettet sin kjole i København? Hende jeg havde regnet med at benytte har desværre lukket sin forretning.

Og så kan vi i øvrigt glæde os over at prøvelsesattesten er kommet og som ventet er der intet til hinder for vi kan gifte os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du ha' håber du bliver tilfreds med dem. Hvis der er andre der har tips tager jeg meget gerne imod dem.

Jeg tror linket til Man-Coe kom fra mig oprindeligt. jeg var målløs over priserne gennem HoB, så jeg lavede lidt research og fandt det lille skrædderi på Christianshavn.

Jeg fik rettet min kjole til ved brystet, lagt den op og sat dansestrop i - alt i alt 450 kr. og jeg har ikke en finger at sætte på hendes arbejde. Hvis jeg skal have taget slæbet af min kjole, går jeg samme sted hen.

Jeg ved at Mia (Lyngsie) også fik rettet sin til der. Det var vist noget med en glemt dansestrop, men udover det, så tror jeg da nok hun var tilfreds - også med prisen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg sendte en mail til Man Coe igår aftes og imorges var der en mail i min indbakke :blush: Jeg skal ha' lynlås i istedet for snøreryg, lagt op, syes ind og måske lidt af slæbet af. Hun skrev tilbage at det ville komme til at koste ca 600 kr :) Det synes jeg er billigt, glæder mig SÅ meget til at få den tilrettet :heart:

Du kan jo gøre som mig, sende hende en mail eller ringe..........

Kh Henius

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer