Frk R

Frøken R Skal Giftes

445 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er godt nok ked af at høre.... Har selv prøvet en spontan abort og en missed abortion (blev opdaget i 12. uge). Man bliver så ked af det og skuffet. Se på de positive ting, men tillad dig selv at være ked af det og super skuffet i et stykke tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sender dig alverdens varme tanker og en masse af dem her:

:cheerleader3::loveflag::iloveyou::cheerleader3::loveflag::iloveyou::):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

jeg har selv været en spontan abort hvor lægen var så venlig at fortælle mig da han fjernede det sidste at det ville have været tvillinger, og så skulle vores søn (som bliver 3år mandag) også have været tvilling, men da jeg havde født det døde foster bar de det væk inden vi nåede at se det rigtigt..

jeg håber for jer at det lykkedes næste gang, hvem ved måske bliver det bryllupsnatten der bringer held. :bearhug:

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Det gør mig så frygtelig ondt at høre! Det er en sorg, man må igennem; vi har selv prøvet det to gange, inden vi fik vores dejlige tvillingedrenge. Det er godt, du kan finde lyspunkter selvom det, som Lena skriver, er vigtigt også at tillade sig at gennemleve denne triste fase.

Mange varme tanker til dig og din kæreste

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Kære alle sammen

Tusind, tusind tak for de mange søde beskedder. Det varmer rigtig meget. Tænk at møde så megen varme fra mennesker man ikke en gang har mødet. Og hvor er det dejligt t høre at så mange af jer er blevet gravide igen efter at have været det igennem. Men det viser altså også bare hvor almindeligt det er. Tak for I ville dele jeres erfaringer med mig og på den måde hjælpe os videre.

Lige om lidt kommer et hold gode venner fra Jylland og så går vi ud og får en totalt lækker brunch. Jeg skal se at have lidt at stå imod med da jeg stadig bare bløder en del. - Det er næsten det værste synes jeg at se alt det blod - kan ikke lade være med at tænke, at det er et liv der løber ud mellem benene.

Tak for støtten piger

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne post er ikke så sjov at skrive. Desværre er min graviditet endt i en spontan abort så de sidste par dage har ikke været så sjove. Men vi er ved godt mod og det er jo desværre ikke usædvanligt i de første par måneder at den slags kan ske.

Så nu glæder vi os over at det overhovedet kan lade sig gøre at blive gravid og over at det er sket så tidligt. Men suk det er nu altså trist. Så nu skal min krop bare op på mærkerne og så må vi lave en ny baby. Om ikke andet så kan jeg da glæde mig over at jeg kommer til at kunne passe min rigtige brudekjole...og man skal jo da holde fast i de lyspunkter der er.

Heldigvis er vi rigtig gode til at hjælpe hinanden og vi er begge meget fortrøstningsfulde.

Puhaa... det er jeg virkelig ked af at høre :iloveyou:

Men som du selv skriver, så handler det om at se det positive - selv når livet viser sig fra den hårde side... Og det er meget positivt, at I elsker, støtter og har hinanden... <3 At I kan blive gravide sammen og at I bliver endnu stærkere sammen :cheerleader3: .

Jeg håber, at du giver dig selv og din krop lov til at sørge - det er det bedste udgangspunkt.

Varme knus til jer begge :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hold da op, det er jeg ked af at høre og ja selvom det sker for mange, så er det jo aldrig rart når det rammer en selv... Men jeg er som de andre overbevist om at der snart er bonus igen og husk der har været en årsag til den spontane abort, noget var ikke som det skulle være.

:cheerleader3::loveflag::iloveyou::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor bliver jeg trist på jeres vegne!

Der er ikke så meget andet at sige end hvad alle de andre har sagt, så jeg vil blot sende varme tanker til jer og håbe, at I snart er i lykkelige omstændigheder igen. Det lyder til, at I - trods alt - holder godt fast i hinanden og i, at I jo har en masse positivt i jeres liv med bryllupsplanlægningen.

:cheerleader3: og tanker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ligget og surfet buketter. Er der mon nogen af jer der har prøvet at lave en pomander (kaldes også kissing ball på engelsk)? Kan ikke rigtig finde ud af om jeg har lyst til at kaste mig over at lave sådan en. Synes egentlig de er meget søde. Har fundet et par You Tube links:

Er der mon nogen der har prøvet at lave en? Går f.eks. ud fra at oasisen skal være våd, men i så fald er jeg vel nødt til at lave buketten dagen før så den kan dryppe af? Har selvfølgelig tænkt mig at lave en prøve først men det kunne jo være at der er nogen som har erfaringer.

Og for dem der ikke ved hvad en pomander er så er det sådan en:

post-41741-1273411517.jpg

0

Del dette indlæg

Med så speciel en buket, tror jeg altså, at jeg ville overlade det til en prof. blomsterbinder. Der er jo lidt gang i den med sådan en buket, så den skal være bundet godt og solidt! Hvis ellers du vælger en forholdsvis billig blomst og leder efter en billig blomsterbinder, kan jeg ikke forestille mig, at det skal koste det helt vilde.

0

Del dette indlæg

Det er nu ikke så meget af hensyn til økonomien, det er mere fordi jeg synes det er sjovt selv at binde buketten og lave blomster til bordene. Vi skal jo holde festen på et hotel, så det eneste jeg selv kan lave er invitationer, bordkort, menukort, blomster og takkekort.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer